|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
27 juli: Metal Gig - Kludde - Batallion - Mortifer JH Tkoerken - Sint Martensplein 2 - Aalst Allen daarheen! www.mortifer.be (voor de adressen van de andere 2 bands zie sectie "gigs") Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Dan zit ik eens in Oostende Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dan zat ik onder den toog of azo doe alleszins de groensels aan den Valdemar (zijn naam ontsnapt me nu just gvd) [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 21-07-2002 15:39] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hoe laat?Spitz en ik maken Aalst regelmatig onveilig,dusss... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Het begint om 20u en GRATIS inkom anders kan ik een kleine afbeelding van de affiche doorsturen via mail indien je dit wenst. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Shit,we gaan niet kunnen-we moeten ergens anders zijn om dat uur- Enfin,volgende keer misschien... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
jammer, het duurt wel een tijdje ik denk dat wij pas beginnen rond 22.30 (als laatste) Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Yes !!! 't Zal weer van dadde zijn. Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
Een vraagje: Kent er iemand een persoon die geluidstechnieker is of goed met P.A. kan omgaan en die het optreden zou willen verzorgen evt. tegen een kleine vergoeding, drank en eten? Het is dus morgen al en het is in Aalst, België dus. Moest er iemand geïnteresseerd zijn zend mij maar een mailtje Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ha neen wij zijn bezet ende bezig tenzij het echt weinig is dat we een kleine tafel apart kunnen zetten (16 lijns) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het materiaal is er, we hebben enkel een gast of vrouw nodig die er iets van kent en het geluid wil doen die avond, ken je niemand die dat zou zien zitten? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
een collega van ons mischien mar ik weet niet als dien al op de baan is f niet ik vrees van wel in feite want is hij monitors komen halen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Jammer, we zullen moeten verder zoeken dan, toch bedankt é! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
regel dat zelf wa af, als ge wilt schrijf ik in een twee drie de grote lijnen op wa installatie staat er? en anders onthouden voor volgende keer: http://userS.skynet.be/jachim/soundlights/ das ons Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik weet niet welke installatie er staat, wij organiseren het namelijk niet en de organisatie heeft dit er niet bij vermeld. Wel ja, ik heb zelf wat ervaring daarin (ik heb opleiding gehad + opleiding voor gevorderden) maar het is wel een tijdje geleden dus het zit een beetje ver en als ik zelf moet spelen zie ik dat niet zitten é. En optreden zonder geluidsman achter de mengtafel vind ik te riskant, als er iets moet bijgeregeld worden of er is een defect moet er iemand staan. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
daddis van de kloten een set verhuren en geen volk erbij.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ja, inderdaad, ze zeggen dat ze een set huren met degelijk materiaal, goede kwaliteit maar ze willen geen geluidsman van dezelfde firma omdat ie te veel vraagt (ik weet niet hoeveel hij vraagt, dat hebben ze er niet bij gezegd) en dat geeft dus problemen zoals je ziet. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ken geeneen van die andere mannen van die andere bands da forceren? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik denk het niet, we hebben er nog niets van gehoord van hun kant en de organisatie zal het hun ook wel gevraagd hebben of ze niemand kenden. We zullen wel zien wat er van komt, ze zullen wel zelf iemand vinden zeker? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik hoop het voor ulder... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik wil wel maar dan ben ik verneukt voor m'n werk zondag en maandag Dus ik zal maar wachten tot augustus In ieder geval veel succes morgen Enne... augustus = eh man |
|
Ja, het optreden zelf was nie slecht buiten de stem (geen stem door monitor en heel slechte klank in zaal). Zo kan een mens niet zingen hé, enfin, buiten dit was het in orde, we hebben ons geamuseerd en veel gedronken Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Dat geloof ik wel-het Koerken was vroeger een huis in de rij en geen concertzaal-ik kom er wel graag,maar het is er piepklein-hebben we met carnaval nog mogen ondervinden,dan stonden ze tot in de wc!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
gisteren hebben we het gemerkt dat het zo klein was en enorm warm! Maar ja, we hebben ons toch geamuseerd Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik was er ook. Twas plezant, goeie muziek, vooral Batallion kon me bekoren. Moeten ze daar nog organiseren http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |