![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm daar vraag je me wat... Ik ga op dit moment toch voor 'Orion' van Metallica Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Zullen we dan alle intros, outros en orgelgepiel er dan buiten laten ? ![]() |
|
"Call of Chtulhu",ook van Metallica Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Op dit moment Rhapsody - Trolls in the dark ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben het met Madeline eens. Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
en wat vinden de dames dan van Orion? Ik dacht dat ik een nogal gewaagde keuze had gemaakt met het noemen van een Metallica nummer... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die ken ik volgens mij niet... ![]() *Gaat er meteen naar zoeken* (Godverdegodver, kan ik online wel vergeten... staat die op één van de nieuwere cd's?) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 01-08-2001 13:19] Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
quote:Het is "call of Ktulu" ... ik heb het gisteren nog over moeten tikken van het cd-hoesje ![]() ![]() |
|
quote:Ga je even snel schamen ... orion staat op "Master of puppets". ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Sorry, die heb ik nie... Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
van de Metallica site af: http://tm.intervu.net/smirror/ubl/metallica/metallica_com/wm/aud/56/orion.asx Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
![]() "The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request" Kutcomputer... Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
grafzooi, ik had de link van te voren ff moeten controleren... ik krug dus dezelfde error. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Naja, 't was goed bedoeld... ![]() Ik vraag wel effe aan een vriend van me of ik die cd mag lenen, no problem. Zal morgen aangeven wat mijn oordeel is. Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
of je zoekt ff met *kuch* Napster *kuch* ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-08-2001 14:25] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: ![]() ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
tsss Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Nee hoor-ook een uitstekend nummer-vooral Cliff Burton steelt de show erin...die baslijnen-magnifiek!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Maarre... de Anathema versie van Orion is ook wel redelijk in orde dacht ik... ![]() ![]() |
|
Anesthesia! Cliff rules indeed ![]() ![]() ![]() Call of Ktulu mag er ook zeker wezen btw ![]() |
|
ik moet toch ook kiezen voor call of the Ktulu (en dan natuurlijk ook de versie van S&M). Bovendien veel van de nummers van Apocalyptica ![]() |
|
quote:Op het moment ben ik het met je eens..... ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! ![]() |
|
Transylvania (Iron Maiden cover door Iced Earth) Vast nog wel meer maar daar kan ik nu effe niet opkomen..... ![]() |
|
HEt allerlaatste nummer op de cd van ALAS Perfecte balans tussen electrisch en acoustisch gitaar ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |