|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb 'm 15 minuten geleden gekocht. |
|
quote: Staat er nog wat leuks/interessants in? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
hmmmm dan zullen ze em morgen of zo wel krijgen bij de bruna. of ben jij d'r lid van? |
|
Bruna? Bij ons verkopen ze m daar niet maar dat komt vast omdat veenendaal zo'n christengat is Maar gelukkig is ie in een zaakje wel te krijgen |
|
Cover: (*=ook op de CD) Limbo Art* Defleshed* Urgehal* Thyrfing* Shining* Khisanth* Craft* Incantation* Sammath* Curse* Skepticism* Spell Forest* Mortal Intention* Severe Torture* Verder op de CD: Myrkskog Hati Homicidal Violence Endstille The Stone Cortege Dysanchely Poster: Taake Impending Doom [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-01-2003 17:59] |
|
quote: gewoon vragen dan kunnen ze em zo bestellen |
|
quote: Nee, gehaald bij de Boekelier uit hun rek. |
|
quote: Zolang dat ene zaakje t nog heeft is t niet echt nodig maar wel handig om wat achter de hand te hebben... |
|
ik heb hem maar een keer bij ons in bruna gezien, sinsdien niet meer. |
|
quote: Idd, tegenover de Appie! Lang leve Veenendaal Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Laat dat ding niet altijd lang op zich wachten? Volgens mij komt hij bijna nooit op tijd uit. Maar meestal is hij het wachten wel waard. Hati + Endstille I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Had hem 14 december al . Ik koop de Ablaze ook steeds gewoon bij de Bruna, alleen dat juli/augustus nummer heb ik gemist dus. [edit] In #41 staat in dat praatje voorin ook waarom deze zo laat uitgekomen is. #42 Wordt ook niet gepland voor over 2 maanden, maar volgens mij voor over 3 maanden. 4x per jaar dus nog maar, ipv 6x. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 07-01-2003 11:44] |
|
Die gasten van Ablaze vinden volgens mij zo'n beetje alles goed. Ik vinnut een beetje té! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ja kijk daar heb je het al, van al die bands heb ik dus echt nog nooit gehoord. Van het blad trouwens ook niet. Wel vind ik Powerplay en Headache altijd wel goed.Meer mijn stijl denk ik. Hoewel ik natuurlijk totaaal geen Duits ken. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Hey ff een vraagje... iemand toevallig bij de reviews "INRI-Entangled in a Paradox" zien staan? waarschijnlijk staat ie bij eigenproduktion. Ik ben niet zo'n brave ablaze koper dus vandaar... |
|
Bij noise-choice staat "I.N.R.I - Hyper Bastard Breed" Cold Blood Industries. //edit Bij "Eigenproduktion" staat niks van jullie. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-01-2003 16:49] |
|
Ablaze, prima magazine, heb ik een keertje kunnen lezen, kreeg hem mee van Wolveken en stelde vast dat dat magazine de max is, veel ook minder bekende bands die erin staan, leerde zo Lunar Aurora kennen. Maar hoe het zit met de laatste editie weet ik niet. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heb alleen de uitgaven nr, 5 t/m 37.Ik lig dus een beetje achter.Welke is de laatste uitgave? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nr.41 |
|
quote: Zo,nr.41 al.Dan moet ik de missende nummers maar eens nabestellen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ablaze is wat mij betreft een beetje een dubieus magazine. Je komt alleen maar op de cd als je daarvoor +/- 700 Euro neertelt. Maar dan krijg je er wel gelijk een interview bij. Tja zulke praktijken houd ik persoonlijk niet zo van. |
|
ik spreek geen duits |
|
Ik HAATTTTT het dat ik geen fucking duits kan lezen en/of dat het fucking blad niet in het engels uitkomt. There is no religion higher than Truth! |
|
muhahaha. Ik kan het lekker wel lezen. |
|
quote: praat jij tegen bladen? leren we geen duits meer op school tegenwoordig? Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |