|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat hadden m'n broer en ik met WWE Wrestling, met Hulk Hogan enzo, we speelden alles na. Dat heeft m'n ouders 2 bedden gekost 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Sport Billy Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Cool was dat ja. Is Bucky O' Hare al langsgekomen? Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Hmm, net wezen kijken bij Intertoys in Eindhoven, niets helaas. |
|
Teddy Rukspin (huhuhu) was tof ja. Bucky o'Hare kan ik me ook nog wel iets van herinneren. Biker Mice from Mars was eigenlijk net na mijn tijd. Heb het wel eens gezien omdat mijn broertje er leip van was. Uhm, verder zijn de Turtles nog niet langsgekomen geloof ik? En de Wuzzles? En de Gummiberen? |
|
Gummiberen zijn kut. Dan nog liever de Popples. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De Popples, dat was pas kansloos 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Die knuffels waren wel tof. |
|
quote: Dan was je ook fan van de Troetelbeertjes zeker? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Toen ik 7 was of zo trok ik dat wel ja. En My Little Pony natuurlijk. |
|
quote: Jaja schuif het maar af op je jeugd, vreselijk al die verwijfde tekenfilms 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:En spelen met de betreffende merchandise van vriendinnetjes natuurlijk. |
|
quote: Ik speelde liever met de merchandise van m'n vriendinnetjes zelf, dan met de merchandise van de tekenfilms 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Daar was ik toen nog te jong voor. |
|
quote: Ik ben maar 1 jaar en 3 maanden ouder dan jij, dus was ik er vroeg bij denk ik 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik denk het. |
|
quote: He trouwens, waarom is Beavis & Butthead nog niet genoemd? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 22-08-2011 20:46] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Obviously nooit in de bios gezien. |
|
Die heb ik nu al drie keer gezien terwijl ik er eigenlijk te moe voor was . Rare tekenfilm + Halve droom hallucinaties = "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Heel stiekem... ...Earthworm Jim... En dokter Snuggles Black seeds of bunny! |
|
quote: Met Slechtheid de Kat. Dé inspiratie voor mijn oude nickname. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Man wat cool.. Ik ga kijken of er dvd's zijn van dinoriders, bravestar, ghostbusters... Moet toch wat van te vinden zijn.. |
|
Kijk eens bij de media markt, die heeft vaak zeer obscuur spul liggen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ik keek altijd naar Nederland vr tekenfilms. Wordt Vervolgd, maar ook andere jaren nachtmerries van gehad van dit signature |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |