|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kan nekwervels niet weghalen ... ik denk dat er iets tussen de nekwervels uit gehaald moet worden. |
|
Lijkt me inderdaad wat overdreven een nekwervel weg halen. Misschien moeten we nu allemaal gaan bangen met een nekbrace om. En misschien creren we daarmee wel net zo'n hype als Michael Jackson met zijn gebroken polsbandje. Mad Maikie |
|
Uhoh... ik kan mijn nek laten kraken (net als zoveel andere delen van mijn lichaam overigens) Maar het bangen helpt dat juist tegen gaan... //echo $me is confused Forward into the light, forward into infinity! |
|
Dat heb ik ook... vinden mensen vaak eng enzow. Is best leuk. Dead things grow from deep inside... |
|
M'n vrienden zeggen steeds dat ze de krakende onderdelen er nog eens aftrekken... DAAR heb ik wel een beetje reuma voor over op m'n 60ste! Forward into the light, forward into infinity! |
|
Hmm ik heb dus niet de enige die behoorlijk krakkemikkig in elkaar zit! Een voorzichtige dan maar... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Een hersenschudding,misschien,als je echt overdrijft... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
juist veel bangen zou ik zeggen, worden de nekspieren sterker van en minder belasting van de wervels (ik zal wel weer uit mijn nek lullen) Bazzio Attacks!!! |
|
Tja, tis heus nie goed neej, hehehe, alleen ik bang lekker verder van de pit worden je botten of spieren whatever er ook niet beter op tog !! ik knak aan alle kanten !! BOEIEN Daar is de fhysiotherapeut dan wel weer voor. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Hahaha, ik ook zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Nee, maar Heads I win, tails you lose |
|
Heads I win, tails you lose |
|
Een vroegere medestudent van me was echt wel knettergek-bij elk festival belandde hij steevast in de ziekenboeg-was nl.geen enkel bot in z'n lijf dat hij nog niet gebroken had.Reden: overdosis skydiven,stagediven en soms met z'n bangende kop ergens onzacht tegenaan belanden. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mijn nekwevels zijn ook kapot van het bangen. Pijn is om te snijden na een tijdje bangen. |
|
De ene keer heb ik wel last, de andere keer niet. Maar mijn motto is: thrash till death en bangen tot je er bij neervalt...wat in de pit vaak letterlijk wordt genomen. mwahahaaa, daar heb je als het goed is geen ruimte om te abngen, dus dat scheelt weer nekwervels. Maar dit gaat weer ten koste van andere onderdelen... |
|
Krijg er alleen spier pijn van. Maar k bang dan ook niet veel, is ook niet zo spectaculair met zo een kortgeschoren kop als de mijne. |
|
ik heb nog steeds last van m`n nek door het bangen bij loits en salicious gods "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
:bla , bij mij ook niet maar ik heb er schijt eraan. |
|
Vraag maar es aan Jon van Iced Earth wat te hard headbangen kan doen Ikzelf bn "ietsje" geminderd de laatste tijd I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:En jason newsted |
|
en? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb ook sinds een jaar last van mijn nek. Headbangen beperk ik heel erg. Een klein beetje op een lekker nummer kan nog wel. Maar niet meer de hele avond headbangen om het headbangen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Vreemd, ik had er nooit eerder van gehoord. Gelukkig heb ik (nog) nergens last van... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik bang alleen als mijn haar nat is van het douchen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik krijg super spierpijn als ik heb gebangd. Voel ik drie dagen daarna nog. Haha Daarbij mis ik kraakbeen tussen mijn 4e en 5e wervel in mijn nek en heb ik al 2 jaar reuma(niet van t bangen overigens hoor ) [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 07-10-2003 11:49] LAI LAI HEI |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |