|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen neon op mijn steen plz! onsmakelijk! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Acclaim is nog wel een gamesdeveloper. Als het nou een uitvaartdienst was. |
|
Ach, de meeste mensen zijn tijdens hun leven al wandelende reclameprodukten. |
|
Ze doen maar Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
wie verzind het toch altijd weer he...mensen....wat moet je ermee Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
kan het nog erger dan dit?? |
|
ja, sponsoring voor je kind in ruil voor een reclame tattoo op het voorhoofd van het kind |
|
quote:Tuurlijk, condooms met reclame voor baby-artikelen erop enzo. |
|
Hehe, mag je dan ook zelf bepalen in je last will waar je reclame voor wilt hebben op je steen? |
|
Reclame van Vodka op mijn kist mag wel, ik ga toch de fik in En dan boven de reclame zetten "Hij dronk te veel" Dit is echt Humor, reclame op je graf kist/steen Strak krijg je nog zo'n RTL 4 deuntje te horen tijdens de begravenis. "En dan nu de reclame" Wiegen Meister ! |
|
"Bezoekt u na deze grafsteen ook eens onze winkel." "Warm he? Wat dacht u van een verfrissend glas ijsthee na uw bezoek?" "Koop uw grafbloemen bij Jantje Bloemen!" "Eerlijke Harrie's tweedehands grafzerken" Blegh... hoe ver zouden ze dat gaan doorvoeren? "Bezoekers van dit graf keken ook naar het graf van J.Janssen, P.de Vries en H.Smit" I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
LOL Wiegen Meister ! |
|
Reclame voor het crematorium: 'Laat je niet kisten' Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
wilt u nog niet zo eindigen? gebruik dan..... |
|
Koop uw grafsteen bij Matis, en krijg bij het verlijden in uw familie de derde steen gratis Wiegen Meister ! |
|
Waaaaaaa! de commercie laat niets meer onbetast. Zelfs de doden zijn niet meer heilig. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Zelfs de doden zijn niet meer veilig. |
|
Verse maden, € 1 p doosje bij Harry Hengel |
|
ROFL@helmet Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Zo had die familie in Roermond goedkoop haar begravenis van 6 menschen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Bij mij mogen ze wel Cup A Soup reclame op me grafzerk zetten. sebinsagoil |
|
Of dan krijg je dat idee, dat er zo'n "Tell SELL" mannetje bij je begravenis alles gaat zitten aan prijzen. -Dat de bloemen op de kist zo mooie en duurzaam zijn. -Dat de kist van echt balsa hout is gemaakt, en nog voor vele jaren plezier kan zorgen. -Het vierde lintje krijg U gratis bij aan-koop van van de hout wax * Tussen door, de bloemen zijn haast uitverkocht, nog 6 stuks te gaan * Dan word het nog eens feest op je begravenis, want de koek is dan gesponsord door "Oma's Cake" Wiegen Meister ! |
|
en wat komt er dan bij crematieste staan? iets in de trant van: roken is dodelijk? |
|
"maar wacht, als u nu besteld ontvangt u gratis de..." "nu bij de mcdonalds.. " blablabla... shit dit is erg! |
|
quote: De koffie en cake, geleverd met GRAF stemming. Speciaal voor de mensen die een dipje hebben. Wiegen Meister ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |