IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Monsters Of Rock terug naar Nederland?! Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 16-12-2002 21:29 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Blaze Bayley , tja, niet echt een slechte zanger, maar IM was absoluut niet de band voor hem.

De zanglijnen waren voor Bruce bedoeld en niet voor hem. Alhoewel ik hem fijner vind om naar te luisteren op Sign of the Cross dan Bruce.

Wat Metallica betreft: wat is er godsnaam met deze band gebeurd ?

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2002 21:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 21:29 schreef Shadow_buildeR het volgende:

Wat Metallica betreft: wat is er godsnaam met deze band gebeurd ?

"muzikale groei"

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 16-12-2002 21:40 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

'groei' ? Ik zou het liever commercie noemen..

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-12-2002 21:52 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

helemaal niks muziekale groei,ze zijn gewoon ouder geworden en daardoor hebben ze gewoon een andere muzieksmaak gekregen.
en halen ze hun insperatie uit voornamelijk blues en jaren 70 bands.
Ik denk dat het vrij normaal is dat als je ouder word je muzieksmaak niet meer hetzelfde is als je 20/begin 30 bent.

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 16-12-2002 22:03 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Blues en jaren 70 ? dat hoor ik niet zo erg terug ... noem eens een voorbeeld ?

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-12-2002 23:54 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Gaat dit topic over dat er een waanzinnig Rockfestival met een geschiedenis naar ons koude kikkerlandje komt? Of over de eeuwige Metallica sucks discussie? Waarom moet er nou in elke topic gekankerd over worden? Kom op jongens, daar gaat het hier niet om!

Ik vind het cool dat DE Rocksensatie die ik alleen maar van de video ken, nou eens hierheen komt! Gaaf!

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 16-12-2002 23:56 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

OKeej, ik hou al op Metallica roeleert nog steeds... (maar ik had al gezegd dat ik naar het festival MOET)

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-12-2002 0:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 december 2002 21:52 schreef Orion het volgende:
...
Ik denk dat het vrij normaal is dat als je ouder word je muzieksmaak niet meer hetzelfde is als je 20/begin 30 bent.

Het is juist de kunst vol te houden!
Helaas moesten men een gezin stichten; tsja dan begint het creative verval.

de tekst van Damage inc. blijkt dus te bestaan uit holle woorden:

"Following our instinct not a trend,
go against the grain entill the end"

zelden een band geweest die z'n fans zó hard naait...

gelukkig weet -ongetrouwde- Jason nog wél wat metal is getuige het feit dat hij nu in Voivod zit.

anyway; Monsters of Rock 91 was de laatste in Nederland (Nijmegen) en dat was mijn eerste metalconcert...mét Metallica

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2002 20:56]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-12-2002 0:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nou dat Voivod is ook niet alles vind ik eigenlijk ook best soft of luister ik nu de verkeerde nummers?

p.s ik denk dat als je echt een fan band dat nieuwe zooi best nog wel kunt pruimen.\

p.s Mutilator en deze dan:

Hotel rooms and motorways
Life out here is raw
But we will never stop
We will never quit
cause we are Metallica

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 17-12-2002 0:15]

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-12-2002 0:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

LOL dit lees ik net :

In related news, ex-METALLICA bassist Jason Newsted has issued a challenge to his former bandmates to play a "head-to-head" show with his current band, VOIVOD, and has vowed to "kick METALLICA's ass" if such an event ever takes place. Newsted's remarks came via a short MTV News segment that was taped during VOIVOD's recent trip to New York City to master their freshly-completed CD, "The Multiverse".

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-12-2002 0:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

WHRAH! hier moet ik heen!

I spy with my little and verrry evil eye.....

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-12-2002 0:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 0:17 schreef WickedKimmie het volgende:
WHRAH! hier moet ik heen!

gaan we samen oja she_devil zou ook wel meegaan

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-12-2002 0:25 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 0:19 schreef Orion het volgende:
gaan we samen oja she_devil zou ook wel meegaan

gezellig...met 2 vrouwen op stap...

I spy with my little and verrry evil eye.....

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-12-2002 0:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 december 2002 0:05 schreef Orion het volgende:
nou dat Voivod is ook niet alles vind ik eigenlijk ook best soft of luister ik nu de verkeerde nummers?

Dat ligt er idd aan; ze zijn nogal eens van stijl veranderd. Globaal van hard/chaotisch naar soft naar weer harder. Probeer eens een album als 'Killing technology' of 'Phobos'.

quote:
p.s ik denk dat als je echt een fan band dat nieuwe zooi best nog wel kunt pruimen.

Ligt eraan wat je definitie van 'echt een fan' is; ik heb behalve Load & reload dus al hun andere albums origineel, de eerste 2 elpees op picture disc, de garage re-revisted ep, bergen demo opnames en enkele -verdwaalde- bootlegs. De enige reden dat ik geen bootlegs van ze verzamel is omdat ik hopeloos wordt van de enorme hoeveelheid ervan; werkelijk élke scheet van binnenuit hun toiletpot is op vinyl geperst.

quote:
p.s Mutilator en deze dan:

Hotel rooms and motorways
Life out here is raw
But we will never stop
We will never quit
cause we are Metallica

heheh; dat pleit wel idd, alhoewel ik hun muziek en levenswijze tegenwoordig niet bepaald 'raw' zou kunnen noemen; beetje 'sad' eerder na een leven van jarenlang zuipen in een afkickkliniek te moeten gaan zitten voor cokeverslaving.

Ik hoop al jaren dat ze nog één keer voor hun oude fans bewijzen dat ze nog net zulke goeie muziek kunnen maken als vroeger; desnoods 2 albums uitbrengen; een metalplaat en een mainstreamplaat; iedereen blij.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-12-2002 9:39 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

cokeverslaving.??? waar haal je dat vandaan?
hij was verslaafd aan pijnstillers toch? vanwege zijn rugproblemen.
voor mij is metallica nog steeds mijn band het was ook de eerste metalband die ik hoorde (ik hoorde het al toen ik in de wieg lag komt door me broers )
hun oude nummers geven mij weer gewoon "kracht" om verder te gaan ondanks al mijn problemen.
Binnekort moet ik worden opgenomen bij het GGZ voor 20 a 25 weken zeg maar half jaar.
ik denk dat ik metallica extreem veel zou draaien en vooral welcome home.
ik heb ooit es ingevult op zo'n vragen lijst wie/wat het meest voor je betekende ik heb daaar metallica ingevult (klinkt vreemd de meeste zouden ouders ofzo zeggen of vriend(in).
Ik koos metallica omdat het me zo erg hielp ik heb ze nu 3X live gezien en elke keer sta ik gewoon zo erg te janken en voel de adrenaline door me aderen stromen (vooral bij MOP)
op dit moment is het ook weer alles voor me (sinds het uit is met me vriendin waar ik 10 mnd ofzo mee gehad heb)
ze was alles voor me ik d8 bij mezelf hoe kan iemand nu meer van een band houden dan van zn geliefden?
ik d8 dat het niet kon maar nu denk ik er anders over.
aangezien alles wat ik lief heb uit me leven gaat (dit jaar al 5 mensen overleden uit me opgeving,en jaar daarvoor me pa)
ben ik weer op een punt dat metallica gewoon alles voor me is.

(volgens mij klopt dit hele verhaal niet( kwa opbouw maar ok ben ook moe )

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2002 9:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 9:39 schreef Orion het volgende:
ben ik weer op een punt dat metallica gewoon alles voor me is.

he orion, mooi dat je zoveel kracht, troost of wat dan ook uit metallica's muziek kunt halen.

Ik kan echter met de beste wil van de wereld niet zeggen dat ik hun laatste cd's goed vind. maar ik moet weer wel eerlijk zeggen dat ik toch weer wel benieuwd ben naar hun nieuwe. maar ik verwacht er verder niet veel van. Maar als het oud materiaal wordt gedraaid bang ik mijn kop van mijn lijf af.

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-12-2002 10:42 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik ook hoor,ik luister het nieuwe ook niet erg veel maar ik vind het wel relaxed voor in de auto b.v
en ik denk dat er bijna geen 1 metalhead bestaad die niet uit ze dak gaat op M.O.P (of je houd niet van thrash zou ook kunne (maar ja dan heb je geen smaak )
en ik denk ook dat veel bands (oude)Metallica als grote inspiratiebron zien.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-12-2002 16:36 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

metallica en maiden is iets wat ik moet zien, en dat metallica minder is dan vroeger dat zal dan wel... als ze whiplash en master of puppets live voor me zouden willen spelen is mijn avond al goed, en dan mogen ze die vullen met alle load en reload zooi die ze maar kunnen verzinnen

Maiden is gewoon iets wat ik een keer in m'n leven aanschouwd moet hebben

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 17-12-2002 20:49 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

Niet zeiken, gewoon gaan kijken...
Heb in '88 Maiden gezien in Tilburg tijdens M.o.R. en huidige Metallica is niet helemaal mijn ding, maar what the hell...
Eerste drie elpees zijn wel klassiekers van ze... bij de nieuwere nrs. ga ik wel consumptiebonnen scoren...
Nog meer namen bekend intussen? Of even wat opgooien:

Priest met Halford zou ook wel heersen

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 17-12-2002 22:22 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Nu nog Manowar erbij en het feest is helemaal compleet !!!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-12-2002 1:00 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

iiikkkkkkkeeee wwiilllllleeeeee!!!!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-12-2002 10:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 1:00 schreef Bintmeister het volgende:
iiikkkkkkkeeee wwiilllllleeeeee!!!!

Ikkeeeeeeeeeeeeeee meeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 20-12-2002 12:33 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

wwwwhhhhrrrraaaaaaaa!!!
Metallica én Maiden samen op één festival!
daar ga ik zekers weten heen!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-12-2002 12:36 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 10:42 schreef Orion het volgende:
ik ook hoor,ik luister het nieuwe ook niet erg veel maar ik vind het wel relaxed voor in de auto b.v
en ik denk dat er bijna geen 1 metalhead bestaad die niet uit ze dak gaat op M.O.P (of je houd niet van thrash zou ook kunne (maar ja dan heb je geen smaak )
en ik denk ook dat veel bands (oude)Metallica als grote inspiratiebron zien.

nou inderdaad. Wat ik alleen wel jammer vind is dat James de laatste tijd wat meer 'zingerig' doet, in plaats van het krachtige wat hij 5 jaar geleden nog deed.

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 20-12-2002 12:42 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Finally! A dream has come true! Eindelijk komt MetallicA naar Nederland (in de tijd dat ik leef) en dat Maiden meekomt is GEEEN probleem voor mij! HAIL YEEAAH!

FREEZE

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com