|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm daar vraag je me wat... Ik ga op dit moment toch voor 'Orion' van Metallica Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Zullen we dan alle intros, outros en orgelgepiel er dan buiten laten ? |
|
"Call of Chtulhu",ook van Metallica Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Op dit moment Rhapsody - Trolls in the dark |
|
Ik ben het met Madeline eens. Dead things grow from deep inside... |
|
en wat vinden de dames dan van Orion? Ik dacht dat ik een nogal gewaagde keuze had gemaakt met het noemen van een Metallica nummer... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die ken ik volgens mij niet... *Gaat er meteen naar zoeken* (Godverdegodver, kan ik online wel vergeten... staat die op één van de nieuwere cd's?) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 01-08-2001 13:19] Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Het is "call of Ktulu" ... ik heb het gisteren nog over moeten tikken van het cd-hoesje |
|
quote:Ga je even snel schamen ... orion staat op "Master of puppets". |
|
Sorry, die heb ik nie... Dead things grow from deep inside... |
|
van de Metallica site af: http://tm.intervu.net/smirror/ubl/metallica/metallica_com/wm/aud/56/orion.asx Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
"The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request" Kutcomputer... Dead things grow from deep inside... |
|
grafzooi, ik had de link van te voren ff moeten controleren... ik krug dus dezelfde error. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Naja, 't was goed bedoeld... Ik vraag wel effe aan een vriend van me of ik die cd mag lenen, no problem. Zal morgen aangeven wat mijn oordeel is. Dead things grow from deep inside... |
|
of je zoekt ff met *kuch* Napster *kuch* ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-08-2001 14:25] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: wist het ook niet... en ik heb deze nota bene thuis in de kast staan No regrets and no remorse... |
|
tsss Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Nee hoor-ook een uitstekend nummer-vooral Cliff Burton steelt de show erin...die baslijnen-magnifiek!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Maarre... de Anathema versie van Orion is ook wel redelijk in orde dacht ik... |
|
Anesthesia! Cliff rules indeed Call of Ktulu mag er ook zeker wezen btw |
|
ik moet toch ook kiezen voor call of the Ktulu (en dan natuurlijk ook de versie van S&M). Bovendien veel van de nummers van Apocalyptica |
|
quote:Op het moment ben ik het met je eens..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: De mijne is 'Flotzilla' van Flotsam and Jetsam I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Transylvania (Iron Maiden cover door Iced Earth) Vast nog wel meer maar daar kan ik nu effe niet opkomen..... |
|
HEt allerlaatste nummer op de cd van ALAS Perfecte balans tussen electrisch en acoustisch gitaar |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |