IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : chatten ? Volgende pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 19-07-2002 0:32 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ik weet niet of dit topic al bestaat, maar anyway; Ik chat af-en-toe weleens, (maar de laatste tijd he'k steeds meer hekel aan dat online ge-etter) en uhm, mijn vraag is - hoe snel vetrouwen jullie iemand?

zeg maar je chat met een-of-andere meid die zegt dat ze 19 is, stuurt je een foto.. en je hebt zoiets van "SWEET JESUS!!!" etc. you know what i mean..




wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-07-2002 0:33 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik vertrouw niemand meer


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-07-2002 0:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Da's altijd een gok he.

Nee, maar ik chat met zeer weinig mensen. Eigenlijk maar met 1 op het moment, en da's mijn vriendin.



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-07-2002 0:34 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik ben vrij makkelijk met dat soort dingen. Maar iemand toelaten en me zelf blootgeven? No way !!!!


bla...bla...bla...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-07-2002 0:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik chat met een selecte groep mensen..ik ben niet zo'n mensen mens


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 19-07-2002 0:55 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Ik chat wel veel, maar enkel met vrienden (msn, spijtig van die ms). Anderen zijn inderdaar niet te vertrouwen, toch niet over het internet. Als onze samenleving eens niet zo corrupt en achterdochtig was, zouden een handdruk, een woord of een foto ook veel meer waard zijn, maar niets is minder waar...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-07-2002 1:01 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Elmar en ik gingen gister naar die "tmf chat", naar kanaal "oudneuktjong". En toen hadden we de nick "geil11", en toen kregen we een kerel van 23 aan de haak. Hij vroeg "haar*" msn. We gaven die msn en we gingen verder chatten. Ongeveer een uur. We zijden dat we een 11 jarig meisjes waren die het met een oude man wouden doen enz enz.
Later stuurde die "sicko" een foto, echt ranzig, staat ie daar met ze leuter op die foto , maargoed. Hij ging op ten duur offline. Als ie weer online komt gaan we een date met hem maken en dan zeggen we zoiets van "om 12 uur bij het bos, ik kan wat later komen dus wacht wel" en dan komt ze helemaal niet want ze bestaat niet!!! haha er is niks leukers dan pedo's in de zeik te nemen

*haar/zij = elmar en ik, zij bestaat niet.



[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 19-07-2002 1:09]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-07-2002 1:03 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

posten die logfiles en foto, want ik geloof er nix van.


bla...bla...bla...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-07-2002 1:06 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 1:03 schreef Lady Rose het volgende:
posten die logfiles en foto, want ik geloof er nix van.


We waren bij elmar, hij is nu offline. Als ie online komt post ik die log.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-07-2002 1:07 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Deal. Daar ga ik je aan houden.


bla...bla...bla...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-07-2002 1:07 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 1:07 schreef Lady Rose het volgende:
Deal. Daar ga ik je aan houden.


Denk je dat ik een leugenaar ben !?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-07-2002 1:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ziek...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-07-2002 1:11 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 19 juli 2002 1:07 schreef Heosphoros het volgende:
Denk je dat ik een leugenaar ben !?


wanneer niet?



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-07-2002 1:12 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 1:11 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
wanneer niet?


Niet echt lullig bedoel, alleen ik lieg nooit. Met liegen neem je alleen jezelf in de zeik.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-07-2002 1:13 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Nee je liegt niet, je overdrijft alleen erg vaak.


bla...bla...bla...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-07-2002 1:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

pedofielen

meisjes die pas 11 zijn


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-07-2002 1:22 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Verwacht de hel, wanneer je je haast. zegt:
je ben een lul als je geen verstand van zaken heb lul dan nergens over
Heosphoros zegt:
?!
Heosphoros zegt:
ik geen vertstand ?!
Heosphoros zegt:
jij heb geen verstand
Heosphoros zegt:
grr
Verwacht de hel, wanneer je je haast. zegt:
Cradle of filth, dimmu borgir zijn wel degelijk black metal
Verwacht de hel, wanneer je je haast. zegt:
lul niet zo stom, k ben met metal opgegroeid, mn hele familie luisterd naar metal




Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 19-07-2002 11:16 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 1:22 schreef Heosphoros het volgende:
Verwacht de hel, wanneer je je haast. zegt:
je ben een lul als je geen verstand van zaken heb lul dan nergens over
Heosphoros zegt:
?!
Heosphoros zegt:
ik geen vertstand ?!
Heosphoros zegt:
jij heb geen verstand
Heosphoros zegt:
grr
Verwacht de hel, wanneer je je haast. zegt:
Cradle of filth, dimmu borgir zijn wel degelijk black metal
Verwacht de hel, wanneer je je haast. zegt:
lul niet zo stom, k ben met metal opgegroeid, mn hele familie luisterd naar metal





Denk je dat menschen je true-er vinden als je een hekel hebt aan dimmu borgir en cradle of filth?
Ik iig niet, vind het zowiezoow onzin om iemand op zijn muzieksmaak te beoordelen, en dat gebeurt helaas maar al te vaak...


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 19-07-2002 11:21 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 19 juli 2002 1:12 schreef Heosphoros het volgende:
Niet echt lullig bedoel, alleen ik lieg nooit. Met liegen neem je alleen jezelf in de zeik.


Onwaarheden over andere users verspreiden is dus geen liegen?
Of was het wel lullig bedoeld...

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 19-07-2002 11:21]



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-07-2002 11:22 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

On topic lieverds..

Ik chat enkel vaak met vrienden, af en toe met mensen die ik niet ken.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 19-07-2002 11:27 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Vroeger heb ik wel een tijdje "vaak" gechat, over mIRC of op verschillende websites. Maar toen was het ook nog nieuw... Heb nog een hele tijd met een jongen uit Frankrijk gemaild en in het begin zelfs geschreven omdat hij nog geen email adres had (die lagen toen nog niet zomaar voor het oprapen).



zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 19-07-2002 11:36 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

Ik heb wel MSN, maar het begint me de laatste tijd echt te vervelen...


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-07-2002 11:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik chat vooral op ICQ, ik vind MSN echt een kutproggie , maar ik heb het wel, met vrijwel alleen maar mensen van school, dat is wel handig als je toch nog ff moet weten of je morgen nou wel of niet een scriptie moet inleveren


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 12:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 0:36 schreef Vampie het volgende:
Ik chat met een selecte groep mensen..ik ben niet zo'n mensen mens


Idem.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-07-2002 12:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

icq zitten meestal slimmere en leukere mensen op


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 12:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 12:24 schreef wladimir het volgende:
icq zitten meestal slimmere en leukere mensen op


Das onzin. Ik heb het een tijdje gehad maar het vreet teveel bandbreedte.
Daarbij is MSn gewoon makkelijker in omgang [vind ik].


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen