IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Franstalige Metal Vorige pagina | Volgende pagina
bouw
Usericon van bouw
Posted 22-07-2002 21:50 by bouw Wijzig reactieProfiel van bouwQuote dit bericht

Karoline - karoline (vette drums)
Ocean - live

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 22-07-2002 21:53 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Notre Dame

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 22-07-2002 22:01 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 21:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Precies, Frankrijk is cool! Mijn uiteindelijke droom is dan ook een huisje in Frankrijk. Met alle toebehoren (dus een wijnkelder, een prachtige keuken, een koelkast gevuld met allemaal lekkere dingen en 100 versch. soorten kaas, een mooie stereo, natuur in de buurt etc.).

Dat is mijn doel uiteindelijk ook..

Allemaal bedankt..

Aes Dana bevalt me wel.. de rest moet ik allemaal nog downloaden/uitzoeken/luisteren

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2002 22:05 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ehm-Trust misschien?Ah nee,dat gaat meer naar de punk-

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-07-2002 22:07 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

mwa neen idd TRUST moet erbij
l'elite rules

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 22-07-2002 22:42 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

In de jaren 80 waren er best wel véél Franse Metalbands die allen in hun moedertaal zongen..
Zeker niet Demon Eyes vergeten... Hun debuut is nog steeds subliem !
en vooral Sortilège en H-Bomb, idd..

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 22-07-2002 22:45 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

AGRESSOR

Goede Black/Folk metal met veel middeleeuwse melodieen

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-07-2002 23:17 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Solefald zing wel eens Frans, vooral op hun cd 'Neonism'.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 22-07-2002 23:43 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

anhkregh is een blackmetal band uit het franstalige gedeelte van canada,al hun nummers zijn franstalig

welcome to hell,fuckin, hell yeah

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-07-2002 0:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Massacra & Loudblast; Franse thrashbands maar zingen gewoon Engels

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-07-2002 8:31 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

SADNESS!!! Doommetal uit zwitserland, zingen regelmatig in het frans

"Ne cherche pas … savoir pourquoi, envies-tu le destin des statues qui jamais ne se rencontrent, qui jamais ne se touchent? Sous les sombres nuages de mai, une feuille glisse sur ton visage."

Zenial

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-07-2002 14:58 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Zingt Penumbra eigenlijk ook franstalig?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2002 14:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

celtic frost had toch ook een franstalig nummertje (met een zangeres?)

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-07-2002 15:01 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Heeft iemand dat liedje van Notre Dame eigenlijk? Bouffon Bloudy Bouffon?

heerlijk riffje

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-07-2002 15:19 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

K heb de videoclip als DivX

Zenial

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-07-2002 15:59 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

OJA, Anorexia nervosa natuurlijk

Twone
Usericon van Twone
Posted 23-07-2002 16:05 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

Kristallnacht
Antaeus
Vlad Tepes
Blut aus Nord
Count Nosferato ook nog...allemaal black wel

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-07-2002 16:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 21:02 schreef elessar het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, Frans of Limburgs

Gaan we discrimineren?

Ik heb een tyfushekel aan frankrijk. Wat een kutvolk. De geschiedenis, en nu....ik haat echt alles aan frankrijk.
Met hun stink-uber-cultuurtje.
'Verboden voor honden en Vlaams/Nederlands te spreken'

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2002 16:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 16:31 schreef Heiden het volgende:
Ik heb een tyfushekel aan frankrijk. Wat een kutvolk. De geschiedenis, en nu....ik haat echt alles aan frankrijk.

Chapeau!

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-07-2002 17:27 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Gaan we discrimineren?

Even over disneyland parijs

al die bordjes, entertainers, atracties spreken maar 1 taal! FRANS! het is toch een wereldberoemd pretpark?
sorry hoor maar kan je dan niet beter in het engels dingen aanduiden?

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-07-2002 17:28 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Stinkfransen

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-07-2002 17:30 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

vroeger, toen de mens vanuit afrika over de hele wereld trok , hebben ze een paar debielen ergens gedumpt , daar waar nu frankrijk zit..

No meat is sweater

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-07-2002 17:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Jij was toch nationalist e.d.? Ik vind de Fransen bij uitstek nationalisten, en bovendien mag ik hun anti-Amerikaanse houding wel.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-07-2002 17:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 17:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Jij was toch nationalist e.d.? Ik vind de Fransen bij uitstek nationalisten, en bovendien mag ik hun anti-Amerikaanse houding wel.

Ik ben niet echt een nationalist, in de zin van alles wat Nederland doet is goed. Want ik kots op de nederlandse regering. Maar ik hou wel van volk en vaderland zeg maar.
Ik heb ook respect voor de franse anti-Amerikaanse houding, maar ik heb ook respect voor de Arabische anti-Joodse/Amerikaanse houding. Heb ik nog niks met Arabieren...

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-07-2002 17:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Fair enough...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com