|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
And my marlboro light |
|
zelfs al ging er een metalliedje winnen, draaiden ze die toch niet |
|
quote: Je kan het allicht proberen zwartkijker. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: zwartkijker? wie zegt dat ik tv kijk uberhaupt |
|
blackwater park???? |
|
quote: Ehm, volgens mij vat jij hier iets verkeerd op knaap, gewoon hier een nummer afspreken en dat gezamenlijk in de top 2000 stemmen, hoeft niet op nr 1. dat zal toch wel niet lukken, maar we moeten het er op zijn minst in kunnen krijgen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
wat een crap Into and out to you name it |
|
dit gaat toch over radio??? Oud Vuil. |
|
quote: Is een mooi nummer, maar ik stem voor iets anders. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vader - litany die moeten we stemmen (vind ik dan wie gaat er mee akkoord?) Metal heerst |
|
quote: argh wa bedoel jij dan met zwartkijker? en knaap pik ik nie, ik ben ouder dan jij [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 23-12-2002 20:58] |
|
gooi eens wat op dan? |
|
quote: Negatieve kijk in het algemeen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zie mijn rejactie @eveliene [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 23-12-2002 20:59] Metal heerst |
|
quote: is al gebeurd hooorrrrrrr |
|
quote: owk |
|
quote: Vader - Xeper Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
als de spijkers maar uit het kruis gekruld komen... |
|
quote: Vader - Xeper vind dat nummer oke: hannibal rasputin zet je naam er dan ook ff bij [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 23-12-2002 21:04] Metal heerst |
|
ik zou dan stemmen voor Fear FActory-Securitron maar ik zal dan de eniste zijn of niet Into and out to you name it |
|
vader ok |
|
quote: ja Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: mja |
|
danke Into and out to you name it |
|
Dimmu Borgir - Mourning Palace? vind ik zelf namelijk heerschend nummer of Iron Maiden - Number Of The Beast? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |