IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sick of it All Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 28-06-2006 2:06 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 1:48 schreef Mutilator het volgende:
Een topic heeft niet voor niets een onderwerp; offtopic slowchatten mag alleen in het lultopic; in het onzinforum zelf. Bewijs eerst maar es een zinvolle aanvulling te zijn.


nogmaals offtopic, als je de offtopic posts dan ook even modereert/delete...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2006 8:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 1:28 schreef Argh het volgende:
ja ik bedoelde eigenlijk "oh, waren het toch 50?"
nouja DIET IESCH OFFTOPIC!...

Sick Of It All - Scratch The Surface
Het laatste goede album. Ze hadden daarna moeten stoppen ...
daarna is het allemaal erg middelmatige nyhc ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2007 13:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm zit die tribute to SOIA nog eens te luisteren. wat wordt het daar overduidelijk op dat de echte woede uit de HC is ... enigste wat overtuigt is dat de nummer strak in elkaar zitten. Ikhoor eignelijk maar 1 nummer die ik echt overtuigend vind en dat is van Sepultura ... de rest is van het nivo als ik maar of zo hard mogelijk schreeuw of zo goed mogelijk de mtv bands nadoe kom ik er wel.

Saai.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 15-08-2007 13:20 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Geen idee of de woede eruit is op studioalbums, maar op Dour vorige maand was het duidelijk nog wel aanwezig. Harde show, echt enorm agressief en stukken bruter dan de vorige keer dat ik ze zag.



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-09-2007 14:50 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

En 16 september te zien in de Melkweg in Amsterdam. Gaat weer een gave show worden.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-03-2010 16:34 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

http://www.myspace.com/sickofitallny

En weer een nieuw nummer online. Ik ben weer zeer benieuwd naar dit album. Live staan ze sowieso als een huis, deze cd moet ik eerst nog een keer beluisteren.


*Denkt terug aan de geniale afscheidsshow van de Metropole afgelopen jaar *


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-03-2010 20:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Lekker nummer! Ik ben benieuwd naar die cd, volgens mij hoeven we geen grote verrassingen te verwachten (gelukkig).

En live zijn ze inderdaad machtig ja (Graspop 2009).


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-04-2010 22:50 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

http://www.myspace.com/sickofitallny Nieuw album kan hier beluisterd worden.

Ben benieuwd



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-04-2010 23:42 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

En zo op het eerste gehoor is deze goedgekeurd!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-04-2010 15:08 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Het valt me niet tegen, maar ik heb ook niet het gevoel van "wow, dit is gaaf" Maar dat heb ik altijd met deze band gehad.


Against God and Government


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-04-2010 20:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Consistente band dus


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2010 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

studio albums van SOIA zijn ook nooit zo boeiend .. luister de live registraties maar eens ..


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 18-04-2010 11:27 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Supercoole band, al moet ik wel zeggen,ik vind de latere releases na scratch the surface stukken minder geworden..live is het nog steeds supergoed en ik denk dat SOIA een band is die zichzelf blijft hoe groot ze nu ook zijn..

Die nieuwe ga ik vandaag eens luisteren, mooi dat steeds meer bands hun nieuwste albums op myspace gooien.


Evil Dick


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-09-2011 0:41 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-09-2011 3:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die voorkant is dezelfde als die van hun self-titled (maar dan zijzelf, 25 jaar later), de eerste plaat die ze uitgebracht hebben. 1987 denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-09-2011 3:24]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-09-2011 3:34 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ja, maar nu is het hek dicht. Het zou toch niet...?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-09-2011 3:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Kijken of dit wat wordt in Amsterdam in Oktober!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-09-2011 3:45 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

wiewathoewaar?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-09-2011 11:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2011 3:34 schreef bokkie666 het volgende:
Ja, maar nu is het hek dicht. Het zou toch niet...?


Dat zou kut zijn. Sick of it All moet de hardcore Motörhead worden. Hoewel, ze zijn dat eigenlijk al, naar hardcore-begrippen bestaan ze al ongelooflijk lang.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-09-2011 12:23 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2011 3:45 schreef bokkie666 het volgende:
wiewathoewaar?


http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=221823&disciplineid=muziek


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 26-09-2011 11:27 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

Een van de weinige hard core bands die te pruimen is.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-07-2014 13:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dikke schop omhoog. Zit net dit nummer weer op repeat te draaien. Vanaf 0:50 komt gewoon één van mijn favoriete muziekstukken ooit. Die opbouw en Freddy Madball die het enkele seconden later briljant overneemt... Kippenvel



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-11-2018 16:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht







When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-11-2018 16:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De nieuwe valt dik tegen, hoor. Veel te punky, veel te clean, veel te gewoontjes. Ze leveren wel een contante kwaliteit af, maar dit keer voegt het weinig toe.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 12-11-2018 16:33 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Ben ik het zowaar mee eens


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen