|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat programma was ook altijd geweldig. Hoera voor de VPRO. |
|
Vrijdag de film gezien. Hij is erg flauw maar bij vlagen hilarisch |
|
Die 'rockbattle' met Satan is geniaal! Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:Ik vond die pizzakerel nog wel het meest geniale van de hele film eigenlijk |
|
quote: Ik vond die film sowieso geen seconde saai. De muziek was erg goed (al ken ik eigenlijk de hele band Tenacious D niet), maar die dikzak met die pruik, die pizza lullo die spontaan fan wordt, dat telefoongesprek tijdens die achtervolging op tv, en die stompzinnige diefstal in dat museum. Jup, deze ga ik nog een keer kijken. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik heb hem nog niet gezien maar in Amerika issie al op dvd uit en de zanger van Sun Caged ( die amerikaan is ) heeft hem besteld en die zou hij dan deze week of volgende week binnenkrijgen maar ik denk dat ik hem tóch op groot scherm ga zien |
|
ik heb net gisteren de film in de bios gezien, ik vind hem echt geweldig |
|
En waar draait de film weer eens niet? Juist, in Zwolle... Godvrrrr 2 bioscopen die continu dezelfde films draaien... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Kutzooi, ik wilde de film ook gaan kijken in Zwolle..... |
|
Kom maar in Delft kijken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Of in Eindhoven |
|
quote: Hij draait hier ook niet hoor Dat zou dan den haag of rotterdam moeten zijn |
|
quote: O. Zoveel bioscopen en dan draait hij niet eens "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik heb hem gisteren in rotterdam gezien.. is een van de weinige bioscopen die het draait |
|
quote: Neemt niet weg dat het gezellig zou zijn om eens naar rdam of den haag te gaan voor de film |
|
quote: Inderdaad! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
En dan vooral Den Haag natuurlijk Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Wel opvallend veel metalshirts in de zaal trouwens |
|
Dat nummer master explosion *zo heet hij geloof ik* is geniaal, de hele cd van die film is geweldig! Het is de lichtinval ;') |
|
School of rock was ook geniaal, dus hoe kan het ook anders |
|
quote:Daar zat toch wat meer een verhaal in |
|
Wij gaan a.s. zaterdag in Eindhoven met de band ( Sun Caged ) de film bekijken en daarna nog de stad in, wordt gezellie |
|
Gisteren The Pick of Destiny nog eens gekeken. Blijft wel een geniale film, vooral het eind met Satan(Dave Grohl). |
|
Hallooooo, tommy van the who. Maar dat maakt verder niet uit, wát een vet nummer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |