|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik snap niet waar ze zich mee bemoeit, laat ze het lekker uitvechten daar. Beide groepen maken fouten zoals altijd in oorlog. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
lekker wijf hoor! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ze stelt zich aan... Aandachttrekkerij... bah.. Fiets. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: kutfiets.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik vind die sympathie voor terroristen ronduit walgelijk. Ok, ze worden onderdrukt die Palestijnen en Israel is onderdaad geen lieverdje, maar waar 2 vechten hebben 2 schuld. Dat zo'n figuur zonodig moet gaan propageren met leed van die Palestijnen, vergeet eventjes dat die Israeliers met dezelfde grote angst rondlopen. Ik lees al tijden geen berichten meer in de krant over dit onderwerp omdat het me gruwelijk de keel uithangt, altijd hetzelfde nieuws is (aanslag met doden, vergeldingsactie, aanslag, vergeldingsactie en ga zo maar door) en wat schieten ze ermee op? NIETS? En waar gaat gaat het over: Een paar lappies grond met (weer die achterlijke) religieuze geschiedenis. Drop die bom maar dan zijn we er vanaf .... |
|
Ik snap niet waar die huisvrouw zich mee bemoeid? Ze mag lije dat ze bij een bushalte wordt opgeblazen als ze onderweg naar huis is. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Vanmorgen uit de Metro: Greta Duisenberg, gebruikt polietiek paspoort om een reis te maken naar Isreal, om het van dicht bij mee te maken, inplaats om Mr. Duisenberg te vergezellen op zijn zaken reizen...dit is tioch nog belachelijk, je krijgt een politiek paspoort en je gebruikt hem om naar een stel terroristen te gaan Dat mens is gewoon nie helemaal lekker!!! Greta Duisenberg!!! [Dit bericht is gewijzigd door Cinderella's Corpse op 08-01-2003 11:13] I'm Looking up the dead today couse I'm Grave Robbing USA |
|
Voor sympathie voor beide partijen is wat te zeggen....wat niet wil zeggen dat ik de gevechten goedkeur! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Een keukengasstel kan ook spontaan ontploffen ... |
|
Ik kijk/luister/lees meestal ook geen nieuws meer, maar af en toe kijk ik het eens mee met iemand in huis en toen zag ik haar huilend voor de camera allemaal dingen roepen.. als ze nou even een half uurtje wacht en dan redelijke dingen roept ipv alleen maar lopen rellen/aandacht trekken Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
quote: Gna Gna I'm Looking up the dead today couse I'm Grave Robbing USA |
|
quote: Lees/hoor dan beter de nieuws! Dat mens en Wim hebben in een brief met klem bevestigd dat zij sympathie heeft voor de PALESTIJNEN en niet de terroristen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 08-01-2003 11:25] |
|
Ik vind het een beetje raar, het is niet eens HAAR volk |
|
quote: Alles is fiets! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Goed, heb me misschien een beetje vergist in die eerste zin. Maar neemt niet weg dat zij als outsider zomaar partij kiest. Geldt trouwens hetzelfde voor de VN (en andere landen) die de kant van Israel kiezen. Die zitten net zo fout. |
|
Ergste is dat ze haar status er voor misbruikt .. |
|
Who gives a fuck? "Israel" is een joods utopie, geschonken na WO2 aan de joden DOOR de triomfantelijke geallieerden die toen -in de typische coloniale overheersers denkwijze- dachten dat dat prima was omdat dat in hun dikke boekjes stond. Sommige (israelische) joden zijn inmiddels van mening dat "Israel" de grootste bedrijging is voor het jodendom. Laat ze maar lekker doorploeteren. Gevolg: minder religieuze types aan beide zijden en 'ooit' zullen ze inzien dat ze elkaar niet klein krijgen en dus dat gelijkwaardig samenleven noodzakelijk is. GVD, Europa heeft ook tig oorlogen moeten doorstaan eer wij het aanleerden? Andere volkeren moeten dat nog ondervinden. LAAT ZE! |
|
quote: Maar ze zegt ook dat ze een soort van begrip heeft voor die zelfmoordaanslagen! Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
quote: Maar europa heeft die oorlogen uitgevochten in de tijd dat er nog niet zo'n angstaanjagende wapens bestonden. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dat komt doordat de Isrelies hun acties via de 'officiele' kanalen doen (hun leger) en de Pallesteinen binden bommen om hun middel en lopen een cafe of een bus binnen omdat ze geen leger hebben.. Het is allebei kut.. Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
Ben jij daar nu pas achter? Hint: "Armageddon" is een joodsch woord. |
|
quote: Heeft europa geleerd dan? Ik vrees van niet hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Pfff ik wil niet doodgaan omdat zo'n joods kutland ruzie zit te schoppen... Gewoon alles platbombarderen voordat ze erachter komen dat ze nog ergens nukes hebben liggen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
MBMarduk: "laat ze" Ja.. zit ook wat in, maar zolang 'wij' er met camera's bovenop hangen en zolang er organisaties als de VN bestaan, hebben we ons soort van verplicht ons ermee te bemoeien. ..en ons is niet eens gevraagd of we de euro wel wilde hebben dus denk niet dat we invloed hebben op zulke grote organisaties waar iedereen elkaar een hand boven het hoofd houdt. Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
Ik heb best respect voor het standpunt van Gretta Duisenberg. (en niet omdat het gretta duisenberg is, maar omdat ik haar standpunt wel kan waarderen.). En ja, als ik palestijn was en geen wapens had om te vechten tegen het zwaar bewapende/gesponserde militaire apparaat van israel (tanks, helikopters, geweren,...de palestijnen hebben voornamelijk stenen..... en bommen.....) zou ik op een gegeven moment uit wanhoop best wel eens hele gekke dingen kunnen gaan doen. Dat wil niet zeggen dat die gekke dingen zin hebben, maar het is niet ondenkbaar dat ik het zelf ook zou doen, waaruit ik dus een bepaald begrip heb voor hun situatie. why would you listen to me? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |