IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Temnozor-Sorcery of fragments & Horizons... Vorige pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-01-2003 12:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

irritante en rellende mensen heb je zowiezo altijd wel

Je moeder.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-01-2003 13:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 januari 2003 20:26 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Dat waren gristenen :p
Eeh nee, de kans is groot dat Columbus Joods was.

En bovendien waren z'n twee belangrijkste geldschieters Joods en een paar belangrijke instrumenten voor navigatie waren Joodse uitvindingen.

Mijn punt.. naast dat het in een globale zin onmogelijk is benadeel je jezelf ook nog eens gigantisch als je alles uit andere culturen gaat weren.

En nou hou ik er over op.

I'm not being rude. You're just insignificant.

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 10-01-2003 13:57 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 12:47 schreef Falkh het volgende:
Weet ik, het is daar altijd bere gezellig, iedereen is vriendelijk. Daarom ben ik regelmatig te vinden op de soort feesten.

dat was niet nou precies wat ik probeerde duidelijk te maken....mijn ervaring is dat dronken blanke boeren alles slopen wat er in de buurt te slopen valt.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 10-01-2003 16:20 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 16-01-2010 19:39]

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-01-2003 14:01 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 13:57 schreef schaambaard het volgende:
dat was niet nou precies wat ik probeerde duidelijk te maken....mijn ervaring is dat dronken blanke boeren alles slopen wat er in de buurt te slopen valt.

En jij komt zeker uit het westen! naar mijn mening is dat juist niet waar, en ik kan het weten want ik kom uit de meest godvergeten uithoek in de Achterhoek

Immortal Pride

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 13-01-2003 20:44 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

http://www.angelfire.com/nb/crimsonshroud/WhatIsNSBM.html

Opzich een best goed artikel, klopt ook redelijk.

Warrior_of_Odin
Posted 05-02-2003 22:57 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Hier is alvast de coverart van horizons

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-02-2003 23:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 22:57 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Hier is alvast de coverart van horizons
-zeer heerschend plaatje-

zou je misschien je avatar (user-icon) aan willen passen? sommige mensen hebben daar iets op tegen heerschende cover trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-02-2003 23:03]

Warrior_of_Odin
Posted 05-02-2003 23:06 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

achjah mensen hebben op zoveel dingen iets tegen, als ik daar allemaal rekening mee moest houden, er zit trouwens ook een swastika in het temnozor logo

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 05-02-2003 23:07 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 23:06 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
achjah mensen hebben op zoveel dingen iets tegen, als ik daar allemaal rekening mee moest houden, er zit trouwens ook een swastika in het temnozor logo

foei

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-02-2003 23:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 23:06 schreef Warrior_of_Odin het volgende:

ja nou je het zegt persoonlijk weet ik zeker dat je het niet rassistisch bedoeld (neem ik aan) maar ik zou het zeer waarderen als je het zou veranderen (misschien een bandlogo? onee, die zijn gay als avatar)

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-02-2003 23:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

DOE... NIET... ZO.... GAY..............

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-02-2003 23:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 23:09 schreef Dwaallicht het volgende:
DOE... NIET... ZO.... GAY..............

excuse me [/wannabee mod-mode]

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-02-2003 23:10]

Warrior_of_Odin
Posted 05-02-2003 23:11 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Deze discussie is al op algemeen aan de gang, doe gerust mee
en m'n avatar blijft gewoon

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 23:14 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Rozonmet tgiuz slemeipregen !!

Ik, Wil Schuurman

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 05-02-2003 23:20 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

damn right snagger

Warrior_of_Odin
Posted 06-02-2003 7:46 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 23:14 schreef Snagger het volgende:
Rozonmet tgiuz slemeipregen !!

De gaye powermetal oren zijn er niet tegen bestendig nee...

Warrior_of_Odin
Posted 21-02-2003 19:37 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

inmiddels is Horizons en sorcery of fragments uit
(bijde te vinden op rajackar)
Horizons... heb ik net binnen en word er nu op geschoten.

Sorcery of fragments is de demotape + de MLP fragments wat meer experimenteel is dan je normaal van temnozor gewend bent.

Horizons... Is werkelijk fantastisch! als je van bands zoals Nokturnal Mortum, Otyg, Storm, Nieuwe graveland enzo houd moet je dit zeker ff beluisteren. Cleane stem afgewisseld met grunts en veel folk instrumenten. track 3 (White Thunder Roars) is zeker een aanraden. Ik zou zeggen kijk allemaal ff op rajackar en post je mening.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-09-2003 17:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

horizons is toch wel een van de beste folky platen die ik heb, heerlijk die fluiten.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-07-2006 13:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben pas sinds heel kort me in deze band gaan verdiepen. Vind het allemaal erg gaaf klinken

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-12-2007 20:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Iemand kopen?

signature

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-12-2007 20:50 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 december 2007 20:45 schreef Hypnos het volgende:
Iemand kopen?

Zet je het toch gewoon op Ebay joh!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com