|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe NASUM & REGURGITATE komen binnenkort uit. Aanschaf verplicht! H.A.A.T.!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Zeker... Vette poep, ik heb al wat van Inhume ook gehoord, dat wordt ook wel weer een killer schijfje! Van Regurgitate kun je al wat downloaden van hun site, klinkt ook erg goed... Nu weer ontopic! |
|
Regurgitate is toch al uit? |
|
quote: Nee nog niet, er is alleen al wat te downloaden vanaf hun site! |
|
quote: Ow .. we hebben laatst een Regurgitate cd gekocht .. weet alleen de titel niet ..zwart/witte voorkant |
|
Geef mij toch maar de oude Regurgitate op "Effortless Regurgitation ..." (die spontaniteit en groove, hell yeah!!!) en voor een deel ook op Carnivorous Erection. Hun recenter werk als op "Hatefilled Vengeance" en ook op de aankomende nieuwe "Deviant" is me te steriel. T'is godver bijna een 2e Nasum Voor mensen die vooral van de oude sound houden: check eens Corpse uit met hun "Mortal Terror" plaat, hehe ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Hatefilled vengance! Vette plaat! Gaat ze trouwens ook live zien! GRIND TO THE CORE 2003!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ONTOPIC GOFFER!!! |
|
Ik heb hem ook maar aangeschaft. De nieuwe klinkt veel beter dan de eerste. Deze is veel gestructureerder. Lekker onintelligente bak herrie. Moet ook een keer kunnen. "No lyrics used on this recording" #zucht# I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Toch wel? Ik vind hem nog steeds super!! Hier nog een review van mij van het album: http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1813&searchstring=sublime |
|
Op hatefilled vengeance van regurgitate staan toch alleen maar oudere nummers die opnieuw zijn opgenomen? No meat is sweater |
|
nee hier staan ook een deel nieuwe op de eerste 10 zijn opnieuw opgenomen nummer van efothless.... en andere 8 zijn nieuw |
|
aah danke No meat is sweater |
|
quote: Lul toch niet zo stom. Dit is gewoon Pink Floyd meets Kraftwerk Muziek voor oelewappers zoals Inside Lie THE TRUE gast met een Megadeth patch-work op zn jack |
|
Ik heb S.C.D. weleens live gezien. Dat was in Elektra(Sliedrecht). Ik hou nie erg van grindcore, maar het hakte wel toen. Op die avond speelde Last days of humanity en Sanity's end ook nog, dus dan weet je t wel. |
|
quote: Zo, lukt het je al om eens een nuttige post te doen denk je? |
|
ik draai dit weer eens een keer. Lekker kansloos rossen. ik heb de split met rot. Dat latere spul is veel minder kansloos en meer muziek. jammer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Myspace link? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
google biatch IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Lui enzo, jeweet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: maar hun kant van de split is nooit door hunzelf overtroffen |
|
die mening deel ik. Dat latere werk is behoorlijk standaard. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
heerlijke bak herrie, op momenten dat je denkt nu kan het niet sneller gooien zij er een versnelling in , heerlijk BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
FEEST! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |