|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik begin echt in slaap te vallen bij die songtitels |
|
Volgens mij zijn die titels van Intense Hammer Rage en niet van Sublime Cadaveric Decomposition! |
|
knee deep in her pussy is van libido airbag.. en gut, ja ...grappige songtitels 'cripple bitch' en de motorhead-parodie(misschien ook niet) 'gorgasmatron' maar de muziek stelt weinig voor... gut is trouwens een van de weinige bands waarvan ik de nummers op elkaar vind lijken... No meat is sweater |
|
Knee deep in her pussy is van libido airbag ja, evenals prostata party cocktail.. En laten we vooral de band "Nunwhore commando 666" niet vergeten... whaha wat een teeringzooi zeg Ik, Wil Schuurman |
|
nunwhorecommando 666 ken ik niet.... tjek ook de bands vaginal jesus, jesus anal penetration, corpsevomit e.d No meat is sweater |
|
Tof! Ik hou van deze teringherrie! |
|
scumbitch circle of dead children deprecated gorerotted gore beyond necropsy impetigo infected pussy intense hammer rage intestinal disgorge last days of humanity lividity regurgitate impaled sepsism squash bowels virulence vomit remnants No meat is sweater |
|
hhaha, laatst ginge ze Intestinal Disgorge in de So What hierow draaien... wat een poep! ergere muziek heb ik nog niet mogen horen... tering |
|
quote: Oh yeah, brutal up your ass Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
zekers vet!! No meat is sweater |
|
Ik heb de cd gehoord en voor mij is het niet meer dan een a-strakke, slecht gespeelde bak herrie. Zonder kop of staart. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Sinds waneer hebben cd's koppen of staarten ?? Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
#zucht# dat wordt weer niks vandaag. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
tja... grappen maken kan echt niet door de beugel.... No meat is sweater |
|
Bij hem niet nee (inside joke) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik vind het supervet, ik heb ze wel s live gezien... onvoorstelbaar wat die drummer deed... brute band. ook heb ik de split met rot, maar het album is een stuk bruter. die drummer speelde gister ook met een of andere black metal band, in 013. ben de naam kwijt. vette band!! |
|
quote: Hey! Een medestander!! Tof! A-strak? Dit is superstrak, ik snap niet waarom jullie dit niet tof vinden hoor! |
|
quote: Zijn meningen !!! Heb ik op vorige pagina ook al gezegd... Geniet van de muziek die je mooi vindt, ga niet op andermans meningen af !! Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
Als die 2 MP3's representatief zijn voor de hele album dan laat ik het helaas aan mij voorbij razen |
|
quote: Ik weet ook wel dat het meningen zijn, en ik hoor die plaat echt niet minder graag nu gehoord heb dat alleen Collision Tammi het leuk vind hoor! |
|
ff de 2 mp 3 geluisterd en is retestrak, maar ik heb 1 zo'n cedee, vind ik wel genoeg. |
|
hij is gewoon mega hard... |
|
quote: Weet jij waar ik ergens die split met ROT kan vinden? |
|
geen idee, die heeft bones brigade uitgebracht, dus moet eens een kijkje nemen op hun website. de distribute van die split is wel vrij goed |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |