|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
yep: http://www.elessar.demon.nl/for_trade.html samen 15 euro + postzegels, tenzij je iets hebt om te ruilen? Mail me maar. |
|
Binnenkort komen deze heren wellicht naar NL |
|
vandaag Dödsfärd aangeschaft, tot nog toe vind ik Havets Vargar sterker. De rest ken ik nog niet. |
|
Ben ik het mee eens, hoewel ik Dödsfard graag op zet voor/om de afwisseling. Maar om even terug te komen op wat Meridian op 1 mei gepost heeft, is daar iets over bekend? Of was het meer een gerucht? [Dit bericht is gewijzigd door Vr.M op 28-06-2005 22:14] Je maintiendrai! |
|
Heb de nieuwe nog niet gehoord maar van de vorige albums vind ik de eerste plaat nog altijd het beste. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:idd. Op wacken een heerschende girly van manegarm gevonden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kijk eens aan, nog een topic van deze band. Zoals gezegd, heb vandaag de promo van "Vredestid" ontvangen en het is wederom een lekkere plaat. Toch blijft de eerste plaat mijn favoriet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En zijn het weer van die korte melodieuze nummers als op Dodsfard? Of zijn ze nu wat epischer te werk gegaan? En ja, Nordsjarnans Tidsalder is nog steeds hun beste plaat, ook al is de productie wat minder. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zijn weer van die kortere melodieuzere nummers, maar vind deze wel beter dan z'n voorganger denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-08-2005 14:36] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij toeval een promo van het nieuwe album Vredens Tid in handen gekregen. Mijn eerste kennismaking met deze band. Maar dit klinkt erg lekker! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |