|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gister geen oog dicht gedaan Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik heb goed geslapen |
|
nou fluitende vogels als ik wakker word licht als ik wakker wordt? nee bedankt hou alles dicht, ook overdag |
|
Mee eens, ramen en gordijnen lekker gesloten. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Fluitende vogels horen als je wakker wordt is rustgevend. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: In de zomer is mijn gordijn meestal ook dicht, alleen mijn raam staat open, zo slaap ik heerlijk. |
|
quote: Mja als de maan hele zeeën kan verplaatsen dan moet er toch ook wel enige inwerking zijn op ander dingen (zoals een waterhoofd of zo). After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Juist! In tegenstelling tot auto's en vrachtwagens.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik heb geen volle maan nodig om slecht te slapen. the only pleasure is pain |
|
quote: hier geen last van Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
geen last van aangezien het toch altijd al licht is als ik ga slapen My madness, my sadness |
|
quote: Of zijn kater-versterkend |
|
ik ken het probleem volle maan=slapeloosheid... maar daarnaast ben ik sowieso een nachtbraker... kan ook niet anders als je vooral s'avonds en 'snachts werkt... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |