IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : aarstaande vrijdag (10 januari): Tankard, Mortal Form en Blood Red Angel in de Goudvishal, Arnhem Vorige pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 11-01-2003 19:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

gezellige avond.
zm-ers:
soepkoeltoer
vuig

de eerste band was het leukst alleen waren de heavy invloeden om depri van te worden en met je hoofd tegen de muur te gan slaan. de andere 2 speelden wel goed maar waren muziekaal gezien totaal niet interessant.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-01-2003 10:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gisteren Tankard in Geleen.
Wat een megavette show.De alcoholmetal leeft weer

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 12-01-2003 22:03 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Kwas er ook. Atari trui

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 12-01-2003 22:04]

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-01-2003 22:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik was er ook, had een Fluisterwoud-shirt aan, Gerre goot nog een flesje Brand half leeg in mijn bek. Het heerschte wel zwaar, vooraal de oudere nummers.
Bier, bier en nog meer bier.
ZM-ers gezien:
-Mirandarijntje.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-01-2003 13:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2003 12:34 schreef MetalHeus het volgende:
die heb ik niet gezien...maar wat ik gehoord van bekenden dat het een soort duitse nu metal band was..maarja dat kan ik niet zelf oordelen want ik heb ze niet gezien..

uuhm het is thrash metal

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 13-01-2003 15:37 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik was er dus ook, jaja
Blood Red Angel vindt ik wel aardig, Mortal Form ietsjes minder, Aces High cover was wel goed
Tankard: dat heerschten! kende ze niet echt heel goed maar nu ken ik ze wel ga denk ik maar B-Day aanschaffen
ZM'ers gezien:
Visor (was ik mee )
VUIG
verder niemand geloof ik

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 13-01-2003 16:52 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

ik was er ook ...en zeker haarschuddend aanwezig.......samem met wat vrienden...en ik zag zeker wel wat bekende gezichten..........

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com