|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja ok, maar dan noem je ook wat. Als je in een woordenboek het begrip 'true' opzoekt, zie je een foto van B. staan. Zo extreem true is 'ie!! |
|
|
|
hehe, en ik maar denken dat Manowar 'True Metal'was. |
|
Ben wel benieuwd a.s. vrijdag Inter faeces et urinam nascimur |
|
VANAVOND, in de LittleDevil: Vrijdag 17 september 21:30u: Sauron + Martyr [black metal] www.martyr.nl www.saurondeathsquad.com goed & gratis, dus geld over voor de Grolsch. |
|
Zeer goede cd! Hoe zijn de mannen on stage? |
|
quote: Kijk, zo leren wij elken dag wat meer - dat wist ik dus niet. |
|
quote: Anyway, nog een leuk feitje: Martyr heette vroeger "Infernal Legions" en stonden heel stoer te doen met corpsepaint en nepbloed . Gelukkig hebben ze dat imago van zich afgeschudt. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Klinkt zeker oké!! Maar ik begrijp dat het geen BM band is?? Of wel? Of is het een niet-zo-troë-BM-band die wel kan spelen? Hatsjikidee! |
|
quote: Martyr is een blackmetalband, die de muzikale schaapjes op het droge heeft What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wel, hoe zijn ze live??? |
|
quote: Minstens net zo goed als op plaat. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Te gek dan! Hoop snel eens met die mannen samen op te treden! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |