|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
SOIA is geen edge band nee. alhoewel Craig heeft ook nog even bij Youth Of Today [ ] gezeten... toch? |
|
Ach ja...boeiuh...ik snap niet dat iemand zich daar druk om kan maken...het is gewoon vette muziek...so what? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
gaan er nog mensen dat Melkweg gedoe met SOIA? bloedneus garantie! |
|
Hier kun je een videoclip van Take the night off van hun laatste cd Death to tyrants zien: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=845652578&n=2&Mytoken=13DA88E2-9145-1011-3AC4596ED7A6C90911447941 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-06-2006 20:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Go! Go! Go! |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Lol, is dr geen dom-lul-topic hier @ ZM?! Komen mn post maybe beter tot zn recht vanaaf! Go! Go! Go! |
|
quote: nog 22 posts te gaan en dan mag je in het "onzin" gedeelte Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ok, ik wil nu meteen in het onzin gedeelte dus ik ga ff lekker veel posten! Go! Go! Go! |
|
uhm dat kun je al 30 posts even uitloggen en weer inloggen Je moeder. |
|
quote: oh, het waren er toch 50?.. hm Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Foto |
|
quote: ze heeft er al 80 81 zelfs hehe Je moeder. |
|
quote: ja ik bedoelde eigenlijk "oh, waren het toch 50?" nouja DIET IESCH OFFTOPIC!... Sick Of It All - Scratch The Surface Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Woar? Kreeg btw deze melding : Flood protection in werking getreden. Je moet minimaal 20 seconden wachten voor dat je weer een nieuwe posting/reactie mag plaatsen. Je moet nog 3 seconden wachten. [Dit bericht is gewijzigd door METALSLET op 28-06-2006 1:29] Go! Go! Go! |
|
quote: ah misverstand. ja voor zover ik weet wel tenzij het ooit veranderd is Je moeder. |
|
quote: nee naar onzin jij en foto posten bedoelt hij (en ik ook ) Je moeder. |
|
Is dat wel zo verstandig? Go! Go! Go! |
|
zolang je je adres er niet bij zet Je moeder. |
|
HEY! Ontopic lui!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: P a r d o n? Go! Go! Go! |
|
quote: Een topic heeft niet voor niets een onderwerp; offtopic slowchatten mag alleen in het lultopic; in het onzinforum zelf. Bewijs eerst maar es een zinvolle aanvulling te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-06-2006 1:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Sure.. Go! Go! Go! |
|
quote: Mooi zo Back ontopic: Vroeger vond ik bands als Sick of it all wel gaaf; tegenwoordig teveel NYHC eenheidsworst, al blijft een nummer als Injustice system wel gaaf.... Heb ze dacht ik 2 keer live gezien: 1994 Dynamo en ik meen 1995 Lowlands. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-06-2006 2:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |