IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kermis herbegraving Fortuyn Vorige pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2002 12:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ach, de een zijn dood is de ander zijn brood.
SBS heeft sowieso al een lekker popi-nieuws [ik haat die leon de later ], en dit trekt veel aandacht, en aandacht is kijkcijfers, kijkcijfers is geld.
Allemaal een beetje respectloos als je het mij vraagt, maja, wie vraagt mij?

De tombe is wel erg mooi. Rechts ietsje hoger dan [als?] links.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-07-2002 12:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 20:18 schreef Mutilator het volgende:
als er geen necrofiel aan te pas komt ben ik niet geinteresseerd
My thoughts exactly....

Masturbeer op z'n doodskist! Berijd z'n urn!! raaahhhh dat is pas een 'lijntje naar Pim' om Harry Mens te quoten.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-07-2002 14:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 12:08 schreef Dwaallicht het volgende:
My thoughts exactly....

Masturbeer op z'n doodskist! Berijd z'n urn!! raaahhhh dat is pas een 'lijntje naar Pim' om Harry Mens te quoten.

SBS 6 ziet het al helemaal zitten. dat is namelijk sensatie en dat levert vette kijkcijfers!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-07-2002 14:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hart van Nederland, de telegraaf onder het TV-journaal...

Maarja ik vind het belachelijk al dat gebeuren rond de herbegraving. Laat die vent lekker rustig met het vliegtuig naar Italiƫ vliegen. Net zoals H. Mens op het nieuws vertelde; het is belachelijk mensen gaan het als een atractie zien; wat gaan we vandaag doen: Een dagje efteling of graf Fortuyn ?

Hij heeft wel gelijk ik vind het gewoon belachelijk dat dat allemaal uitgezonden moet worden. Dan nog liever tour de France

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com