|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Sorry, ik boykot alles uit frankrijk of diens taal sprekend. |
|
H-bomb en sortilege zijn wel een oude bands die goede hardrock metal maakten in de franse taal. vooral beide debuut mini's zijn erg goed. |
|
quote: asterix en obelix regeren toch wel! (ten minste in het Nederlands want ik kan geen Frans) |
|
quote: Met jou kan ik praten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gronibard |
|
Toxic Twins [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 22-07-2002 21:06] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Aes Dana Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dank voor de tips.. ik zal ze allemaal nalopen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Anorexia Nervosa, volgens mij is het een beetje CoF achtig. Ze hebben iig een aantal nummers die franstalig zijn. En ik ken Sombre Chemin waar ik een vaag demo-CD'tje van heb (ruilen? ). |
|
quote: moi aussi [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-07-2002 20:31] Je moeder. |
|
quote: Volgens mij is het iets tussen Limburgers en Fransen... Iets waardoor we ze absoluut NIET kunnen lijen . |
|
Ik geloof dat de duitse power/gothic/flutsmetalband Evereve een franstalig nummer heeft. |
|
en megadeth toch ook. (en is gelijk een van de slechtste nummers allertijden) |
|
Ik weet niet wat ik erger vind, Frans of Limburgs |
|
quote: der is nix mis met limburg!!! maar die irritante fransozen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Bran Barr |
|
quote: Het is hun drang om hun chauvinisme door te drijven wat me ziek maakt. |
|
Ach de Fransen weten tenminste van het leven te genieten. Lekker lang tafelen met een flesje wijn, eindeloos filosoferen,.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: brrrrr, lang tafelen. van mij hoeft dat allemaal niet. heb ik het geduld niet voor. filosoferen wel. wat ik wel cool vind van de Fransen is dat ze amerika niet zo klakkeloos volgen zoals o.a. de engelsen, nederland, belgie etc [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-07-2002 21:18] |
|
Precies, Frankrijk is cool! Mijn uiteindelijke droom is dan ook een huisje in Frankrijk. Met alle toebehoren (dus een wijnkelder, een prachtige keuken, een koelkast gevuld met allemaal lekkere dingen en 100 versch. soorten kaas, een mooie stereo, natuur in de buurt etc.). |
|
MISANTHROPE Franse deathdoom metalband die zich de pokke experimenteert (zgn avant garde); grunt/zingt in het Engels Duits & Frans. Verder de symfo (genrenaam schiet zwaar te kort) legende MAGMA; volstrekt unieke heftige muziek met de staccato structuren die ook in metal zit; mixen Frans met een bizar eigen taaltje en maken veel gebruik van 'stemeffecten' dmv van staccatozang met koren. Superexperimenteel!!!! MECHANIC DESTRUCTIV COMMANDOH!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik zou best in Frankrijk willen wonen ware het niet dat ik geen woord frans spreek en dat ik strenge winters eis(dus veel sneeuw en ijs) . de natuur is erg mooi op veel plekken in Frankrijk!!! nadeel: veel jacht |
|
Frans, dat leer ik dan wel. Ik wil toch al meer talen spreken. Fock, dit ging over Franstalige metal. Volgens mij zingt Mutiilation wel eens in het Frans, iig staat op mijn 'Remains of a Ruined, Dead, Cursed Soul' 'French Version' achter het nr. 'Holocaust in Mourning Dawn'. |
|
quote: nooit van gehoord. klinkt wel boeiend. om toch maar effe een franse band te promoten: agressor. zingt wel in het engels maar spelen goede midtempo deathmetal afgewisseld met middeleeuwse thema's . erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-07-2002 21:27] |
|
Sortilège ADX Blasphème Der Kaiser Vulcain Satan Jokers uitstekende franstalige heavy metal! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |