|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken enkel een Heavy Metal band die zo heet en voor zover ik weet waren die ook nederlands! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: dat is een hele oude band inderdaad. dit is echter een nieuwe. |
|
Ja de helf speelt / help Onheil geloof ik ook maar ik ken ze verder niet goed van muziek... Wel Matyrs of darkness, maar geloof mij, die WIL je niet kennen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: nieuw black alle elementen voor een flink zuigende band dus Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ik zeg niks, ze komen uit roosendaal dus wieweet wordt mijn appartement in de fik gestoken. neen, effe serieus, ik kraak niks af voordat ik het echt heb gehoord (daar ben ik met de eerste van infernal majesty reeds flink de mist in gegaan) |
|
quote: Als ik black metal hoor hoeft voor mij automatisch al niet meer, das niet zo fijn van mezelve maar 99,9% van de keren kan'k het niet aanhoren. En ik vrees nu al (ik hoorde Onheil ergens) dat het weer een stel lawaaimakers zullen zijn, van die 'echte rauwe black metsel' zoals ze zeggen, echt nix voor mij, on the other hand: WIE heeft die oude Martyr LP('s?)? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb volgens mij ooit wat mp3 sample's van een bandlid gekregen. Klonk wel ok. |
|
deze martyr? /mp3/martyr/Murder_X_The_End_Of_The_Game |
|
quote: nee, dat is een project met speckman (master) en enkele krabathor leden. ik weet niet hoeveel martyr's er rondlopen. |
|
die nederlands vind ik nogal zuigen eigenlijk, tis wel ver zoek met hun mentaliteit... |
|
Hehe, hier heb ik een cd van. Klinkt wel aardig, genoeg melodie om een mij te boeien Life doesn't get much better than this! |
|
dat is wel aanwezig inderdaad maar toch, ik vind dat niet genoeg om te blijven boeien maar das ieder voor zich en ik weet van jou dat dat toch niet zoveel uitmaakt |
|
Dood aan blekkies Neh, net even weer opgezet en ik kan het goed waarderen. Toch net iets beter geluid dan die stofzuigerruisch die de blekkie wereld domineert (hoewel ook daartussen genoeg bands zitten die een aangename sfeer creeren) Life doesn't get much better than this! |
|
deze Martyr komt binnekort in de LittleDevil optreden, als voorprogramma van Sauron: www.martyr.nl Vrijdag 17 september 21:30u: Sauron + Martyr [black metal] |
|
Hopelijk speelt Sauron net zo enthousiast als zaterdag Maar mijn diepste respect voor de drummer van Sauron |
|
Amok van Onheil zong vroeger (en sinds kort weer) in martyr. Ze spelen 26 september met Mörk Gryning, Sear bliss en Murw in de baroeg. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1470632 [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 06-09-2004 17:31] |
|
Gaaf, Mörk Gryning is een toffe band! Maar denk niet dat ik dan aanwezig ben... |
|
quote: UHm, zingen?Hahaha. Voor zover ik weet doet Dhr. Haat dat al vanaf het begin. Ze hebben tussen door Demogorgonn (Erik Mol) nog even gehad als zanger, maar dat liep niet geweldig. Peter Moelker (Amok) van Onheil heeft eerst in de band gebast, is toen met onenigheid vertrokken, daar is Nomiis voor in de plaats gekomen. Een paar maanden geleden verliet N. Silence de band, en is Amok op zijn plaats terug gekomen. Makkelijk als de zanger/gitarist tegenover je woont hehe. Leuke band, zit erg goed in elkaar. Een van de weinige blekkie bands waar ik wel naar kan luisteren. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Toen ik deze topic las moest ik gelijk denken aan een CD Review in de aardschok van Deze maand(september).. Daarin stond namelijk een recentie over hun nieuwe album "A Maliciuous Odyssey"... Wat ik er zo uit heb uit mee gekregen is dat het album meer dan het luisteren waard is... de nominatie van het album is maarliefst een 78/100! ik heb zelf nog geen tijd gehad, maar kben zeker vanplan om dit stel uit te proberen! |
|
quote: Voor 10 euro (excl. verzendkosten) heb je het skoifje thuis liggen . Of surf naar http://www.martyr.nl What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Van de Utrechtse Martyr (de oude dus) is onlangs via Highvaultage Records de twee LP's op CD uitgebracht met bonustracks. Verder hebben ze nog op de Metal Massacre LP een nummer bijgedragen (ik dacht part VI) en op de Dutch Steel LP staat een nummer. Beide Martyr LP's, ' For the Universe' en ' Darkness at Time's Edge' gaan tegenwoordig voor behoorlijk wat geld over de toonbank, maar moet wel aan te komen zijn. De band heeft een paar geleden een reunie gedaan op het HM Maniacs festival in Hoorn. De laatste geluiden zijn dat er wel eens weer een reunieoptreden aan zou kunnen komen. |
|
een reunie optreden, nou dan ben ik zeker aanwezig! dat zou geweldig zijn. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Martyr (black metal) = Martyr (heavy metal) = Herinner ik me trouwens goed dat de drummer van Martyr (B.M.) afkomstig is uit de TRUI black metal scene en middels Martyr een verwerpelijk verbond is aangegaan met de niet zo TRUIe Onheil-leden Amok en Haat? |
|
True bm scene? Martyr is uit 'Ollande, dus dat kan niet nee. |
|
quote: Ik bedoel het gedeelte van de Nederlandse black metal scene dat claimt TRUI te zijn (perfect voorbeeld: Haatstrijd) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |