IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Månegarm Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-12-2002 11:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Månegarm is een black/viking metal band uit Zweden.
Ze hebben twee albums.

Havets Vargar (2002)

&

Nordstjärnans Tidsålder (1998)

Daarnaast nog 2 demo's

Ik heb de 2 cd's en een longsleeve.
Ik zit er op te wachten dat hun nieuwe cd "Dödsfärd uitkomt.
Kris Verwimp maakt weer de voorkant van de cd .

Zijn er hier nog meer mensen die naar Månegarm luisteren?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-12-2002 12:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb zelfs een tatoeage van de foto van de Jormundgandr slang welke zij onder de doorzichtige cd-inlay van hun eerste cd hebben staan.(is een broche welke ooit in Zweden is gevonden).

Binnenkort komt de nieuwe cd uit

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-12-2002 12:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 12:03 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb zelfs een tatoeage van de foto van de Jormundgandr slang welke zij onder de doorzichtige cd-inlay van hun eerste cd hebben staan.(is een broche welke ooit in Zweden is gevonden).

Binnenkort komt de nieuwe cd uit

heerschend!!
Moet je is een foto van laten zien .

Toch vraag ik me nog af wanneer de nieuwe uit komt, maar ze zitten in de studio.
Ik had manegarm nog gemailt.
En hij zei dat de nieuwe erg goed zou worden.

viesmannetje
Fart of death
Usericon van viesmannetje
Posted 24-12-2002 12:29 by viesmannetje Wijzig reactieProfiel van viesmannetjeQuote dit bericht

[quote
Zijn er hier nog meer mensen die naar Månegarm luisteren? [/quote]

JA JA, present. Vind de cd's allebei wel grappig, ken de demo's niet goed.
Lekker sfeertje, duistere muziek. Maar niet echt super-innovatief. Komt er een nieuwe dan ?? Hopen dat die wat sneller is, met een iets beter geluid.

Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-12-2002 12:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Gave band ja.. Ben nooit echt thuisgeraakt in het tweede album, maar die eerste is subliem..

Jammer dat ze waarschijnlijk nooit zullen gaan touren..

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-12-2002 14:17 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Zo ie zo 1 vet nummer "Ett gamalt troll" is wel fijn

Hub de Gallier
Posted 24-12-2002 15:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 12:13 schreef wladimir het volgende:
heerschend!!
Moet je is een foto van laten zien .

Toch vraag ik me nog af wanneer de nieuwe uit komt, maar ze zitten in de studio.
Ik had manegarm nog gemailt.
En hij zei dat de nieuwe erg goed zou worden.

Ik kan geen fotoos op internet pleuren(weet niet hoe dat moet hehe) maar als ik je tegenkom laat ik mijn tattoos wel zien.Allemaal viking-related

Kijk op de Displeased site voor laatste nieuws over Manegarm

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-12-2002 15:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Swedish Viking heroes MANEGARM have also fully completed their new and promising upcoming full length 'Dödsfärd' at the well-known Underground Studios. Fans of the first two albums will definitely know what to expect, yet on this release there will be even more emphasis on the viking themes and lyrics! The title is referring to the ancient burials of the vikings, and the music has shown to be a fine,
yet very recognizable elaboration of the band's first two impressive releases!
Belgian artist Chris Verwimp will again take care of the cover art.

Expected to be released March 2003.

Dit wist ik nog niet Hub, dank!

Hub de Gallier
Posted 24-12-2002 15:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 15:34 schreef wladimir het volgende:
Swedish Viking heroes MANEGARM have also fully completed their new and promising upcoming full length 'Dödsfärd' at the well-known Underground Studios. Fans of the first two albums will definitely know what to expect, yet on this release there will be even more emphasis on the viking themes and lyrics! The title is referring to the ancient burials of the vikings, and the music has shown to be a fine,
yet very recognizable elaboration of the band's first two impressive releases!
Belgian artist Chris Verwimp will again take care of the cover art.

Expected to be released March 2003.

Dit wist ik nog niet Hub, dank!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-12-2002 18:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Voor het uitkomen van Nordstjärnans Tidsålder, had ik er een nummer van o pverzamelaar (ben titel kwijt) t ging meteen boeien, ùmaar om duistere redenen heb ik pas een maand ofozo een album in mn bezit, Havets Vargar Er zit meer vabn zekere vaart in (hoe noem ik dat) dan bij andere Viking/Black bands.

Enne..@Wladimir Die laatste is verschenen in 2000, niet 2002 maar ja

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-12-2002 18:25]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-12-2002 23:29 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, heb beide albums. Vond het vroeger wel leuk, maar na het tweede album aangeschaft te hebben vind ik het maar saai.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 24-12-2002 23:45 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Volgens mij hoorde ik voor het eerst een nummer van ze op "Victims of the bubonic plague" en kort daarna heb ik het eerste album aangeschaft. Op zich wel lekker om naar te luisteren maar ik heb het nooit de moeite gevonden om de tweede ook aan te schaffen.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-12-2002 23:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

De eerste cd is idd de beste cd.
Ik vond het nogal raar, wat oerwoud geluiden deden op havets vagar

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 24-12-2002 23:54 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 24 december 2002 15:28 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik kan geen fotoos op internet pleuren(weet niet hoe dat moet hehe) maar als ik je tegenkom laat ik mijn tattoos wel zien.Allemaal viking-related

Kijk op de Displeased site voor laatste nieuws over Manegarm

[offtopic]

Ga naar www.tripod.lycos.nl en maak daar een
account aan waar je dan gratis 100 MB aan foto's kan uploaden en kan linken hier

[/offtopic]

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Hub de Gallier
Posted 25-12-2002 12:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 23:54 schreef Sorpresa het volgende:
[offtopic]

Ga naar www.tripod.lycos.nl en maak daar een
account aan waar je dan gratis 100 MB aan foto's kan uploaden en kan linken hier

[/offtopic]

Bedankt voor de tip

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-02-2003 21:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Nieuwe coverart van de nieuwe cd:

Nieuw nummer:
http://www.xs4all.nl/~displeas/mp3/manegarmdods2.mp3

Ik vind de nieuwe coverart zeer mooi.
Gemaakt door Kris Verwimp beetje vergelijkbaar met het oude kunstwerk van thyrfing.

Het nieuwe nummers is wat folkier, maar ik denk dat er op het nieuwe album ook nog wel wat harder werk te voorschijn komt.
Nummer is zeker de moeite waard

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-02-2003 21:27 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Best heerschende art. De muziek zal ik ook eens gaan zoeken

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-02-2003 21:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Op hun site zijn ook wat samples te vinden, maar de muziek is meer een geheel.
Dus als je een nummertje heb is het irritant.

http://devoted.to/manegarm

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-10-2003 10:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb Dodsfard nu 2 keer geluisterd en ik moet zeggen dat dit de beste Manegarm plaat tot nu toe is.
Niet alleen zijn de melodieen heerschender dan ooit, maar wat vooral een enorm pluspunt is, is de productie! Wat een sound!

Het enig eminpunt vind ik de soms iets te korte nummers. Dan heb ik het idee dat ze er nog veel meer mee konden doen. Aan de andere kant vind ik het gewoon jammer als een nummer afgelopen is!
Heerlijke muziek!!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 24-10-2003 11:24 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Wel in de review van Dodsfard op de frontpage staat net dat ik m TE melodieus vind... vorige albums klonken beter...

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 24-10-2003 11:40 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

ik heb de vorige albums nooit gehoord, maar de nieuwe wel en ik vond hem wel goed. Heb hem een goed cijfer gegeven..

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-10-2003 13:50 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Waauw..heb dat een week of twee geleden leren kennen. Dais echt subliem. I thank Kasper for it
*Vikinggehuppel*

Llie n'vanima ar' lle atara lanneina

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 31-10-2003 10:01 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

het is inderdaad een goede plaat! Heerlijke muziek.

Immortal Pride

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 31-10-2003 10:28 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 30 oktober 2003 13:50 schreef EVILinetje het volgende:
Waauw..heb dat een week of twee geleden leren kennen. Dais echt subliem. I thank Kasper for it
*Vikinggehuppel*

Ja jong, kzal nog es wat op zijn computer zetten, als ik zeg dat het goed is luisteren jullie niet, en als Kasper het zegt omdat ik het gvd in zijn playlist heb gezet is het ineens wel goed

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-12-2003 12:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb net mijn eerste Manegarm plaat binnen (Dodsfard) en die bevalt prima! De folky deuntjes, de afwisselende vocalen en lekkere muziek maken dit tot een prima plaat. En ik moet toegeven dat er met heel veel passie gespeelt word! Oftewel nu nog 2 te gaan

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-12-2003 12:18]

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 09-12-2003 12:41 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Hmm, ik heb er 2 op m'n tradelist staan, misschien moet ik ze nog maar eens beluisteren dan...

na een luisterbeurt besloten dat ze mooi op m'n tradelist blijven staan. Iemand interesse?

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 09-12-2003 15:51]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com