|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doe het dan niet |
|
sorry.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
In Engeland??? Mocht het er niet bij staan dan zou ik zweren dat het in de Verenigde Staten was . Dit is nl weer iets dat typisch in die cultuur past! |
|
Ach.. verbaast me niets.. ik heb ook al eens iets gehoord over reclame op koeien langs de snelweg.. |
|
Het is inderdaad belachelijk maar toch wel komisch aan de ene kant. ''Deze begrafenis werd mede mogelijk gemaakt door G.Raf&co'' ''Wachtlijsten maken meer kapot dan je lief is'' |
|
Hoe komen ze erop? Het moet toch niet gekker worden. Als ik zou mogen kiezen dan zou ik de banner van zwaremetalen op mijn grafsteen laten zetten. the only pleasure is pain |
|
www.zwaremetalen.com moet er wel in te beitelen zijn hoor My madness, my sadness |
|
geld..geld...geld... belachelijk ...Wat Een Mooie Dag... |
|
reclame op grafstenen? Marlboro L&M .... Je kan me de bout hachelen! |
|
Reclame voor een begravenisondernemer [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-07-2002 22:46] |
|
'Weet U waarom de heer Beentjes zo lekker lang slaapt? Omdat hij het nieuwe grutjeskussen van de V&D heeft gekocht.' 'Eiffels hobbyzaak, voor al uw tochtstrips' 'Nu bij Free Record Shop: de nieuwe single van Sum41 voor slechts 4,50 in samenwerking met TheBox' |
|
"Gratis bij uw volgende crematie in de familie: extra asse van een bekende Vlaamse of Nederlandse schlagerzanger..." I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |