![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
kerry king (die kale, dikke van slayer ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Hahaha, trainen voor het headbangen. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: haha ja ![]() ![]() ben nog al een eigenwijs typje ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
maar goed dat ik het niet zo heel erg vaak doe. Tenminste, niet intensief.. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Krijg tegenwoordig nooit meer last van mijn nek van het headbangen. Wel van mijn hoofd. ![]() Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
quote: Komt dat niet van het Bier? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
1 Keer enorme nek spierpijnen gehad, en sindsdien is mijn nek getraind en headbangbestendig ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Edder gebruikt altijd tigerbalsem voordat we naar een concert gaan. Bij ons wackenlijstje stond zelfs: -tigerbalsem (heel belangrijk!) ![]() blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
Nekwervel versleten..kan dus ook. Zou het ook niet extreem slecht zijn voor je hersenen als je je hoofd steeds zo heen en weer klotst?? (denkt aan corpsegrinder en zijn intelligente uitstraling) Winter is coming ![]() |
|
quote: Same here.. Het wordt onaangenaam als je je hersenen voelt bewegen in je schedel. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
pfff...ik heb me verrot gebanged vanaf mijn 13e en ben nu 31 en bang nog steeds. Dus die fabeltjes over hersenbeschadiging en dergelijke van headbangen , tja onzin...alhoewel mensen wel zeggen dat ik maf ben nou ja meer prettig gestoord, dus wie weet?... ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Van bier krijg ik (als het al voorkomt) de volgende dag pas hoofdpijn, van headbangen al na een minuut of 15/20. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
quote: Da's balen, ik krijg van geen van beide koppijn. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Wees blij... ![]() - Mutatis mutandis - ![]() |
|
quote: Dat ben ik ook, en ik maak er regelmatig misbruik van. ![]() ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Nee, joh! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
Enige hinder die ik ondervind na weekendje headbange is paar dagen spierpijn... that's it... maar dan wacht er mij na zo'n avondje headbange een leuke massage voor mij ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 09-10-2003 15:12] ![]() |
|
quote: Ook goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
ik kreeg dus het advies van mijn dokter om meer met mijn hoofd naar beneden te buigen vooe de achterste nekspieren maar nu heb ik een dubbele kin ![]() signature ![]() |
|
Gewoon weer achterstevoren bangen......komt alles goed. ![]() ![]() |
|
Waarom headbangen als je ook lekker biertjes kan hakken. Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |