|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja....en er is totaal geen publiek...pijnluk |
|
Saaie kermis.. IK WIL ME GELD TERUG! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ach de media geilt erop Je moeder. |
|
ja.. het is allemaal live op sbs6 te zien "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
als er geen necrofiel aan te pas komt ben ik niet geinteresseerd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Kun je nou echt nooit een serieus antwoord geven?? Ontopic: Vanmiddag hoorde ik op de radio dat ze een enorme stormloop mensen verwachten. Dit is dus niet gebeurd. Misschien maar beter ook, ik vind het echt een zielig gebeuren. Het gaat SBS6 alleen maar om de kijkcijfers. the only pleasure is pain |
|
DEATHMETAL! zoon kermis.. maar ja...gast is dood...snap eigenlijk helemaal niet waarom ze dat nu uitzenden.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-07-2002 20:20] Suck my piss |
|
Zelfs CNN is ter plaatse. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
misschien kan George A Romero nog voor wat special effects zorgen... BRAINS...FOOD... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ya biertje dr bij serround aan en kijke maar! Suck my piss |
|
Fuck After DEATH! En aansluitend, het min of meer positieve milieubeleid krijgt binnenkort ook een begraving hier in Nederland. |
|
over geld verspilling gesproken........ |
|
het goede nieuws is dat de rechtse symphatieën weer een duwtje in de rug krijgen het slechte nieuws is gelijk de LPF begraven wordt... (ook dood) Je moeder. |
|
Het slechte nieuws is dat ze nu echt geen bal meer om het milieu geven. |
|
dat is idd ook slecht nieuws... Je moeder. |
|
quote: je bent in de war. Het eerste is slecht nieuws en het tweede goed. Misschien dat mensen weer beginnen met nadenken, ipv. blind domme dingen te roepen. zou fijn zijn iig. |
|
Dus mensen die niet roepen wat jij roept denken niet na? En je noemt ze kortzichtig en bevooroordeeld enzo. Bekijk je zelf eens zou ik zeggen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
al met al is die hele opgraving en herbegraving(?) leuk voor in films enzo, maar of dat in real life op tv moet? ik vind het bizar en belachelijk. Oud Vuil. |
|
quote: ik denk eigelijk dat ze meer bedoel dat al die mensen die op een dooie mogool hebben gestemd er achter komen hoe verschrikkelijk dom ze waren... je hoeft geen geniaal persoom te zijn om te zien dat de lpf et echt niet volhoudt... My madness, my sadness |
|
Het slechte nieuws is dat door zulke overdreven media-aandacht de heer Fortuyn nog meer in een martelaar veranderd dan hij al was.. |
|
quote: idd. kzie het nu op tv die boven de pc hangt. veel onzekere mensen, dit is een middel om hun eigen problemen ff aan de kant te drukken. Oud Vuil. |
|
Ik vind die hele shit een grote misselijk makende vertoning...dat mensen nu nog naar zo gek kunnen doen voor een man die ze hoogswaarschijnlijk niet eens kennen hehe |
|
quote: Klopt. Maar ik vind het ook niet slim om cda, pvda , vvd, sp of groenlinks te stemmen. In principe is alle parlementaire politiek onzin die om de hete brij (Lees: bedrijfsleven) heendraait. Bovendien zitten er naar mijn smaak veels te veel joden en christenen in de tweede kamer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: politiek is leuk, zolang je rijk ben My madness, my sadness |
|
staat er ook een 8baan op die kermis |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |