IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : zijn er hier gothics? Vorige pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-07-2002 12:31 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Sterf allemaal dus!!!!

Slayer GVD!!!!!! Show no mercy, Hell awaits, Reign in Blood, South of heaven en season in the abyss allemaal essentiële platen !!!!!!


Ik, Wil Schuurman


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 21-07-2002 15:25 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Jezelf krassen bezorgen door met messen en scherpe voorwerpen te lopen kloten heeft weinig met Gothic zijn te maken naar mijn mening.Het heeft met depressies te maken en die komen overal voor bij elke rang,stand of groep.Bij de ene groep wat meer dan bij de andere maar je wil toch ook niet gaan zeggen dat alle metalheads van die vrolijke gasten zijn.Gothics zijn vaak ook niet allemaal vrolijk das ook niezo gek als je zoveel Lacrimosa zou luisteren want die muziek is echt ideaal om depressies op te wekken ;-)


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-07-2002 16:19 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 22:49 schreef McDoom het volgende:
En yup ik ben sinds gisteren ook gothic; ik heb nu mijn nieuwe jurk aan.


Foto!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-07-2002 16:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

LMAO

Euh die heb ik nog niet gemaakt. En vanaf volgende week ben ik toch weer dancefreak dus het boeit ook niet zo...

Ohja weer ontopic graag?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-07-2002 16:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, graag ex-topic (oftewel ik vind dit topic echt ruk, stom, ergerlijk en irritant).

DAN LEES JE HET TOCH NIET


idd da's waar. Eigenlijk vind ik de oorzaak van dit soort topNIX irritanter.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-07-2002 16:25 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 21 juli 2002 15:25 schreef Eternal Darkness het volgende:
Jezelf krassen bezorgen door met messen en scherpe voorwerpen te lopen kloten heeft weinig met Gothic zijn te maken naar mijn mening.Het heeft met depressies te maken en die komen overal voor bij elke rang,stand of groep.


idd, er zit een woede/paniek/(zelf)haat achter die je ook in blackmetal ziet.



Trotz
Usericon van Trotz
Posted 21-07-2002 16:25 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2002 12:31 schreef Snagger het volgende:
Sterf allemaal dus!!!!

Slayer GVD!!!!!! Show no mercy, Hell awaits, Reign in Blood, South of heaven en season in the abyss allemaal essentiële platen !!!!!!

amen.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 21-07-2002 16:25 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ze vraagt gewoon of hier snottics zijn.

Als je het niet bent, houd dan gewoon je mond.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-07-2002 16:26 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hmmm...een hele goth zou ik mezelf zeker niet noemen-mijn muzikale smaak ligt dichter bij de oude new wave dan bij de gothic van vandaag-en bij de metal natuurlijk!

En nee,ik vermink mezelf niet!Ik ben wel romantisch,dromerig en in het dagelijks leven eerder in mezelf gekeerd-

Natuurlijk zijn er altijd wel een paar poseurs die de scène een slechte naam geven door zichzelf bijvoorbeeld een vampierengebit te laten aanmeten en te koketteren met zelfmoord(en dat komt dan in Jambers,dan kan nog eens uitleggen aan mijn brave familie dat ik niet gestoord ben,grrmbll).

Soit,ik hou deels van wave,dus de muziek,de teksten en de kledij.What's the point,then?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 21-07-2002 16:29 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 21 juli 2002 12:31 schreef Snagger het volgende:
Sterf allemaal dus!!!!

Slayer GVD!!!!!! Show no mercy, Hell awaits, Reign in Blood, South of heaven en season in the abyss allemaal essentiële platen !!!!!!

ALL HAIL


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen