|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmz, zijn dit die gasten die vroeger hoog in de industrial stonden? Of is dat Covenant. |
|
quote:Covenant was de oorspronkelijke naam van The Kovenant....er bleek een andere band te zijn die eerder zo heette... Ik vind zowel Nexus Polaris als Animatronic erg gaaf ! [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 25-12-2002 9:44] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
1 andere? als je iedere band die covenant of iets dat er oplijkt als naam gebruik moet gaan tellen ben je morgen nog bezig My madness, my sadness |
|
quote: ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt, maar ton animatronic uitkwam was osama bin laden nog een onbekende, dus loop niet van die nonsens uit te kramen. The Kovenant bracht onder de naam Covenant 2 albums uit "In times before the light" en "Nexus Polaris", onlangs is er een remix van "In the times" verschenen en ik wacht iig met smart op S.E.T.I. want Animatronic heerschte de pan uit. |
|
The Kovenant is erg vet! En ik vind alle albums eigenlijk de pan wel uitreizen! In begin 2003 de nieuwe cd! Jammer dat ze ziek waren toen ze heir rond Nederland zouden gaan touren. Hopelijk wordt dat volgend jaar dat ze die tour gaan doen Was in zomer 2001 in Noorwegen en heb met Lex Icon toen een hele dag opgetrokken. Hele brute gast! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Nou, ik vind het zeker wel te pruimen, vooral die cover van 'Spaceman' vind ik erg geslaagd! En Markam, Osama was toen ook al geen onbekende meer hoor! Maar ik geloof ook niet dat hij dat is op een kameel hoor, wel vet nummer trouwens! |
|
quote:zelfde hier zo'n bietsje. Maar écht gaaf vind ik de Kovenant in het algemeen niet helemaal. De groeten uit: Ljouwert ! |
|
Heb ooit nog de demo "From the storm of shadows" bij hun besteld.Ken ze dus al een lange tijd.Blijft interessant om naar te luisteren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: die heb ik ook, klinkt lekker! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: jawel als je HEEL hard aanzet en goed luisterd hoor je voetstappen van een kameel met osama bin laden erop Thou blessed by night |
|
animatronic is hun coolste cd want daar hoor je bin laden op een kameel rijden Thou blessed by night |
|
mods? slotje? |
|
Naaaah animatronic doet de job geenszins bij me - hoewel: all hail nagash cfr. vertrek bij dimmu en nexus polaris heerst wel relijk Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote:Als je de tekst van Jihad leest gaat het nummer naar mijn idee over de belachelijkheid van godsdienstoorlogen in het algemeen...(hebben we deze dicussie niet al eens gevoerd??...) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
zeker leuke en originele band. niet altijd luisterbaar maar toch een hele verbetering, covenant vond ik zo'n 2e rangs cof aftreksel. |
|
vind ze nu meer een afkooksel dan vroeger, niks tegen modern, maar komen de laatste tijd zeer geprobeerd over Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote:das juist een van de leuke aspecten aan de band. |
|
ik zie wat joe mien laat me dan zeggen: geforceerd Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: Hoeweet je dat het een kameel is en geen paard, en dat Osama er opzit en niet Robin Hood |
|
uit de tijd van "covenant" heb ik "In times before the light" en "Nexus Polaris" liggen. die twee vind ik echt wel redelijk uitblinken. al hetgeen ernaa gemaakt is kan ik moeilijk metal noemen If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
hahahaaa, live klonken ze als een metal 2unlimited. vreselijke synthesizerriedeltjes. Oud Vuil. |
|
das leuk bliepjes enzo "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Op Dynamo 2000 was het echt een lachertje, al klonk de muziek zeker wel ok. Maar ja, wat wil je met drie kwart op band stond? |
|
tsja, op band iets laten meelopen = errug makkelijk. Oud Vuil. |
|
quote: Is kut als je maar 3 mensen hebt en 1 extra iemand om gitaar te spelen..Goede toetsenist kunnen ze gewoon niet vinden Maar het wordt door hunzelf gemaakt doh! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |