|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Festival? Euhm kan je dan zeggen welke bands daar komen of een URL geven? Zenial |
|
ow, ja nog even wat info: de data dit jaar zijn: 10, 11, 12 Juli 2003 Site: http://www.obscene.cz/ Veel nieuws voor dit jaar staat er nog niet op er zijn dan ook nog geen bands bekend. Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Was Fuck The Commerce ook niet altijd in Tsjechie? Aan de naam van het fest te zien zullen er een hoop underground Death-Gore-Grind-Black bands komen denk je niet? Kan wel eens grappig zijn, maar ik geef zelf toch de voorkeur aan een festival met enkele wat "grotere namen". Zeker als het zo'n pleuris eind weg is. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
FTC is in oost duitsland dacht ik |
|
Open Hell Fest! http://www.openhellfest.cjb.net/ edit: url [Dit bericht is gewijzigd door Unchained Wolf op 03-01-2003 19:44] |
|
obscene hebben we vorig jaar gespeeld, en ik kan jullie zeggen... het is daar GEWELDIG. enthousiast publiek (hebben we niet in nederland) goedkoop bier (hebben we niet in nederland) vette line up enz... maar ik ga met het vliegtuig |
|
Zijn er dan echt geen mensen die meewillen???? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Op die site kan ik nergens de line-up van dit jaar vinden? En ik wil eigenlijk al naar Open Hell fest (op die site zijn ze ook nog steeds in 2002, verdorie) en naar Wacken natuurlijk. 3 festivals is een beetje te veel van het goede, zowel alcoholisch, financieel als arbeidsmatig gezien . |
|
quote: Ik heb zelf ook meer interesse in Open Hell Fest.. total fuckin' underground, en omdat het iets van een week voor wacken is valt er een vette vakantie van te maken (eerst weekend tjechie hellfest, dan ma - wo ouwehoeren in tjechie of al op wacken, en dan een lang weekend wacken! Als het dit jaar weer zo valt qua data (wacken is altijd het eerste weekend van augustus, maar ik weet niet zeker of hellfest altijd het laatste weekend van juli is) dan overweeg ik dit zeker.. Obscene Extreme, wat voor bands/genres kan ik daar verwachten? |
|
quote: Hehehe... alcoholisch en Tjechie volgens hellfest betaal je daar 1 euro voor 2 bier (halve liters neem ik aan) ,, maar als ik WebblasterWIm mag geloven dan gaat het er op dat soort festivals vaak nogal ranzig aan toe: al het bier wordt in tonnen geflikkerd (en is dus praktisch dood als je het koopt) en met tuinslangen in de glazen gestopt.... |
|
quote:mjah.. das metal.... ofzow... |
|
Dat klinkt behoorlijk !! Zit Tsjechië al bij de EU? Ja toch zeker? Dan zal het wel meevallen . |
|
ik wil dit jaar weer naar zoveel festivals.. iig naar Wacken en FTC, misschien Obscene Extreme.... mjah.. moet nog maar ff kijken hoe mij bankrekening dr tegen die tijd uit ziet |
|
quote: Ja.. maarja, het zal ook wel verschillen per festival, en een supermarkt plunderen kan natuurlijk ook altijd nog NB: Tjechië behoort geloof ik tot een van die tien 'uitbreidingslanden' en komt dus in 2004 pas [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-01-2003 15:01] |
|
De Open HellFest site doet het bij mij niet. kan iemand mij vertellen wat dat inhoudt (data etc) en watvoor stijlen er daar staan? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Obscene Extreme heerst al de andere festivals eruit! ook FTC terwijl dat ook al een geweldig festival is Mega goeie sfeer daar, vette bands (hardere genre hehe) en bier! Als het allemaal een beetje meezit spelen we er dit jaar weer met Inhume en wellicht ook met Bile. om een beeld te krijgen van wat voor soort bands er spelen hier ff de line up van 2001: HAEMORRHAGE (Spa) REGURGITATE (Swe) EXHUMED (USA) DRILLER KILLER (Sweden), GROINCHURN (S.A), CRIPPLE BASTARDS (I), OBSCENITY (G), DESECRATION (Uk), DISASTROUS MURMUR (A), BEHEADED (Malta), ENTRAILS MASSACRE (G), SANITYS DAWN (G), INGROWING (Cz), YACOPSAE (G), FLESHLESS (Cz), IRRITATE (Fin), INHUME (NL), MINDFLAIR (G), MALEDICTIVE PIGS (G), DYSMORFIC (I), ISACAARUM (Cz), ANASARCA (G), PURGATORY (G), MANGLED (NL), LYKATHEA AFLAME (Cz), !T.O.O.H.! (Cz), CEREBRAL TURBULENCY (Cz), SANATORIUM (SL), DAMNABLE (PL), VIU DRAKH (G), AHUMADO GRANUJO (Cz), BIZARRE EMBALMING (Cz), ABORTION (SL), HUMAN ERROR (Hun), DOBYTCI MOR (Cz), PATHOLOGY STENCH (SL), IMPERIAL FOETICIDE (Cz), DREAD 101 (Cz), NEEDFUL THINGS (Cz), MURDER PERSONS (Cz) , GODLESS TRUTH (Cz), GRIND 6.4 (Cz), SABATHORY (Cz) and PIGSTY (Cz) |
|
quote: zo te zien aan de namen vrijwel alleen maar brute DM en grindcore dus?? .. Ga ik niet helemaal voor naar Tjechie.. Om de vraag van MyDyinc(o.i.d.) te beantwoorden: Open Hell Fest is een festival in Tjechie, vlak aan de Duitse grens. Ik ben er nog nooit geweest, maar de line-up van vorig jaar was veelbelovend, vrijwel alleen maar underground bands, van deathmetal tot blackmetal, wel veel lokale Tjechische zooi, maar dat is op Obscene Etreme minstens net zo erg ,, de site doet het bij mij nu ook niet, maar ik weet nog dat de entree vorig jaar 11 Euro zou zijn geweest en het bier 2 stuks voor 1 Euro .. verder speelden er geloof ik een stuk of 30 bands, waarvan ongeveer de helft niet-Tjechisch. |
|
quote: He Benhume, met hoeveel busjes gaan jullie??? zijn er misschien 2 plekjes vrij??? Of ken jij misschien nog mensen die ook willen? Dat we gezamelijk een busje kunnen huren ofzo??? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
een busreis is geen slecht idee... |
|
Er is nog niks gepland maar dit festival is echt wel de moeite waard om een busreisje voor te organiseren. Je moet wel een beetje van grindy shit houden natuurlijk !!! |
|
HEUY!!!! Als alles het toe laat, ga ik naast FTC ook naar Obscene....ik weet wel zeker dat er een aantal man uit limbabwe ook meegaan |
|
Cool dat er meer mensen zijn die naar Obscene willen. Ik hoop dat we gezamelijk wat kunnen regelen, want ik ken zelf niet genoeg mensen die mee willen om een busje te regelen. T is misschien wel wat vroeg om nu al zo te beginnen met regelen, maar ik wil wel verzekerd zijn van een bezoek aan de oostblok en obscene na een vermoeiend jaar... zijn er hier mensen met msn? dan kan je me toevoegen. Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
ow, trouwens dat Bile optreden in de Qbus in september was wel vet! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
ik vind dat er meer nl-ers op dat festival moeten zijn, want vorig jaar was echt supervet!!! |
|
quote: Als mijn financien het toe laten ga ik ook wel mee heuy!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |