|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook! |
|
quote: Eerder nieuwsgierig naar hoe goed 'ie brandt of niet?! |
|
quote: Wat n gemeeeeeeeeeeeeeeeene opmerking... (overweegt chantage hier...) |
|
quote: Eeehmm ... sorry?! |
|
quote:gadver slijmbal Komt maiden nu nog in Nederland?? Ik meende er oooiit onder het genot van een pintje iets over gehoord te hebben?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
uhmz, de cdversie van de vazal demo komt binnenkort uit hehehe al vaak eerder gezegd Je moeder. |
|
IK HOOP HET [smilies weggehaald] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 02-01-2003 15:30] .. |
|
ok |
|
quote: Héééé, dat mag niet [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 02-01-2003 15:31] |
|
quote: Zeg porutser, lees eens de help functie door .. |
|
IK HOOP HET OOK. Ik heb iets over nieuwe Fear factory demo's gehoord. Verder is er nog zoveel ouder spul wat ik wil hebben/horen , bijv. van Nile, Arch enemy, Dying fetus, Deeds of flesh. Ik hoop verder dat die hele "metal hype" een beeje afzakt al die lelijke vleermuis mensen word ik een beetje zat van, als ze me zien menen ze ook direct dat ik hun vriend ben. FLIKKER OP!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Evoken ? cool ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: sorry, ik bedoel Damnation The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik hoop dat in 2003 de Death Metal Hype een beetje gaat liggen en er weer wat meer vette Doom & Black Metal platen worden gemaakt!!! (niets tegen Death hoor, maar ik vind het een beetje verzadigd) |
|
Death hype ? Wat denk je van de Black hype!! Laat er maar eens een fliunke doom hype ontstaan! |
|
Ik hoop dat Damnation (Opeth dus) goed wordt... die verschijnt in maart... |
|
Metallica in Nederland, Dark Angel reunie (als die nog door gaat ) op Wacken. Nieuwe cd's van (mogelijk nieuwe) geweldige bands. Al ben ik zelf vooral bezig momenteel om bands en cd's uit te checken die in de jaren 80/begin '90 actief waren. |
|
quote: Zekersssssss hoop er 4 maart er bij te zijn trouwens ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Dat zeg ik toch? Dat die moet ontstaan, maar dat er nu een Black Metal hype heerst ben ik niet met je eens, ik zie toch echt veel meer Death metalbands de grond uit schieten, waarvan er maar weinig echt goed. |
|
zeker metallica brengt een 2de kill em all uit |
|
Ik hoop dat Metallica eindelijk eens ophoud .. |
|
quote: yeah...... |
|
Alles wat ze nu nog uitbrengen is een belediging voor hun oude werk, ze moeten de eer aan hunzelf houden en stoppen, en dan met andere dingen doorgaan, maar niet meer onder de naam Metallica |
|
'K ben het zeker eens met vintersorg, death metal is gaaf maar deze hype is echt vreselijk ! 'T word weer eens tijd voor lekkere old school thrash en heavy vin' ik ! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |