IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Temnozor-Sorcery of fragments & Horizons... Vorige pagina | Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 27-12-2002 21:02 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 20:48 schreef Inside-Lie het volgende:
Gelezen... Maar dit neemt dus allemaal niet weg dat er nog steeds een negatieve lading op dit teken ligt. En 'jullie heidenen' zullen er wel andere dingen mee bedoelen, er zijn ook bands die het echt wel bedoelen op de manier waar op A.H. het ook bedoelde!

Klopt zeker ja, vooral in de nsbm scene. Ikzelf ben ook behoorlijk rechts en veel mensen hebben het ook niet zo op joden en hun invloed op europa. maar ik snap niet dat iedereen hier zo over struikelt en het hele NS gebeuren maar klinklare onzin noemt en het communisme is dan weer niks mis mee

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-12-2002 21:05 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 27 december 2002 21:02 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Klopt zeker ja, vooral in de nsbm scene. Ikzelf ben ook behoorlijk rechts en veel mensen hebben het ook niet zo op joden en hun invloed op europa. maar ik snap niet dat iedereen hier zo over struikelt en het hele NS gebeuren maar klinklare onzin noemt en het communisme is dan weer niks mis mee

Ik ben zowel links als rechts! Maar ik snap niet wat men nu altijd zo tof vind aan dat rechtse gedoe! Wat nou de invloed van de Joden op Europa, dat valt echt wel mee...

Warrior_of_Odin
Posted 27-12-2002 21:06 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Christendom jodendom islam..
heeft genoeg invloed gehad op onze cultuur.

En trek een geschiedenisboek open en zie de steeds groter wordende invloed en dan niet alleen op politiek en financiel gebied.

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-12-2002 21:13 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 27 december 2002 21:06 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Christendom jodendom islam..
heeft genoeg invloed gehad op onze cultuur.

En trek een geschiedenisboek open en zie de steeds groter wordende invloed en dan niet alleen op politiek en financiel gebied.

Inderdaad, geschiedenis... Moet je je daar nog druk om maken????

Warrior_of_Odin
Posted 27-12-2002 21:14 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

ik vind van wel

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-12-2002 21:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 21:13 schreef Inside-Lie het volgende:
Inderdaad, geschiedenis... Moet je je daar nog druk om maken????

Zeker, want de geschiedenis heeft het heden veroorzaakt.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-12-2002 21:16 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Dus? Moet je mensen nu gaan straffen op het verleden? Iets waar de huidige generatie helemaal NIETS aan kan doen?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-12-2002 21:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wel: verleden -> heden -> toekomst

Je moeder.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-12-2002 21:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Geschiedenis is zeer belangrijk.
Veel dingen zijn voortgekomen uit het verleden.

Zoals de tweede wereldoorlog.

Warrior_of_Odin
Posted 27-12-2002 21:24 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

mjah "History is written by the victor", om dit even naar woII te vertalen. Wie zegt dat we bij alles de waarheid voorgeschotelt krijgen. Ik betwijfel het..

Warrior_of_Odin
Posted 27-12-2002 21:27 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 21:16 schreef Inside-Lie het volgende:
Dus? Moet je mensen nu gaan straffen op het verleden? Iets waar de huidige generatie helemaal NIETS aan kan doen?

Ik zeg niet dat we ze moeten straffen maar we kunnen de mensen wel voorlichten over hun werkelijke cultuur zorgen dat ze weer een diep respect krijgen voor de natuur.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-12-2002 21:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 december 2002 21:24 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
mjah "History is written by the victor", om dit even naar woII te vertalen. Wie zegt dat we bij alles de waarheid voorgeschotelt krijgen. Ik betwijfel het..

hmz, vrijwel nooit...

gelukkig is de media altijd makkelijk door te prikken...

maar het ging hier over temnezor

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-12-2002 21:39]

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Posted 27-12-2002 21:40 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

volgens mij al na 2 post niet meer maargoed dit is wle een interresante discussie hopelijk gooien de mods hem niet dicht ofzow, het gaat iig over NSBM en de achterliggende ideologie.

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 30-12-2002 15:04 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 21:14 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
ik vind van wel

Ik ook, zo als men ook wel weet moet men van de geschiedenis leren. En naar mijn mening hebben de parasieten (christendom, Joden, en Islam) onze germaanse cq heidense cultuur naar de tering geholpen.

Immortal Pride

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-12-2002 15:07 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 15:04 schreef Falkh het volgende:
Ik ook, zo als men ook wel weet moet men van de geschiedenis leren. En naar mijn mening hebben de parasieten (christendom, Joden, en Islam) onze germaanse cq heidense cultuur naar de tering geholpen.

voornamelijk christenen.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2002 15:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 15:04 schreef Falkh het volgende:

Waar, maar daar waren 'wij Germanen' ook wel zelf bij, natuurlijk. We vreten met z'n allen popcorn en kijken naar films van Steven SPIELBERG en Jerry BRUCKHEIMER en de Europese cinema (om maar eens iets te noemen waarmee 'eigen cultuur' bevorderd kan worden) wordt flink verwaarloosd.

Overigens zijn de arabische invloeden allang vervlogen, het getallenstelsel is een prima invloed geweest maar heden ten dage zijn in onze maatschappij nauwelijks islamitische elementen te herkennen (joodse en christelijke des te meer). Ik denk ook niet dat er veel 'anti-islam metal' (mijn god ) is, omdat men in Amerika en het joods-christendom een gemeenschappelijke vijand heeft.

Warrior_of_Odin
Posted 09-01-2003 11:43 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

*schop omhoog voor verdere discussie*

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 09-01-2003 11:53 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

je denkt dat het een groot feest zou zijn als dit land zou bestaan uit gezonde nietgeimporteerde blanke hollandse nederlanders?

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 09-01-2003 14:53 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 11:53 schreef schaambaard het volgende:
je denkt dat het een groot feest zou zijn als dit land zou bestaan uit gezonde nietgeimporteerde blanke hollandse nederlanders?

Ja dat zou het inderdaad zijn, want hoe vaak komt het wel niet voor dat andere buitenlandse culturen botsen in ONZE samenleving. Het zou allemaal een stuk aangenamer zijn als de Islam, Jodendom, Christen zou verdwijnen in ons land.

Immortal Pride

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 09-01-2003 14:58 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

ga dan op een willekeurige vrijdagavond eens bij een boerendisco kijken hoe gezellig het daar is, er zijn geen allochtonen daar dus je hebt niks te vrezen.

Schedeltrapper
Why don't you die!
Usericon van Schedeltrapper
Posted 09-01-2003 15:35 by Schedeltrapper Wijzig reactieProfiel van SchedeltrapperQuote dit berichthttp://www.ungolianth.tk

precies in plaats van dat ze gewoon alle agressievelingen op een eiland gooien en daar elkaar de hersens in te laten slaan lijkt me een veel beter plan dan alleen maar naar uiterlijk te kijken

Je haalt de moorden uit mijn wond

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-01-2003 15:44 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 januari 2003 14:53 schreef Falkh het volgende:
Ja dat zou het inderdaad zijn, want hoe vaak komt het wel niet voor dat andere buitenlandse culturen botsen in ONZE samenleving. Het zou allemaal een stuk aangenamer zijn als de Islam, Jodendom, Christen zou verdwijnen in ons land.
Wellicht zie je al waar ik heen wil, maar laat ik het zo zeggen: Denk jij dat de 'ontdekking' van Amerika door Columbus een positieve ontwikkeling is geweest voor wat jij noemt 'onze samenleving' of de mensheid in z'n algemeenheid?

I'm not being rude. You're just insignificant.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-01-2003 17:11 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Amerika was al eerder ontdekt, maar heeft wel degelijk invloedt ja.

Als we naar de Amerikaanse maatstaven leven krijgen we hier ook steeds meer en meer een multiculturele samenleving.

Warrior_of_Odin
Posted 09-01-2003 20:26 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 15:44 schreef helmet het volgende:
Wellicht zie je al waar ik heen wil, maar laat ik het zo zeggen: Denk jij dat de 'ontdekking' van Amerika door Columbus een positieve ontwikkeling is geweest voor wat jij noemt 'onze samenleving' of de mensheid in z'n algemeenheid?

Dat waren gristenen :p

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 10-01-2003 12:47 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 14:58 schreef schaambaard het volgende:
ga dan op een willekeurige vrijdagavond eens bij een boerendisco kijken hoe gezellig het daar is, er zijn geen allochtonen daar dus je hebt niks te vrezen.

Weet ik, het is daar altijd bere gezellig, iedereen is vriendelijk. Daarom ben ik regelmatig te vinden op de soort feesten.

Immortal Pride

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com