|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: iron maiden zullen ze sneller draaien dan vader of dimmu Metal heerst |
|
Hannibal rasputin stemmen op vader - Xeper hehe lees dit topic dan wie hier op stemt zet je naam erbij Metal heerst |
|
quote: Niet hard genoeg imo. Gewoon lijstje: Vader - Xeper Hannibal Rasputin Kleine Micha Banaan Als dat niet bevalt pleur dr maar wat neer, en zet je naam dr onder, dan zien we wel wie dr op nummer 1 komt. Maar het is geloof ik de bedoeling 10 nummers te kiezen, dus wat meer input kan geen kwaad. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik was ook al akkoord met VADER |
|
quote: Pleur je naam erdan bij! Metal heerst |
|
ik (Evelienne) |
|
Jippie weer een lijst |
|
quote: ARGH! |
|
quote: vind ik ook gaan ze het topic weer verneuken Metal heerst |
|
Ik ben niet akkoord met Vader, Vader is deathmetalcrap, ik wil stemmen voor Opeth!!! Master's Apprentice. |
|
quote: mept ff die kerstmus van je hoofd |
|
Gewoon lijstje: Vader - Xeper Hannibal Rasputin Kleine Micha Banaan evelienne Als dat niet bevalt pleur dr maar wat neer, en zet je naam dr onder, dan zien we wel wie dr op nummer 1 komt. Maar het is geloof ik de bedoeling 10 nummers te kiezen, dus wat meer input kan geen kwaad. Metal heerst |
|
quote: grappig joh.. praat je altijd zo? hoe noemen ze dat ook alweer.. (dwaal?) |
|
quote: Noob zo noemen ze dat of gewoon zielug [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 23-12-2002 21:13] Metal heerst |
|
sorry sorry sorry ik heb op de site van radio 2 verkeerd gelezen, de 24e gaat de lijst ONLINE dus hij is al binnen, ik dacht nl dat het stemmen op 24 december ophield... And my marlboro light |
|
the end dan? |
|
volgend jaar weer een jaar en dan zal de lijst zwartgeblakerd zijn grom And my marlboro light |
|
quote: Dat weet ik Is van de Doors |
|
quote: afdeling B: Behemoth, Bile, Belphegor afdeling C: Cryptopsy, Cadaver inc. Afdeling D: Dissection, Dying Fetus, Diabolic, Dreanged, Deicide, enz enz... Enige inspiratie ??? Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: godverdomme hark, ik net m'n hele collectie online aan 't zetten... We'll be back (next year...) Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote:hehe weer een jaartjuh wachten Metal heerst |
|
quote: waarom ben je nie online eej |
|
quote: ik zal us on line komen Metal heerst |
|
quote: ow lekker |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |