IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 27 juli: MORTIFER + BATALLION + KLUDDE in Aalst Vorige pagina
Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 29-07-2002 18:12 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

*veegt een pluisje van zijn Mortifer T-shirt*

Goed om te horen dat het toch wat meeviel ondanks het geluid

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 31-07-2002 17:58 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

hehe best gezellig optreden allen dienen PA gast: zeg ik gewoon dat dries zijn keboard ovestuurd in de boxen begint dienen typ mij daar effe wat te zitten afbekken enkel den act van kludde (de maaikes) ni gezien en mortanius vaag is aan dries of ik nog moet helpen ivm sabam want ik heb zijne mail niet meer

[Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 31-07-2002 17:58]

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 31-07-2002 21:40 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 31 juli 2002 17:58 schreef Mordheim het volgende:
hehe best gezellig optreden allen dienen PA gast: zeg ik gewoon dat dries zijn keboard ovestuurd in de boxen begint dienen typ mij daar effe wat te zitten afbekken enkel den act van kludde (de maaikes) ni gezien en mortanius vaag is aan dries of ik nog moet helpen ivm sabam want ik heb zijne mail niet meer

Ah, waart gij daar ook? Ik heb u niet gezien, enfin ik weet eigenlijk niet hoe je eruit ziet, we zullen elkaar nog wel tegenkomen op Kleudde hé.

ja, ik zal het eens vragen. Normaal zouden jullie een mail moeten ontvangen hebben i.v.m. iets wat we zouden willen organiseren volgende zomer, daar zal je zijn e-mail adres terugvinden. Moest je het niet ontvangen hebben laat anders iets weten (via mail misschien, mijne staat hierbij) en dan mail ik je zijn adres door.

Santé

[Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 31-07-2002 21:44]

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 01-08-2002 18:41 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 21:40 schreef Mortanius het volgende:
Ah, waart gij daar ook? Ik heb u niet gezien, enfin ik weet eigenlijk niet hoe je eruit ziet, we zullen elkaar nog wel tegenkomen op Kleudde hé.

ik had voor de originaliteit een axamentashirt aan en heb vandaag alles ontvangen dus everything euwkeej!

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

falkenbach
Usericon van falkenbach
Posted 01-08-2002 18:51 by falkenbach Wijzig reactieProfiel van falkenbachQuote dit bericht

Mortifer über Alles
De groep der Koningin der Badsteden!!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com