![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doe het dan niet ![]() ![]() |
|
sorry.. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
In Engeland??? Mocht het er niet bij staan dan zou ik zweren dat het in de Verenigde Staten was ![]() ![]() |
|
Ach.. verbaast me niets.. ik heb ook al eens iets gehoord over reclame op koeien langs de snelweg.. ![]() |
|
Het is inderdaad belachelijk maar toch wel komisch aan de ene kant. ''Deze begrafenis werd mede mogelijk gemaakt door G.Raf&co'' ''Wachtlijsten maken meer kapot dan je lief is'' ![]() |
|
Hoe komen ze erop? Het moet toch niet gekker worden. Als ik zou mogen kiezen dan zou ik de banner van zwaremetalen op mijn grafsteen laten zetten. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
www.zwaremetalen.com moet er wel in te beitelen zijn hoor ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
geld..geld...geld... belachelijk ...Wat Een Mooie Dag... ![]() |
|
reclame op grafstenen? Marlboro L&M .... ![]() Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
Reclame voor een begravenisondernemer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-07-2002 22:46] ![]() |
|
'Weet U waarom de heer Beentjes zo lekker lang slaapt? Omdat hij het nieuwe grutjeskussen van de V&D heeft gekocht.' 'Eiffels hobbyzaak, voor al uw tochtstrips' 'Nu bij Free Record Shop: de nieuwe single van Sum41 voor slechts 4,50 in samenwerking met TheBox' ![]() |
|
"Gratis bij uw volgende crematie in de familie: extra asse van een bekende Vlaamse of Nederlandse schlagerzanger..." I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |