|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Niemand ideetjes blijkbaar...? |
|
PVC buis van 35+ MM doorsnee, die is stijf genoeg om niet om te buigen bij wind. |
|
Maar die zijn geel, dat is niet true... |
|
je kan ook je tentje valk bij een boom zetten hoefje alleen een ladder mee te nemen, spijkers en een hamer |
|
Wij kwamen niet verder dan dat het een meter of vijf hoog moest zijn. En dan met houten latten of zo'n gele plastic buis (?) maar hoe neem je die zooi mee? Moet je ter plekke latten aan elkaar gaan timmeren? Dat breekt toch af? Zo'n gele plastic buis, kan je die goed oprollen en meenemen? Kan je een oude tentstok anders gebruiken? Bamboe? |
|
Je neemt 5 PVC [ok, niet true, dan maar verven] buizen. Beginnen bij 35 MM en dan steeds 5 MM dunner. Aan het eind van elke buis boor je een gaatje en duw je een houten stokje doorheen, zodat [als je ze in elkaar schuift], ze niet in elkaar vallen. |
|
Dingen van vijf meter kan je dus niet oprollen, of ze zijn meteen niet stabiel genoeg meer. |
|
quote:Ok, dit gaan we doen! Maar wat kosten die buizen? |
|
quote: Zoek een construktion site op en vraag op je er een paar mee mag nemen. Anders bij de doe het zelf voor een paar cent. |
|
Ah, een paar cent kan ik wel missen. Ik zal morgen eens bij de gamme kijken... |
|
quote: je kan ze ook in het donkergrijs halen, de wand is meestal ook dikker van die, maar ze zijn meestal wat duurder..... |
|
quote:Zeg ik, Gamma! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gebruik de tentstokken van je buren met de nodige tape Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
Wij hangen die tss tent en auto of zo.... kijk maar uit op WOA voor een vlag met "C.S.M. Gent" erop in geschilderde metal-letters [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 23-07-2002 13:03] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Tsss, onze vlag wordt VEEL cooler |
|
Ja onze, ehm, coole vlag is klaar. Hij's eh, lelijk en afgeragt. Maar bij Gamma hebben ze dus maar 1 maat buis. Vanavond ga ik bij de Formido en de Praxis kijken, en als ze daar niet hebben. Nou ja, dan moeten we op Wacken maar iets practiseren. |
|
Het staat er allemaal op hey? Leesbaar? COOL! |
|
Leesbaar... sja, ik heb hem nog niet van een afstand kunnen bekijken want het waait nogal hard buiten. Eerst wachten tot hij droog is dus. Maar de letters zijn gemiddeld 30 cm hoog dus moet het vrij leesbaar zijn. |
|
Hahaha ruig man |
|
Waarom koop je geen houten palen? |
|
Ik had een keer iets van een meter of 4 geloof ik. Ging als volgt: Men neme tentstokken, van die ouwewetse 3hoekstenten. Die metalen stokken kun je zo in mekaar prikken, niet erg stabiel maar daar heb je dan weer tape voor. Lukte aardig, na 5 dagen knoeterhard zuipen was ie natuurlijk wel kapot En je kan natuurlijk voor extra steun scheerlijnen naar omliggende tenten spannen. Waarschuwing: zorg dat die scheerlijnen GOED zichtbaar zijn want je breekt je nek er 10 keer per nacht over als je klem bent! |
|
quote: doe dat ook ff bij alle andere tentjes die ook gebruik maken van die ondingeN! Suck my piss |
|
quote: Scheerlijnen...de nachtmerrie van elke festivalkampingganger. |
|
Neem drie stukken trust mee, drie spankabels ... Kom je tot 15 meter .. Atak record Lowlands 2002 |
|
Trust? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |