IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : de nieuwe regering Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 23:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ben er in ierder geval NIET gelukkig mee. komt vooral door hun milieu en natuurbeleid. wat superslecht. alles draait weer voor d korte termijn winsten en enig visie is totaal afwezig. ook het sociale in onze samenleving zal er niet op vooruitgaan. en iedereen die op LPF heeft gestemd in verband met allochtonen (en dat zullen er vast wel een hoop zijn denk ik). ik vrees dat over vier jaar er nog steeds evenveel zijn. als jij op de LPF hebt gestemd, ben je gelukkig? het is toch 100% VVD beleid wat er allemaal doorgevoerd gaat worden? Die enkele (per ongeluk)linkse standpunten (tegen betuwelijn, tegen nieuwe snelwegen) van Pim Fortuyn zijn onmiddellijk verdwenen. ik hoop maar dit dit kabinet supersnel valt


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-07-2002 23:46 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Mij interesseerd het allemaal geen ene kut.........is toch allemaal dezelfde stront........


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 23:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

mij wel, want ik ben naief en hoop dat er ooit eens echt een regering komt die een visie heeft. maar goed dat zal ik wel niet meer meemaken.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-07-2002 23:50 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

ben bang van niet nee.............


Jade
Usericon van Jade
Posted 19-07-2002 23:54 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ik kijk het eerst een jaartje aan eer ik mijn conclusies trek. Heb wel zo mijn zorgen na het regeerakkoord.



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-07-2002 0:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 juli 2002 23:43 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben er in ierder geval NIET gelukkig mee. komt vooral door hun milieu en natuurbeleid. wat superslecht. alles draait weer voor d korte termijn winsten en enig visie is totaal afwezig. ook het sociale in onze samenleving zal er niet op vooruitgaan. en iedereen die op LPF heeft gestemd in verband met allochtonen (en dat zullen er vast wel een hoop zijn denk ik). ik vrees dat over vier jaar er nog steeds evenveel zijn. als jij op de LPF hebt gestemd, ben je gelukkig? het is toch 100% VVD beleid wat er allemaal doorgevoerd gaat worden? Die enkele (per ongeluk)linkse standpunten (tegen betuwelijn, tegen nieuwe snelwegen) van Pim Fortuyn zijn onmiddellijk verdwenen. ik hoop maar dit dit kabinet supersnel valt


ik denk dat we in 1 of 2 jaar gewoon weer opnieuw bij de stembussen staan.

en vooral dat vvd beleid(de verloren partij)


Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-07-2002 0:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 23:54 schreef Jade het volgende:
Ik kijk het eerst een jaartje aan eer ik mijn conclusies trek. Heb wel zo mijn zorgen na het regeerakkoord.




Haha, als ze dat al halen en zeker met die kleuters van de LPF erbij.


Bazzio Attacks!!!


Jade
Usericon van Jade
Posted 20-07-2002 0:50 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 0:07 schreef bazzio het volgende:
Haha, als ze dat al halen en zeker met die kleuters van de LPF erbij.


Dat biedt dan ook weer mogelijkheden...ik wacht wel af.


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 08-09-2002 18:06 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

ik verwacht er niet veel van


Do or do not. There is no try.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-09-2002 18:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 18:06 schreef ---Spike--- het volgende:
ik verwacht er niet veel van
Me neither. Bush zal ze verder inpalmen en verder kan je het zelf wel verzinnen.
Ik zit te wachten op de aanslag op Bush eigenlijk [wordt ik opgepakt als ik dit zeg? ].


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-09-2002 19:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 juli 2002 23:43 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben er in ierder geval NIET gelukkig mee. komt vooral door hun milieu en natuurbeleid. wat superslecht. alles draait weer voor d korte termijn winsten en enig visie is totaal afwezig. ook het sociale in onze samenleving zal er niet op vooruitgaan. en iedereen die op LPF heeft gestemd in verband met allochtonen (en dat zullen er vast wel een hoop zijn denk ik). ik vrees dat over vier jaar er nog steeds evenveel zijn. als jij op de LPF hebt gestemd, ben je gelukkig? het is toch 100% VVD beleid wat er allemaal doorgevoerd gaat worden? Die enkele (per ongeluk)linkse standpunten (tegen betuwelijn, tegen nieuwe snelwegen) van Pim Fortuyn zijn onmiddellijk verdwenen. ik hoop maar dit dit kabinet supersnel valt


joehoe, kheb vvd gestemd

maar wat dat milieubeleid en duurzaamheid betreft ben ik het wel geheel met je eens...


Je moeder.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-09-2002 19:18 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 8 september 2002 19:10 schreef karnivoor het volgende:
joehoe, kheb vvd gestemd

maar wat dat milieubeleid en duurzaamheid betreft ben ik het wel geheel met je eens...

Waarom stem je er dan voor??


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-09-2002 19:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik ga me er niet meer zo mee bezig houden.. Ik vind wel dat er veel gezeik is rond de LPF. IK denk dat veel mensen vergeten dat andere partijen zoals CDA en PVDA jaren lang tijd heeft gehad om zich te vormen tot hoe ze nu zijn. En zij zijn waarschijnlijk ook begonnen als gemeenteraad waardoor je die ervaring krijgt als regering. De LPF heeft die niet. Zij maken al die fouten en blunders die de oude partijen ongetwijfeld ook hebben gemaakt maar dan in een veel korter tijdsbestek. Het is natuurlijk absurd om zonder pim F. door te gaan want het kan in mijn ogen eigenlijk helemaal niet. Maar waarom zouden mensen hun tijd nog verdoen om zich hier aan te ergeren en voorspellingen te doen.. Het is nu eenmaal zo dat deze mensen het kabinet vormen.. so be it. We zien wel weer verder. Ik vind dat er ineens overal politicologen opduiken die er geen bal verstand van hebben. Ik stoor mij daar enorm aan. Als je er niet mee eens bent, doe er dan wat aan.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-09-2002 19:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 19:29 schreef Cadaveria het volgende:
Ik vind dat er ineens overal politicologen opduiken die er geen bal verstand van hebben. Ik stoor mij daar enorm aan. Als je er niet mee eens bent, doe er dan wat aan.


hopelijk is de next generation politicologen niet zo ergerlijk (en anders help me even herinneren)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-09-2002 19:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 19:32 schreef ghoulliette het volgende:
hopelijk is de next generation politicologen niet zo ergerlijk (en anders help me even herinneren)
hehehe.. i will. Ik doelde meer eigenlijk op de normale mens die ineens politiek gaan nadenken.. Niet zo zeer op de gediplomeerde of studerende politicoloog.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 08-09-2002 19:39 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

weet je wat me opvalt, dat er steeds wordt gezegd dat het steeds slechter gaat overal, maar dat ik er echt helemaal niks van merk, raar iig. Voor mij is politiek allemaal hetzelfde, ik had iig geen verschil gemerkt als de pvda aan de macht zou komen, maar zoveel politiek besef heb ik dan ook niet


I was me but now he's gone


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-09-2002 19:40 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 8 september 2002 19:29 schreef Cadaveria het volgende:
ik ga me er niet meer zo mee bezig houden.. Ik vind wel dat er veel gezeik is rond de LPF. IK denk dat veel mensen vergeten dat andere partijen zoals CDA en PVDA jaren lang tijd heeft gehad om zich te vormen tot hoe ze nu zijn. En zij zijn waarschijnlijk ook begonnen als gemeenteraad waardoor je die ervaring krijgt als regering. De LPF heeft die niet. Zij maken al die fouten en blunders die de oude partijen ongetwijfeld ook hebben gemaakt maar dan in een veel korter tijdsbestek.

wat de LPF voor maatregelen wil nemen ( zoals algehele lastenverlichting ),hebben op de lange termijn een verkeerde uitwerking op het milieu ,hetzelfde geldt voor het beleid van de Amerikaanse Republikeinen .
de politicologen waar je het over hebt , hoeven er niets aan te doen , als de LPF weggaat uit de coalitie en het parlement en een deel van de rechtse politici ,lost het probleem zich vanzelf op .



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-09-2002 19:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 september 2002 19:18 schreef mislyd het volgende:
Waarom stem je er dan voor??



misschien andere ideeën??


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-09-2002 19:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik merk uberhaupt geen schokkende dingen van de regering.. alles gaat zo zijn gangetje.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-09-2002 19:45 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 8 september 2002 19:41 schreef karnivoor het volgende:
misschien andere ideeën??

Jaja ok, ik heb me nogal lomp uitgedrukt. Mijn excuses daarvoor.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-09-2002 19:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 september 2002 19:45 schreef mislyd het volgende:
Jaja ok, ik heb me nogal lomp uitgedrukt. Mijn excuses daarvoor.




Je moeder.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 08-09-2002 19:56 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 19:44 schreef Cadaveria het volgende:
ik merk uberhaupt geen schokkende dingen van de regering.. alles gaat zo zijn gangetje.


ik merk het wel heel erg goed
zowiezo aan alle belachelijke ideeen die die lui hebben. ook op de universiteit is het aan de orde van de dag. tijdens de colleges bijvoorbeeld en aan de nieuwe bezuinigingen
en daarnaast
dat er meer dan 1 miljard mensen honger lijden merk ik niet, maar het is wel klote voor die lui natuurlijk. we weten het wel, maar we doen er niets aan
merkten we dat maar, dan deden we er waarschijnlijk wel iets aan

maar ja, mensen......
gelukkig komt er binnenkort een groot stuk puin uit de ruimte om ze allemaal op te ruimen


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-09-2002 19:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 19:56 schreef Volthor Kahn het volgende:

dat er meer dan 1 miljard mensen honger lijden merk ik niet, maar het is wel klote voor die lui natuurlijk.
hmm ik lijd al, zo lang ik opmezelf woon, honger door het magere stufi. Maar dat was al voordat deze regering om de hoek kwam kijken. En bezuinigingen waren er toch ook al.
EN niet te vergeten moeten ze enorm bezuinigen dankzij het vorige kabinet!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 08-09-2002 20:02 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ze moeten helemaal niet bezuinigen op onderwijs, laat ze maar op andere dingen bezuinigen
defensie ofzo, maar nee ze kopen wel voor ik weet niet hoeveel geld aan een paar vliegtuigjes
onderwijs lijkt mij belangrijker
ik heb net toevallig nog uitgerekend, dat ik van m stufi 3,6 euro per maand aan eten uit kan geven als ik mn collegegeld, huur en boeken betaald heb


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-09-2002 20:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ben het helemaal met je eens.. maar ik weet zeker dat een ander kabinet hetzelfde had gedaan..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 08-09-2002 20:05 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

niet een kabinet met mij aan het bewind


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen