|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Interessante vraag: Wie moet er Headlinen (ervan uitgaande dat het een eendaags gebeuren is)? Voor mij is er geen twijfel mogelijk: !!!!!IRON MAIDEN!!!!! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Ik denk dat ze dat ze dat om en om doen. |
|
En beiden even lang spelen? Beide bands hebben de gewoonte om tijdens hun tours overal EXACT (helaas, helaas) dezelfde set te spelen Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: WOW daar was ik ook !! Anthrax, Kiss, Maiden, wat nog meer toen ? was wel vet. Ik denk dat ik ook wel ga dit keer, ben toch wel benieuwd. Marcel |
|
quote: zeker!!! |
|
tuurlijk ga ik!! Ik denk dat ik ze ook op Rock Werchter ga zien aangezien de kans zeer groot is dat ik ook dit jaar daar weer ga werken Ik kan niet wachten tot het festival seizoen weer begint...... |
|
quote: Great White, Helloween & David Lee Roth (met Vai) (Scream for me Dickinson!) |
|
ik was er niet, maar heb wel nog een authentieke affiche liggen van in '88 hangt hier mooi uit in't café het is dus die blauwe affiche naast de zwevende barkruk... If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
* Off topic * Die met Iron Maiden erop? |
|
quote: Mijn idee om Roskilde dan te laten schieten jah. Ik wil MetallicA en Maiden allebei zien, dus waarom zou ik ver weg gaan zoeken het dicht bij huis kan They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
HEUY!!!! 2e kerstdag: Monsters of Rock in Elsloo, met Metallica, AC/DC en Saxon. Aanvang 20.30 entree 12 euro en veel |
|
Ergens gelezen dat Exodus ook zou komen? |
|
Ik ben zo vreselijk aanwezig!!!!!!! Murder Death Kill!!! There is no religion higher than Truth! |
|
quote: ??? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
is een verzameling coverbands volgens mij: Action in DC, Saxonite e.d. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Yep, en Nutellica |
|
ai... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |