IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : the beatles Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-11-2010 21:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Eén van de beste bands ooit, period!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-11-2010 21:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Absoluut.











Maar toch vind ik de Stones beter...


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2010 21:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vond "Steuntrekker" en "Broodje pindakaas" wel gave nummers.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-11-2010 21:34 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik ga toch voor Onder M'n Klomp.


Bareuh...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-11-2010 21:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Come Together is één van de beste nummers ooit en The Stones heb ik nooit geluisterd... (maar het is vast minder goed dan de beatles )


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2010 21:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:34 schreef De Ulk het volgende:
Ik ga toch voor Onder M'n Klomp.
Yep. En Aatje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-11-2010 21:37 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:34 schreef iPim het volgende:
Come Together is één van de beste nummers ooit


Lucy in the Sky with Diamonds, Helter Skelter, Get Back, Back In The USSR, Hey Jude, Revolution, ...

Allemaal wereldklasse.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2010 21:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Helter Skelter vind ik gaaf in de Charlie Manson-uitvoering. En natuurlijk de Duitse uitvoering van Lucy, Lucy in der Luft mit Diamanten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-11-2010 21:40 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

The Beatles.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-11-2010 21:42 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:39 schreef bastianus het volgende:
Helter Skelter vind ik gaaf in de Charlie Manson-uitvoering. En natuurlijk de Duitse uitvoering van Lucy, Lucy in der Luft mit Diamanten.


Heet de Duitse uitvoering van Hey Jude óók Hey Jude?


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-11-2010 21:42 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Minder goed, mwoah. Ligt eraan wat je ding is. Stones gingen voor het ruigere rockwerk, beatles voor de melodielijnen/experimenteerdrift. Die experimenteerdrift hadden the stones alleen met Their Satanic Majesties Request. Maar dat hadden ze dan weer een beetje van the beatles afgekeken.

Tenminste, zo herinner ik het me een keer gelezen te hebben.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-11-2010 21:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 21:59 schreef Vargen666 het volgende:
The Beatles? Nee man, Del Shannon is de man!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-11-2010 21:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen




FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 03-11-2010 21:45 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:28 schreef iPim het volgende:
Eén van de beste bands ooit, period!
En de beste band is natuurlijk de Rolling Stones.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-11-2010 21:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Waarom kunnen de Stones en de Beatles niet naast elkaar bestaan? Het is toch verdikkeme geen voetbal.

Plus, totaal andere muziek!

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 03-11-2010 21:47]



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-11-2010 21:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:42 schreef De Tegenpartij het volgende:
Minder goed, mwoah. Ligt eraan wat je ding is. Stones gingen voor het ruigere rockwerk, beatles voor de melodielijnen/experimenteerdrift. Die experimenteerdrift hadden the stones alleen met Their Satanic Majesties Request. Maar dat hadden ze dan weer een beetje van the beatles afgekeken.

Tenminste, zo herinner ik het me een keer gelezen te hebben.


Klopt wel. Al gaat Their Satanic... meer richting de eerste Pink Floyd.

quote:
Op 3 november 2010 21:45 schreef FolkWang het volgende:
En de beste band is natuurlijk de Rolling Stones.




Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2010 21:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:42 schreef De Ulk het volgende:
Heet de Duitse uitvoering van Hey Jude óók Hey Jude?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-11-2010 21:49 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:47 schreef Vargen666 het volgende:
Waarom kunnen de Stones en de Beatles niet naast elkaar bestaan? Het is toch verdikkeme geen voetbal.

Plus, totaal andere muziek!


Bij mij in de collectie bestaan ze gewoon naast elkaar, hoor. Alleen heb ik van de Beatles 17 LP's, en van de Stones meer dan 200.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2010 21:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:49 schreef De Ulk het volgende:
Bij mij in de collectie bestaan ze gewoon naast elkaar, hoor. Alleen heb ik van de Beatles 17 LP's, en van de Stones meer dan 200.
Wat moet je nou met zoveel Beatles-materiaal?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-11-2010 21:54 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 21:50 schreef bastianus het volgende:
Wat moet je nou met zoveel Beatles-materiaal?


Ik ben wat vinyl aangaat nou eenmaal vrij materialistisch.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2010 21:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Volgens mijn vader waren de Beatles voor dwepende gillende tienermeisjes, en de Stones voor de stoere gasten. Als ik hier zo lees lijkt dat aardig te kloppen.
Kan me trouwens nog goed herinneren dat mijn vader rond zijn veertigste toch maar eens Sgt. Peppers bij de bieb had geleend, en hem "wel aardig" vond. Is volgens mij de eerste keer geweest dat hij iets van de Beatles luisterde. Volgens mij heeft hij trouwens nog steeds principiëel niks van de Beatles aangeschaft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-11-2010 22:01 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

The Who, die waren pas ruig. En The Pretty Things uiteraard.


Bareuh...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-11-2010 22:02 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Je hoeft toch alleen maar de rode te hebben, De Ulk? Die heb ik ook en daar staan alle leuke nummers op. Stones staan hier niet in de kast.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-11-2010 22:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zelf vind ik The Stooges en MC5 wel knap ruig. The Who ook inderdaad. Maar ik kan me wel voorstellen dat ik vroeger de Beatles ook te verwijfd zou hebben gevonden. En aan dat Hair Peace-gelul van John en Yoko zou ik me ook blauw geërgerd hebben, wat een stel nietsnutten zeg. Ook die India-periode, verschrikkelijk.
Die Mc Cartney zijn solo-albums ook, wat een ellende. Die duffe Huipie-nummers met Wings, dat nummer met die kikkers, mull of Kentyre. De tranen springen je in de broek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-11-2010 22:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Anaal Nathrakh, lekker ruig!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen