|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
[verschrikkelijke] ZOOI Woensdag op en neer naar Utrecht Vrijdag via Utrecht naar Assen Zondag naar Enschede Dus zaterdag NIKS GODVERDEGODVER Ziektes aub rechtstreeks aan het adres van de NS, niet via ZM [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 16-12-2002 19:48] |
|
ook in belgiƫ Ow shit, ik moet toch werken |
|
Oh, net op het nieuws zeiden ze dat alleen op bepaalde trajecten niet gecontroleerd zal worden. Soort russisch roulette dus I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dickheads, de zondag hebben we nodig! |
|
gewoon de conducteur zo indoctrineren dat ie denkt dat het zaterdag is, makkelijk met een hele zooi metalheads wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Correctie, makkelijk als je eruit ziet als A. Lavigne. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: nee hoor, overal (in nederland dan, sorry vlamingen) http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24673 |
|
Tssss, als je niet eens meer het NOS-journaal kan vertrouwen.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Oh, is er naast xmass niet elders een leuk metalfeest? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: gaaf ga ik wel ff naar weert (kan ik daar opstappen maja ik ga waarschijnlijk toch niet weg) [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 16-12-2002 20:00] Metal heerst |
|
YESSS!! gratis reizen!!! oh wacht ... ik had al een weekend OV .. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
heeeeeeeeeeej dan ga ik maar ff zaterdag hangen in breda (kost me zo en zo al geen fuck,allen €1 ofzo......) fear my moo of wrath |
|
Buitenkansje! ...en zondag met je gekreukte katerkop je bij controle vertwijfeld afvragen of het niet nog steeds zaterdag is door het gat in je geheugen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ow wat leuk, net als ik met de auto ergens heenmoet he? Nou misschien is het dan wel rustiger op de weg... |
|
gegarandeerd dat ze niet controleren op het traject Almelo - Marienberg.. want dat doen ze nooit!! hehe |
|
ik hoef zaterdag nergens heen, maar goed boeie, het wordt vast enorm druk in de trein. |
|
Daar heb je een punt. |
|
quote: ..Vaag.. Waarom worden zaterdag de kaartjes dan niet gecontroleerd?? Fall like an angel, rise like the devil |
|
Hee episode zesch zesch zesch, lees de link in een van bovenstaande post eensch. |
|
quote: Ik had het niet zien staan Thanx Fall like an angel, rise like the devil |
|
Is dat soms een goedmakertje voor de onmeunig dure kaartjes van de afgelopen jaren ?? Of een warmhoudertje voor die idiote komende prijsverhogingen... Stelletje kaffers ! Blij dat ik 'n Jaguar heb, ha ha Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
sind wanneer verkopen die ook fietsen? |
|
nadat ik m'n Bentley heb verkocht. Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
op je 13e ben je idd te oud voor dinky toys. 't is maar goed dat je ze verkocht hebt |
|
Oeh! ff naar amsterdam dan maar, k heb geen geld om er wat te kopen, maarja. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |