|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Inderdaad. Maar op het moment dat ze acties aankondigen waarbij ze NIET gaan controleren, en zelfs folders uitdelen waaarop staat waarom ze niet gaan controleren (ze lopen dus WEL door de treinen maar vragen NIET naar kaartjes) dan betekent het dat je geen kaartje hoeft te kopen. quote: Het hele niet-controleren is al een vorm van staken.. dus het zeer onwaarschijnlijke waar jij op doelt is dat een controleur NIET STAAKT en toch gaat controleren. In dit geval mag je hem wijzen op die folders en de nieuwsuitzendigen.. |
|
Misschien leuk om met z'n allen gratis naar de Schijtlaars Salon te komen om daar wat Hertog Jan naar binnen te slaan . |
|
quote: Dinky Toys is het speelgoed van de duivel. (dezelfde sadist die ook de prijzen van de NS in elkaar flanst..) Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: ik niet hoor, ik koop alleen een kaartje omdat ik geen boete wil betalen (die kosten namelijk nog meer geld) |
|
Stelletje profiteurs! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Das toch kei 'Ollands? |
|
quote: goed idee... WAAROM GODVERDOMME NOU NIET ZONDAG! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ok ff alles op een rijtje. ik ga zaterdag dus naar den haag. dus ik hoef geen kaartje te kopen? en de conducteur die er lopen controleren niet? of uuh zie ik dat nou weer fout. en dit is in heel NL? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: goedzo jongetje, dat heb jij goed gezien! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Aaaaaaaah, dat komt me heeeeel goed uit |
|
quote: He er bestaan nog meer mensen die van deze lijn gebruik moeten maken |
|
Ja, twee, en die hebben allebei een visum nodig. Zaterdag lekker staken jongens, geeft de burger weer moed. Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
ok nu hoor ik dus op het nieuws dat op bepaalde trajecten ze niet controleren en natuurlijk geven ze niet aan welke dus ken je als nog een kaartje kopen dus conclusie het heeft helemaal geen zin je schier er niks mee op Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: |
|
Ik heb gelukkig een Weekend-OV kaart anyhoo. |
|
quote: Ik las net in zo'n treinkrantje dat de treinen waarin niet gecontroleerd wordt gemarkeerd zijn met grote stickers waarop staat dat ze mee doen met de staking. Vrij duidelijk dus... Zenial |
|
En dat zie je pas .. OP HET STATION .. NADAT je een kaartje moet kopen, vernaaierij dus |
|
Ah dat wordt zaterdag alvast naar de roadhouse in E'hoven dan en dan met de laatste trein terug naar T'burg voor overnating en X-mass op zondag, nu straks alleen nog ff de baas bedrijgen zodat ik z-dag avond vrij krijg... |
|
quote: Oh ja, op het station staan vast hordes niet-stakende wel controlerende ns personeel Zenial |
|
Echt die gasten kunnen ook NIKS goed doen he, zelfs niet werken kunnen ze niet goed .. |
|
quote: ja bij ons is dan loop je net het hoofdgebouw uit en dan staan ze daar voor de trap, als je geen bewijs hebt kun je niet op het perron, zelfs niet als je iemand moet uitzwaaien of ophalen....... fear my moo of wrath |
|
Ach ik ga zaterdag gewoon gratis naar tilburg voor xmass, ns bekijkt t maar. Gratis is gratis Zenial |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |