IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Migraine Vorige pagina | Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 25-12-2002 10:25 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

mijn vrouw heeft ook veel baat bij reiki behandelingen


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-12-2002 10:59 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik heb ook regelmatig last van migraine. De hoofdpijn is wel pijnlijk, maar het ergste vind ik de aanval voordat de hoofdpijn begint. Mijn blikveld valt uit, en dit duurt ongeveer een uur. Erg vervelend als je bijv. met de auto onderweg bent. Ik moet echt zo'n anderhalf uur rust nemen voordat ik me weer voldoende op het verkeer kan concentreren.
Medicijnen gebruik ik niet omdat ze of te sterk zijn of ik er allergisch op reageer.

De enige manier om er vanaf te komen is veel slapen.


the only pleasure is pain


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 25-12-2002 12:10 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

ga all the way>>>inestianl disgorge
of wacht Botulistum met de koptelefoon max volume DA IST !


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-12-2002 12:36 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Zinnige bijdrage aan dit topic. Thanx


Don't blush when I rip you open


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 25-12-2002 22:47 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

Ja kijk doe dan half volume, botulistum doet de job dan nog.

ok lets make it up, luchtje scheppen? es paar keer goed ademhalen, veel water drinken, hoe klinkt dit? beter dan Stook een Pief? NEU

[Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 25-12-2002 22:48]


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-12-2002 22:51 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Moei je es niet met zaken waar je geen weet van hebt mannetje


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 25-12-2002 22:57 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 25 december 2002 10:25 schreef blacksoul666 het volgende:
mijn vrouw heeft ook veel baat bij reiki behandelingen


Ik heb zelf ook reiki behandelingen ondergaan tegen migraine, maar dit hielp niet... het werd alleen maar erger.



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-12-2002 22:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Reiki is toch niet echt iets wat je, wat men noemt, "ondergaat"?


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 25-12-2002 23:01 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Verder had ik vooral het laatste nogal last van migraine. Niet een zeer zware vorm, maar vaak wel gepaard met kotsen.

De laatste tijd gaat het eigenlijk wel goed (ik heb een periode gehad dat ik elke 1,5 week een aanval kreeg).

Voor mezelf denk ik dat ik nogal wat stress en onzekerheden had en dat het daardoor kwam, want nu zit ik in allerlei opzichten in wat rustiger vaarwater en gaat het prima.

Verder heb ik 2 boeken aangeschaft over hoofdpijn en migraine en de behandeling daarvan op een natuurlijke wijze. Een boekje gaat wel heel ver: de schrijfster van dit boekje is ervan overtuigd, dat je vooral in God moet geloven en om 5 uur 's ochtends met je voeten door het natte gras moet banjeren njah... dat boekje heb ik maar onderin de kast gelegd ...

Oja, van de dokter kreeg ik propanolol... maar da's zeker geen lol, want dat is een bétablokker... dus ook als je hartkwalen hebt. Raar spul iig...

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 25-12-2002 23:02]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 25-12-2002 23:08 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Migraine is hel. Ik heb het gelukkig nog maar enkele keren moeten meemaken. De volgende keer ga ik naar de dokter om z'on lekkere valiumspuit. Valium is goed. Valium


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 25-12-2002 23:11 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 22:51 schreef Asherah het volgende:
Moei je es niet met zaken waar je geen weet van hebt mannetje


ja mensen sorry, sorry, sorry

sorry voor de blijkbaar al iets te hoge onzin-factor vam die posts

zit nog onder de 50 posts, nog niet klaar voor de onzin-topic


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 25-12-2002 23:11 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 12:26 schreef Jenje het volgende:
Ik ben op zoek naar informatie over behandelingen van migraine.

Niet voor mezelf overigens.
Wie heeft er ervaring mee?


Denk ook eens aan bepaalde voeding die gegeten wordt - die kunnen ook migraine veroorzaken. Overigens voor een minder chemische oplossing; medicinale planten kunnen ook uitkomst bieden.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-12-2002 23:12 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Vroeger zei ik altijd de eerste dag op school dat ik last had van chronische migraine. Dat was mijn vrijbriefje voor onbeperkt spijbelen voor de rest van mn school-carriere


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 25-12-2002 23:14 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 25 december 2002 23:11 schreef Argentumfeles het volgende:
Denk ook eens aan bepaalde voeding die gegeten wordt - die kunnen ook migraine veroorzaken. Overigens voor een minder chemische oplossing; medicinale planten kunnen ook uitkomst bieden.



over die voeding is nog nooit wetenschappelijk bewezen. Zelf heb ik een tijdlang een zogenoemd hoofdpijndagboek bijgehouden. Maar ik heb geen enkele link kunnen vinden tussen hetgeen ik heb gegeten en de eventuele migraine/hoofdpijnaanvallen...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-12-2002 23:17 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 23:12 schreef Dunne_Hein het volgende:
Vroeger zei ik altijd de eerste dag op school dat ik last had van chronische migraine. Dat was mijn vrijbriefje voor onbeperkt spijbelen voor de rest van mn school-carriere


Héhé, ik had ook zoiets bedacht


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-12-2002 23:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Een ouwe Sergeant majoor van me kreeg migraine van chocolade, ik krijg het van direct zonlicht. Go figure. Wat prima (redelijk, okee) werkt bij mij is Ibuprofen slikken, tegen de 500 mg aan, en de rest van de dag rust houden met een zonnebril op mijn neus. Dan nog een uur of 6 wachten tot het niveau acceptabel is.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 26-12-2002 14:32 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 december 2002 23:14 schreef Sarjenka het volgende:
over die voeding is nog nooit wetenschappelijk bewezen. Zelf heb ik een tijdlang een zogenoemd hoofdpijndagboek bijgehouden. Maar ik heb geen enkele link kunnen vinden tussen hetgeen ik heb gegeten en de eventuele migraine/hoofdpijnaanvallen...


Ik heb ook een hoofdpijndagboek bijgehouden en het migraine-dieet gevolg, maar helaas het werd er niet minder door.

Bepaalde voeding kan een uitlokker zijn, maar dat is nooit bewezen. Er wordt wel gedacht dat als er een aanval opkomst is, voedingsstoffen dit kunnen versnellen.

Het blijft speculeren bij migraine.


Don't blush when I rip you open


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-12-2002 15:05 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 14:32 schreef JaneDoe het volgende:
Ik heb ook een hoofdpijndagboek bijgehouden en het migraine-dieet gevolg, maar helaas het werd er niet minder door.

Bepaalde voeding kan een uitlokker zijn, maar dat is nooit bewezen. Er wordt wel gedacht dat als er een aanval opkomst is, voedingsstoffen dit kunnen versnellen.

Het blijft speculeren bij migraine.


Zo'n hoofdpijn dagboek had ik ook.
En ik geloof dat ik niet zo'n dieet mocht volgen omdat ik diabeet ben.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 26-12-2002 15:29 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ik wet niet ik heb zelf heel erg last hiervan. en ik heb ookal meerdere dingen geprobeerd om het te verminderen, jammer maar het heeft op mij geen effect.
er zijn veel soorten dieeten. maar dat is wel er irritant. heb zelf een geprobeerd met geen melk producten enzovoort.
moeilijk vol te hoduen en het had op mij helemaal geen uitwerking. ook zijn er veel massages. en van die shit met energie baanen enzow.
ik heb er een boek over ik zal wel ff opzoeken en het ISBN nummer heir neem zetten, stond erg veel in dat boek. misschien werkt het bij sommige mensen wel. bij werken jammer genoeg alleen medicijnen, en zelfs die zijn niet helemaal geweldig aan gezien ze erg zwaar zijn en ze niet de aanvallen helpen voorkomen maar enkel de pijn wat minder maken.
en dan nog lig ik op zn minst 6 uur plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-12-2002 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 23:11 schreef Argentumfeles het volgende:
Denk ook eens aan bepaalde voeding die gegeten wordt - die kunnen ook migraine veroorzaken. Overigens voor een minder chemische oplossing; medicinale planten kunnen ook uitkomst bieden.


Een flinke joint helpt idd ook erg goed ..
Maar ja een echte oplossing is het ook niet.

Maar iig erg bedankt voor de tips.
Ik zal eens kijken of het wat is voor haar.


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 26-12-2002 21:26 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Migraine is inderdaad zwaar kut, heb er ook vrij vaak last van


Jeffrey Dahmer Rules!!


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-12-2002 0:11 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 23:14 schreef Sarjenka het volgende:
over die voeding is nog nooit wetenschappelijk bewezen. Zelf heb ik een tijdlang een zogenoemd hoofdpijndagboek bijgehouden. Maar ik heb geen enkele link kunnen vinden tussen hetgeen ik heb gegeten en de eventuele migraine/hoofdpijnaanvallen...


Hehehe lol, zo alternatief als ik ben met levensovertuiging zal ik toch wel moeten neigen naar alternatieve geneeswijzen. Wil het bijna niet zeggen maareh...in de geboortehoroscoop staan sommige planeten malefide en zij beheersen ook mineralen of celzouten die het lichaam nodig heeft. Ik heb zelf niet veel ervaring met medische astro hoewel ik het onnoemlijk interessant vind...

-->Don't look at me, he made me say it<--




winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-12-2002 0:15 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 0:11 schreef Argentumfeles het volgende:
Hehehe lol, zo alternatief als ik ben met levensovertuiging zal ik toch wel moeten neigen naar alternatieve geneeswijzen. Wil het bijna niet zeggen maareh...in de geboortehoroscoop staan sommige planeten malefide en zij beheersen ook mineralen of celzouten die het lichaam nodig heeft. Ik heb zelf niet veel ervaring met medische astro hoewel ik het onnoemlijk interessant vind...

-->Don't look at me, he made me say it<--




he weet jij toevallig ook wat alternatiefs tegen bronchitus?
(ben nu niet sarcastisch, ik heb een weerstand tegen zo ongeveer alle bronchitus medicijnen opgebouwd de laatste 19 jaar


My madness, my sadness


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 27-12-2002 1:17 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Een tijdje geleden las ik een stukje over een magnesium infuus. Het zit allemaal nog in de experimentele fase, maar er schijnt nu al positief over gesproken te worden door de medici.
Als het op de markt komt is het de bedoeling dat je 1x per jaar aan een magnesium-infuus komt te liggen, hierdoor worden migraine aanvallen stukken minder.

Ik ben erg benieuwd!


the only pleasure is pain


mirthe
en Dhr. Alfred J. Kwak
Usericon van mirthe
Posted 27-12-2002 2:08 by mirthe Wijzig reactieProfiel van mirtheQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/-mirthe-

Ik weet niet of het al genoemd is (maar ben te lui om door te lezen) ik weet dat de chriropractor migraine kan behandelen, dus dat is misschien een idee ?


De groeten uit: Ljouwert !


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen