![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Anasthesia (Pulling Teeth) roelt inderdaad, maar voor beste instrumental vinnik het te solo... Iedereen zou met Vai/Satriani e.d. aan kunnen komen (Jason Becker - Air ![]() ![]() |
|
Krabathor - Believe (Instrumental) is ook geweldig!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
Kennen jullie 3th and the mortal? En daarvan de cd Tears Laid in earth daar staat een prachtig stuk melancholiek op namelijk: Death Hymn ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 06-08-2001 21:25] ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
quote: 3rd and the Mortal heb ik al veel mensen van horen zeggen (op Doom-Metal forums) dat het mooi is. Enig idee waar ik aan cd's van hun kan komen?? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mijn mooiste instrumentale nummer is For Destroy The Lament van Neolithic. ![]() ![]() ![]() |
|
dat wordt voor mij dan Call of the chtulhu of Dimmu"s perfection or vanity ![]() He bintmeister dan hebben we toch een beetje dezelfde smaak !: ![]() ![]() |
|
sorry van het spelfoutje [schaam,schaam] ![]() ![]() |
|
Spelfoutjes kun je eventueel corrigeren (zie de icoontjes rechts boven je Post) ![]() Hehehe, zelf een spelfout motte verbeteren ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 09-08-2001 0:46] ![]() |
|
Als je CD's zoekt van "The 3rd & the Mortal" moet je de Boudisque in A'dam eens proberen. Cheers!! ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HJBS op 10-08-2001 18:16] ![]() |
|
Call of ktulu vind ik persoonlijk niets aan.. wat bij mij op nummer 1 staat is To Live is to die.. ook van rock-tallica.. staat op "...en gerechtigheid voor allen", maar een beetje ![]() is trouwens een tribute to cliff... (ter informatie).. TLITD ![]() God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
Hammerfall - Raise the hammer, die heerscht! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Op dit moment 'Cremator' van Macabre ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mooiste instrumentaaltjes? Niet echt een favoriet, maar de tussenstukjes op de eertse 2 CD's van Brutality zijn absoluut juweeltjes. Ken je 't niet: vraag een ander, zal 't je graag laten horen, lijkt me. Mooooooooooi.... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Tekst van "To Live is to Die" When a man lies he murders some part of the world These are the pale deaths which men miscall their lives All this I cannot bear to witness any longer Cannot the kingdom of salvation. Take me home? Maar wat mij betreft mag dit (gezien manier waarop de tekst gebracht wordt) voor instrumentaal dorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Kataklysm - World of Treason Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Woe-hoew, dit is oud zeg! Nou ja, direct on-topic dan maar: Inquisition Symphony van Sepultura ![]() ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
"Our lust for lunar plains" van Absu!! Oh nee, dat is het meest irritante instrumentale nummer Zenial ![]() |
|
March upon a mighty throne van Judas Iscariot kan ik erg waarderen. ![]() |
|
One Final Graven Kiss - Cradle of Filth Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
sepultura - Inquisition Symphony ![]() |
|
Lemur Voice - Akasha Chronicles ![]() |
|
- Eve van Dream Theater - Paragraph van Arabesque - Killer Banshee / Four Guilders van Sun Caged - Celestial Haze / Alone ( stabs of the past ) van Lemur Voice - Inward Bound van Fates Warning er zijn er beslist nog een paar maar ik kom er ff niet op.... ![]() |
|
quote: idd daar sluit ik me bij aan maar wat een klote nummer om te oefenen ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |