|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Me too |
|
Nieuwe cd Children of Bodom, Sonata Arctica, Deftones (),, Metalfest, No Mercy 2003, Graspop, Dynamo 2003 (als die doorgaat), Metallica&Iron Maiden , enz enz [Dit bericht is gewijzigd door Child of bodom_PU op 02-01-2003 17:30] Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
nou ik zou no mercy 2003 toch niet echt onder een goed metal jaar verstaan. *zucht wat een prut line up en wederom weer marduk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nieuwe The Kovenant cd |
|
intestterror's promo 'Congregation of mutilation' zal dit jaar ook uitkomen No meat is sweater |
|
Slayer box |
|
Yep, 2003 wordt een héél goe jaar !!! |
|
ik denk dat ik maar weer naar Wacken ga In het jaar 2003. haha. |
|
Nieuwe Nevermore gaat uitkomen. Dus het moet wel een goed jaar worden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nieuwe: my dying bride, type o negative, opeth en mischien de nieuwe slipknot komen in 2003 uit, tuurlijk een goed jaar! fear my moo of wrath |
|
ging slipknot niet uit elkaar?? |
|
Ja, na het uitbrengen van n laatste album... debiel hoor, als je wil stoppen, stop dan ipv iedereen nog es lastig te vallen |
|
natuurlijk het ZM cover bandje gaat Master of Puppets coveren, het jaar kan niet meer stuk |
|
beetje raar....,raar goed, ik heb er geen last van, als ze maar geen clips gaan maken dan. |
|
Doe normaal joh! Slipknot is in ieder geval wel even een heel stuk bruter dan al die Death metal bandjes van de laatste tijd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: dan luister jij naar vremde death-metal bandjes zeg. |
|
hap hap I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: en Slapshot niet te vergeten |
|
Nieuwe Apocalyptica in februari!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
De LOMP cd komt ook dit jaar uit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zou het niet weten of het een goed jaar wordt. Ik hoop maar dat er nieuwe cd's van o.a. Celtic frost en Exodus uit zullen komen. Maar we krijgen in ieder geval wel materiaal van "Covered in ashes" en "Lomp" dus dat is al heel wat. |
|
quote: lomp uit zwolle? |
|
Septic Flesh - Sumerian Deamons in januarie is al een goeie aftrap! Celtic Frost... Verder met een beetje mazzel de nieuwe Morbid Angel cd & DVD.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Debuut van Puny! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |