|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Eén van de beste bands ooit, period! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Absoluut. Maar toch vind ik de Stones beter... Bareuh... |
|
Ik ga toch voor Onder M'n Klomp. Bareuh... |
|
Come Together is één van de beste nummers ooit en The Stones heb ik nooit geluisterd... (maar het is vast minder goed dan de beatles ) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Yep. En Aatje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Lucy in the Sky with Diamonds, Helter Skelter, Get Back, Back In The USSR, Hey Jude, Revolution, ... Allemaal wereldklasse. Bareuh... |
|
Helter Skelter vind ik gaaf in de Charlie Manson-uitvoering. En natuurlijk de Duitse uitvoering van Lucy, Lucy in der Luft mit Diamanten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The Beatles. |
|
quote: Heet de Duitse uitvoering van Hey Jude óók Hey Jude? Bareuh... |
|
Minder goed, mwoah. Ligt eraan wat je ding is. Stones gingen voor het ruigere rockwerk, beatles voor de melodielijnen/experimenteerdrift. Die experimenteerdrift hadden the stones alleen met Their Satanic Majesties Request. Maar dat hadden ze dan weer een beetje van the beatles afgekeken. Tenminste, zo herinner ik het me een keer gelezen te hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
|
|
quote:En de beste band is natuurlijk de Rolling Stones. |
|
Waarom kunnen de Stones en de Beatles niet naast elkaar bestaan? Het is toch verdikkeme geen voetbal. Plus, totaal andere muziek! [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 03-11-2010 21:47] |
|
quote: Klopt wel. Al gaat Their Satanic... meer richting de eerste Pink Floyd. quote: Bareuh... |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bij mij in de collectie bestaan ze gewoon naast elkaar, hoor. Alleen heb ik van de Beatles 17 LP's, en van de Stones meer dan 200. Bareuh... |
|
quote:Wat moet je nou met zoveel Beatles-materiaal? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ben wat vinyl aangaat nou eenmaal vrij materialistisch. Bareuh... |
|
Volgens mijn vader waren de Beatles voor dwepende gillende tienermeisjes, en de Stones voor de stoere gasten. Als ik hier zo lees lijkt dat aardig te kloppen. Kan me trouwens nog goed herinneren dat mijn vader rond zijn veertigste toch maar eens Sgt. Peppers bij de bieb had geleend, en hem "wel aardig" vond. Is volgens mij de eerste keer geweest dat hij iets van de Beatles luisterde. Volgens mij heeft hij trouwens nog steeds principiëel niks van de Beatles aangeschaft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The Who, die waren pas ruig. En The Pretty Things uiteraard. Bareuh... |
|
Je hoeft toch alleen maar de rode te hebben, De Ulk? Die heb ik ook en daar staan alle leuke nummers op. Stones staan hier niet in de kast. |
|
Zelf vind ik The Stooges en MC5 wel knap ruig. The Who ook inderdaad. Maar ik kan me wel voorstellen dat ik vroeger de Beatles ook te verwijfd zou hebben gevonden. En aan dat Hair Peace-gelul van John en Yoko zou ik me ook blauw geërgerd hebben, wat een stel nietsnutten zeg. Ook die India-periode, verschrikkelijk. Die Mc Cartney zijn solo-albums ook, wat een ellende. Die duffe Huipie-nummers met Wings, dat nummer met die kikkers, mull of Kentyre. De tranen springen je in de broek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Anaal Nathrakh, lekker ruig! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |