|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op bovenstaande datum kan je getuige zijn van het voorlopig laatste optreden van Officium Triste op Nederlandse bodem. Hierna gaat er even stevig gewerkt worden aan een opvolger van The Pathway. Andere bands die spelen zijn: To Elysium en Thy Withering Orchard. http://www.jvunitas.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 09-01-2003 18:33] |
|
Raj en ik zullen er zeker zijn Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hmm, ik zou er graag willen zijn, denk niet dat het me lukt .. |
|
quote:In bed ? |
|
quote: klep dicht! of kom gewoon naar unitas dan kan ik em dicht slaan |
|
Kijk .. raj .. als je ons nou voor die bands zet als opener .. ja kijk DAN wil ik wel ... |
|
quote: pff, stuur eerst die demo maar eens op! |
|
Was dat niet ook die datum van de krimpenmeeting? |
|
quote: helaas wel ja |
|
yupz Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
hmmm....als ik me niet vergis kan ik die dag... doom metal toch? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: yepz |
|
Doom heerscht Coole line-p .. kan best nog een band voor vinnik |
|
sorry jenje, ik organiseer daar niet meer |
|
AH prutser geef ons bier en een half uur .. |
|
kom jij nou mar gewoon |
|
Wat ontzettend handig om de naam van de band die optreed niet in de topictitel te zetten Zenial |
|
Volgens mij is dat wel in de buurt dat Wageningen ^^ lijkt me tof ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat ben jij een enorme zeikerd zeg. Dit is toch het forum voor concerten, waarom zou de band dan in de titel moeten worden gezet. Al met al heb je toch gekeken, of ben ik nu helemaal debiel. Kneus! |
|
Broekie.. wil jij je mond anders even houden? Ik vindt dat het ook beter is om de bandnaam in de topiktitel te zetten. Moderators?? Dit slaat nergens op. |
|
Broekie?? Leer eerst Nederlands. Ik vindt! |
|
quote: Altijd handig, als je geen argumenten hebt in een discussie maar gewoon gaan zeiken over spelfouten... Zenial |
|
Ik kom hier ook niet om te discuzeuren. Het gaat toch om een aankondiging van een optreden. Maar blijkbaar zijn er altijd mensen die wat te mekkeren hebben. Anyway, Gewoon naar het optreden komen om je nekwervels een flinke opdonder te geven [edit]Kunnen jullie persoonlijk tegen me aan komen zeiken [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 10-01-2003 13:00] |
|
Cool dat Thy Wihtering Orchard weer optreedtWeet je toevallig of ze ook weer een nieuw album gaan maken ? |
|
Geen idee. Ze hebben geen website ofzo. Ik kan het ze uiteraard wel vragen volgende week. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |