IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Månegarm Vorige pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-12-2003 17:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 12:41 schreef elessar het volgende:
Hmm, ik heb er 2 op m'n tradelist staan, misschien moet ik ze nog maar eens beluisteren dan...

na een luisterbeurt besloten dat ze mooi op m'n tradelist blijven staan. Iemand interesse?

hun eerste 2 albums? Wa meude ge er veur hebbe?

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 09-12-2003 17:16 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

yep: http://www.elessar.demon.nl/for_trade.html

samen 15 euro + postzegels, tenzij je iets hebt om te ruilen? Mail me maar.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 01-03-2005 14:03 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Binnenkort komen deze heren wellicht naar NL

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-06-2005 18:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

vandaag Dödsfärd aangeschaft, tot nog toe vind ik Havets Vargar sterker. De rest ken ik nog niet.

Vr.M
Kleine Boze Wolf
Usericon van Vr.M
Posted 28-06-2005 22:13 by Vr.M Wijzig reactieProfiel van Vr.MQuote dit bericht

Ben ik het mee eens, hoewel ik Dödsfard graag op zet voor/om de afwisseling.

Maar om even terug te komen op wat Meridian op 1 mei gepost heeft, is daar iets over bekend? Of was het meer een gerucht?

[Dit bericht is gewijzigd door Vr.M op 28-06-2005 22:14]

Je maintiendrai!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-06-2005 22:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb de nieuwe nog niet gehoord maar van de vorige albums vind ik de eerste plaat nog altijd het beste.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-06-2005 20:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 22:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
vind ik de eerste plaat nog altijd het beste.
idd.
Op wacken een heerschende girly van manegarm gevonden.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Posted 13-08-2005 14:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kijk eens aan, nog een topic van deze band. Zoals gezegd, heb vandaag de promo van "Vredestid" ontvangen en het is wederom een lekkere plaat. Toch blijft de eerste plaat mijn favoriet.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-08-2005 14:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En zijn het weer van die korte melodieuze nummers als op Dodsfard? Of zijn ze nu wat epischer te werk gegaan?

En ja, Nordsjarnans Tidsalder is nog steeds hun beste plaat, ook al is de productie wat minder.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hub de Gallier
Posted 13-08-2005 14:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zijn weer van die kortere melodieuzere nummers, maar vind deze wel beter dan z'n voorganger denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-08-2005 14:36]

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-09-2005 10:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Bij toeval een promo van het nieuwe album Vredens Tid in handen gekregen. Mijn eerste kennismaking met deze band. Maar dit klinkt erg lekker!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com