|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
en excuses voor de typefout in het topic You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Pokemon is cool...... NOT vroeger was alles beter None of us are saints - Albert Fish |
|
He-Man, Thundercats, Transformers, GI Joe. |
|
Er is dacht ik al een jeugdsentiment topic En Pokemon is wel gaaf! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Transformers, The Turtles, Alfred J. Kwak, Gummiberen. |
|
Van Kazaa (Lite) kan je afleveringen van Transformers, Thundercats en GI Joe downloaden . |
|
Die ouwe spullen zijn wel cool: maarre...die merchandising was vroeger al even erg. Maar één serie heerschte (nwere afleveringe toch ): De Smurfen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hmmz ik vin de tekenfilmpjes van nu wel mooier, maar ze zijn niet meer te volgen omdat er 1000en op een dag komen en ze gewoon herhaald worden enzo....vroeger waren der gewoon 3 gave tekenfilm series aan de gang en dat was het...die volgde je ook gewoon alle 3... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Jem & the Holograms.. Leuke serie over een paar popgroepen Troetelberen |
|
Spiderman was wel leuk, tenminste zat toen Dr. Doom er nog in. Dino Raiders ook veel naar gekeken, en uit der aard The Transformers, hoewel ik de film echt bagger vond. |
|
Okee, ik moet inderdaad toegeven dat de merchandising toen ook even erg was. Ik weet nog wel dat ik stikjaloers was op een vriendje die voor z'n verjaardag Shockwave had gekregen, u weet wel met dat rare stemmetje en die videobanden in z'n borstkas... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Hehehe, met The Misfits. Don Quichotte en Sindbad De Zeeman. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mijn broertje kijkt net Eek! Best een vet riffje in het beginmusikje. |
|
Dat riffje heb ik 's geript met een videorecorder en een geluidskaart. Moet nog ergens liggen,was erg vet. Idd, eek the cat, samurai pizza cats, Transformers, He-man, etc... "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Als die ene meid ontploft met die raketten uit d'r hoofd! En dat bastaard vrouwtje met haar zoon. |
|
Idd, Eek ruled the pan uit, alleen hebben ze het nu geloof ik alweer vernederlands. Dat zuigt altijd zo enorm !!! Bij Nickelodeon draait trouwens Rocko's modern life en SpongeBob squarepants. Allebei ook van hoog niveau..... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Nostalgie.. Thundercats is altijd mijn favouriete cartoon geweest toen ik klein was... Ik heb da in geen jaren meer gezien. Kga da nog eens downloaden, denk ik... "My name is Mumra, the ever-liviiiiing" :p Super, gewoon. |
|
Ik weet niet of je ook geinteresseerd bent in comics, want volgende maand brengt, volgens mij Wildstorm, het eerste nummer van een hele comicreeks uit over de Thundercats.......heb ik zelfs een t-shirt van !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Comics heb ik een tijdlang gelezen. Ben gestopt omdat er maandelijks 4 nieuwe series bijkwamen, en sommigen er na 2 delen al mee stopte. Te onoverzichtelijk. |
|
Ik ken het. Ik verloor er op een gegeven moment ook al mijn geld aan. Toen heb ik alles gefilterd tot twee series die nu uitgerekend tijdelijk stop zijn gezet, hel en verdoemenis !!!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Oude tekenfilms? DE SNORKELS natuurlijk!!! hahaha Vooral de Snorkel-Vreter-Vreter roels Zenial |
|
tom en jerry roadrunner (miep-miep) donald duck dat zijn pas old-school tekenfilms |
|
quote: ik MOET gewoon mijn maandelijkse dosis spider-man, F.F etc. kan niet zonder. |
|
Yeah die ouwe tekenfilms heerschten hard. Snorkels vooral natuurlijk Ook de wat nieuwere tekenfilms vind ik wel grappig, bijvoorbeeld Cow&Chicken en Courage The Cowardly Dog. Helaas is dat nu allemaal Nederlands ingesproken! BAH! |
|
jah, looney toons, 't ouwe werk tex avery enzo. fantastisch chichenhawk, ouwe droopy!!!, daffy duck. Oud Vuil. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |