|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker goedkope cd's! Voor degene die het nog niet wisten, dit is de url: http://www.coldbloodindustries.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 29-12-2002 12:59] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
We hebben recent jullie nieuwe cd binnen gekregen van CBI. Dus een review kan je binnen een paar weken verwachten. Verder zijn het wel relaxte gasten van CBI. |
|
quote: bedoel je dat je de katafalk cd al hebt?Ok dan!enig idee wanneer die recentie komt? |
|
En men heeft "Monument" van The Wounded uitgebracht. Dat is iig alvast één wereldplaat voor dit label. |
|
quote:Ik moet hem nog doorsturen naar een recensent. Dus dat duurt nog wel een paar weekjes. |
|
veel cd's maar de cd's die ik interessant vind zijn ongeveer even duur als bij de displeased, en die begin ik nu te vertrouwen en van cold blood industries weet ik niet of ze te vertrouwen zijn. Wel zeer goedkope the crown LS en TS trouwens! Toch maar eens wat vaker kijken daar... Voor verzendkosten enzo... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
k ben al geregistreerd op t forum.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ken ze alleen van een plaatselijk gothic metal bandje. Schijnt wel een ok label te zijn. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ik heb laatst een dvd besteld en netjes binnen een keurige tijd ontvangen. Het zit wel snor met die jongens. |
|
quote: Hmmz waar staat er eigenlijk iets over de order conditions op die site? kan het niet echt gevonden krijgen.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zal wel pas te voorschijn komen als je bestelt. |
|
ze zijn wel ok! niet te vergelijken met displeased...fuck tegoed bonnen! Suck my piss |
|
Yep, tegoedbonnen zijn gay. |
|
Cold Meat Industries ? |
|
De mailorder komt erg betrouwbaar over, al zou ik wel willen dat de selectie wat meer underground was en dat men wat toffere bands tekende. Maar aangezien veel mensen behoorlijk "displeased" beginnen te raken met Displeased en Hammerheart voor sommigen té 'bovengronds' wordt zeg maar liggen hier volgens mij wel mogelijkheden. Mijn zegen hebben ze, je ziet ze zowat bij elk concert, zeer fanatiek. |
|
quote: Heh ja inderdaad, ik dacht al wat klinkt die naam me bekend in de oren... Zenial |
|
quote: Ai, beloof dat nou niet, moek nog hard aant werk ook nog ... |
|
Ik heb vanochtend een bestelling geplaatst. Ze hebben daar toch wel een aantal cd's die ik bij dp nooit kon vinden. Morgion en october tide bijvoorbeeld. Ze zijn over het algemeen wel goedkoper ook maar dat betaal je terug in de verzendkosten die steeds hoger worden naarmate je bestelling groeit. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: October Tide heb ik vorige week nog in de plaatboef gekocht =) Zenial |
|
quote:Daar word je hard van |
|
quote: Hmm .. in welk opzicht Paul ?? |
|
quote:ej paul heb jij ooit bij cold blood shirts besteld? zo ja is dat van goeie kwaliteit? [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 30-12-2002 21:31] Metal heerst |
|
quote:Op zich begrijp ik wat je bedoelt. Een band als bijvoorbeeld Mjölnir is niet echt voor mij weggelegd. Maar ja, het is ook een beetje utopisch te 'verwachten' dat een label alleen maar bands tekent die jij leuk vindt (maar dat bedoelde je vast niet). CBI kijkt naar een aantal dingen als ze een band tekenen (heb ik me laten vertellen). Naast persoonlijke smaak en of ze er iets in zien, wordt het bijvoorbeeld belangrijk gevonden dat een band zelf al het nodige heeft bereikt (op kleine schaal, natuurlijk) door eigen inspanning. Ze zijn niet zo groot dat ze zich kunnen veroorloven lukraak geld tegen bands aan te smijten die gewoon wachten tot het succes hen komt aanwaaien. Op zich een vrij logische instelling, denk ik. Wat dat betreft is Katafalk een goed voorbeeld van een band die het nodige goed voor elkaar had. Regelmatig optreden, een goed verkopend promo'tje (mede dankzij 'agressieve' verkoopmethode') en een overtuigende podiumpresentatie. Het zat alleen even tegen toen 3/5 va de band opstapte, maar ik geloof dat ze d'er aardig overheen zijn. Touché, pussycat! |
|
quote: weet iemand dat? Metal heerst |
|
NP: Dissinter (Death metal uit Polen op Cold blood industries!) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |