|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 10 januari (concert / trashmetal) TANKARD (ger), MORTAL FORM, BLOOD RED ANGEL (ger) Open 20:30 uur entrée/voorverkoop € 8.50 in de Goudvishal Arnem.. meer info: www.goudvishal.nl edit: overbodige hoofdletters in de topictitel omgezet... [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 07-01-2003 15:23] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
8,50 euro ? Hmm even een krantenwijkje aannemen van de week Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ben daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hoogswaarschijnlijk ook ja |
|
hmm..klinkt aantrekkelijk ik moet de volgende dag ook al naar enschede ...ik denk ff na ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ik ben ook van de partij als Zwaarmetaal gaat tenminste THRASH TILL DEATH !! blood red angel tankard Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Gewoon die dude omkopen met een biertje (werkt altijd) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ZM? Probeer met wat cognac HAHAHAHAHA!!! |
|
quote: sterf |
|
alleen als ik vrij krijg van me werk.. waar ik net 1 dag zit maargoed |
|
quote: He, alcohol ist alcohol I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik ga ook wel! |
|
quote: jarig..toch?? maarre..ik ben er ook wel. |
|
quote: Ja,jarig dus een groot feest(zonder rotzooi hoor,je hoeft niet bang te zijn hehe). Tankard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: shit, wat is mijn geheugen goed! tot vrijdag dan maar. |
|
hey soepie.. was het koud op de fiets vanmorgen? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
eh VUIG misschien ben ik dr ook, nog ff overleggen met herB |
|
quote: ja, schatje heel koud, niet uit te houden. |
|
Kutkutkutkutkutkut.Op het werk hebben ze mij morgen ver in Duitsland ingepland dus ik ben pas heel laat thuis.Zodoende kan ik nooit op tijd in Arnhem zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
oh jeej!! hoe moet je nu je verjaardag vieren? |
|
Ej hub ga dan maar naar Tom tom. Daar zit ik ook dan. Kunnen we alsnog flink wat pilsjes drinken op je verjaardag! |
|
Ik moet morgenvroeg om 05:00 uur!!!!!! vertrekken en ben pas heel laat thuis.Denk niet dat ik dan nog puf heb om ver weg te gaan.Misschien een pilsje hier om de hoek maar meer ook niet.(dat IK zoiets zou zeggen ). Maar als alles goed is ben ik volgend jaar weer jarig alleen dan speelt Tankard natuurlijk niet [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-01-2003 21:23] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mortal Form und Tankard! Helaas zal ik er waarschijnlijk niet zijn, ik ben nogal doodmoe en moet vannacht weer werken Maar ik zal kijken wat er nog te redden valt |
|
Heeeee HUB alvast harstikke gefeliciteerd en ik hoop dat we dat nog een keertje gaan vieren door samen wat eul te drinken !!!!! TJOKKEFOLL Cummie |
|
Voor de limbo's: Waarom helemaal naar Arnhem ? Zaterdag speelt Tankard in de Boerdrij in Geleen ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |