|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ik heb hier de 'originele' videoclip van fuck her gently, totaaaaaaal rock'n'roll natuurlijk!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Die staat ook gewoon op de plaat. Dio has rocked for a long long time now it's time to pass the torch! NO MORE ROCKIN' FOR YOU KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tenacious D Jack Black zap altijd verder als ik dat op tv zie |
|
Dat wordt weer zappen dan. Vanavond op de vpro op ned 3 Tenacious D, de comedy serie. Herhalingen, maar degene die deze serie gemist hadden, kijken! |
|
klinkt goed! erg luie vraag: hoe laat komt het? |
|
Ik ga zeker kijken, leukleukleuk! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: hoelaat begint dat?? |
|
19.00uur op NL3 dus. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
KIJKEN dus!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Dat zeg ik. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
|
|
Hail Satan! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
|
|
|
|
lang moeten wachten erop Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zkr grappig nummer blijft lkkr lang hangen I enter, you're screaming, 1 shot, you're bleeding, death silence.. |
|
Winneuh http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/7591/Win-vrijkaartjes-Tenacious-D-The-Pick-of-Destiny.html |
|
Probeer het anders nog even op http://www.lordsofmetal.nl. TENACIOUS D – THE PICK OF DESTINY PRIJSVRAAG Een ieder van jullie die deze recensie over het laatste Tenacious D. plaatje ‘The Pick Of Destiny zal het niet ontgaan zijn dat er een gelijknamig film uitgekomen is waarin de heren schitteren. Inmiddels draait de film ook in Nederland, en om dat te vieren stelt filmdistributeur RCV Entertainment drie leuke pretpakketten beschikbaar voor onze lezers. In ieder pretpakket zitten de volgende leuke hebbedingetjes: De DVD’s ‘Harold & Kumar Go To White Castle’, ‘Little Nicky’ en ‘Detroit Rock City’, plus 2 vrijkaartjes voor de film ‘The Pick Of Destiny’. Vraag: Tenacious D staat bekend als een duo met een bijzonder groot gevoel voor humor, denk maar eens aan die videoclip die de band maakte voor het nummer ‘Tribute’. In die clip figureerde ook een demon. Welke bekende rock artiest speelde die demon? Voor deze prijsvraag geldt: Stuur je oplossing plus naam en adres voor 23 februari 2007 naar: lordsofmetal_N.O.S.P.A.M.@quicknet.nl (verwijder '_N.O.S.P.A.M.' in dit adres en je mail zal ons bereiken) alwaar als vanouds de beruchte en uitermate corrupte jury een keuze zal maken uit de inzendingen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-02-2007 17:27] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
antwoord ingestuurd, nu ff afwachten... |
|
De film is fucking geniaal. Gaat het allen zien! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik lag al krom bij de trailers dus dat komt goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
in 't weekend de Theatrical Trailer gezien --> Machtig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |