|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Anasthesia (Pulling Teeth) roelt inderdaad, maar voor beste instrumental vinnik het te solo... Iedereen zou met Vai/Satriani e.d. aan kunnen komen (Jason Becker - Air). Ben er btw zelf nog niet uit wat ik de beste instrumental vind. |
|
Krabathor - Believe (Instrumental) is ook geweldig!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Kennen jullie 3th and the mortal? En daarvan de cd Tears Laid in earth daar staat een prachtig stuk melancholiek op namelijk: Death Hymn |
|
Sting of the Bumblebee van Manowar! [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 06-08-2001 21:25] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: 3rd and the Mortal heb ik al veel mensen van horen zeggen (op Doom-Metal forums) dat het mooi is. Enig idee waar ik aan cd's van hun kan komen?? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Mijn mooiste instrumentale nummer is For Destroy The Lament van Neolithic. |
|
dat wordt voor mij dan Call of the chtulhu of Dimmu"s perfection or vanity He bintmeister dan hebben we toch een beetje dezelfde smaak !: |
|
sorry van het spelfoutje [schaam,schaam] |
|
Spelfoutjes kun je eventueel corrigeren (zie de icoontjes rechts boven je Post) Hehehe, zelf een spelfout motte verbeteren [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 09-08-2001 0:46] |
|
Als je CD's zoekt van "The 3rd & the Mortal" moet je de Boudisque in A'dam eens proberen. Cheers!! [Dit bericht is gewijzigd door HJBS op 10-08-2001 18:16] |
|
Call of ktulu vind ik persoonlijk niets aan.. wat bij mij op nummer 1 staat is To Live is to die.. ook van rock-tallica.. staat op "...en gerechtigheid voor allen", maar een beetje weet dat natuurlijk.. is trouwens een tribute to cliff... (ter informatie).. TLITD God hates us all ! God hates us all ! |
|
Hammerfall - Raise the hammer, die heerscht! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Op dit moment 'Cremator' van Macabre |
|
Mooiste instrumentaaltjes? Niet echt een favoriet, maar de tussenstukjes op de eertse 2 CD's van Brutality zijn absoluut juweeltjes. Ken je 't niet: vraag een ander, zal 't je graag laten horen, lijkt me. Mooooooooooi.... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Tekst van "To Live is to Die" When a man lies he murders some part of the world These are the pale deaths which men miscall their lives All this I cannot bear to witness any longer Cannot the kingdom of salvation. Take me home? Maar wat mij betreft mag dit (gezien manier waarop de tekst gebracht wordt) voor instrumentaal dorgaan. en idd |
|
Kataklysm - World of Treason Dead things grow from deep inside... |
|
Woe-hoew, dit is oud zeg! Nou ja, direct on-topic dan maar: Inquisition Symphony van Sepultura !!!!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
"Our lust for lunar plains" van Absu!! Oh nee, dat is het meest irritante instrumentale nummer Zenial |
|
March upon a mighty throne van Judas Iscariot kan ik erg waarderen. |
|
One Final Graven Kiss - Cradle of Filth Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
sepultura - Inquisition Symphony |
|
Lemur Voice - Akasha Chronicles |
|
- Eve van Dream Theater - Paragraph van Arabesque - Killer Banshee / Four Guilders van Sun Caged - Celestial Haze / Alone ( stabs of the past ) van Lemur Voice - Inward Bound van Fates Warning er zijn er beslist nog een paar maar ik kom er ff niet op.... |
|
quote: idd daar sluit ik me bij aan maar wat een klote nummer om te oefenen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |